Ja, viel schijnbaar inderdaad weer in slaap aangezien ik net voor de 2e keer wakker werd door mijn achterbuurmanquote:
Ik zal sammz wel om advies vragen. Die heeft meer verstand van paarden.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig. Nooit op één paard wedden
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zal sammz wel om advies vragen. Die heeft meer verstand van paarden.
Ja, mijn voornemen om elke dag vroeg op te staan is ook al misluktquote:Op donderdag 9 april 2015 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, viel schijnbaar inderdaad weer in slaap aangezien ik net voor de 2e keer wakker werd door mijn achterbuurman
Ik ging geloof ik maar een kwartier na jou, dus dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Aha, daarom hebben jullie beide zo weinig slaap
Waar om had je dan in hemelsnaam als voornemen dan in je vrije week?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mijn voornemen om elke dag vroeg op te staan is ook al mislukt.
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zou beginnen met haar naam goed te spellen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef yats het volgende:
[..]
Oehhhhhhquote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou beginnen met haar naam goed te spellen.
Klopt, ik voelde je nog tegen me aankruipen al voor ik sliepquote:Op donderdag 9 april 2015 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ging geloof ik maar een kwartier na jou, dus dat valt reuze mee.
Kijk even aan wie het het vraagt voordat je rare dingen verwacht.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje in ritme blijven en niet de hele dag wegslapenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar om had je dan in hemelsnaam als voornemen dan in je vrije week?
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die oude UI was een groter succes inderdaadquote:
Altijd Knackebrod in huis hebben als reservequote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef yats het volgende:
Dat moment waarop je beseft dat het brood schimmel heeft en je geen eten in huis hebt...
Als je toch thuis bent kun je toch gewoon naar de winkel?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef yats het volgende:
Dat moment waarop je beseft dat het brood schimmel heeft en je geen eten in huis hebt...
brood in de vriezerquote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd Knackebrod in huis hebben als reserve
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, viel schijnbaar inderdaad weer in slaap aangezien ik net voor de 2e keer wakker werd door mijn achterbuurman
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Aha, daarom hebben jullie beide zo weinig slaap
Lag jij er ook bij?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, ik voelde je nog tegen me aankruipen al voor ik sliep
[/dreams]
Ketchup, curry, knoflooksaus, caramba, samba en rode uiensaus kon ik van de week weggooienquote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef yats het volgende:
Wanneer zien jullie elkaar weer?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb zin om tegen mijn scharrel aan te kruipen
Broodrooster. Aan alles is gedachtquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kost veel te veel tijd om het te ontdooien, als je honger hebt
Don't we all.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sausjes.. altijd een dingetje jaquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ketchup, curry, knoflooksaus, caramba, samba en rode uiensaus kon ik van de week weggooien
Ik moet dadelijk naar de stad voor een interim-klusje (een beroepsschrift dat vandaag af moet)quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je toch thuis bent kun je toch gewoon naar de winkel?
Wat let je?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meiquote:Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer zien jullie elkaar weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |