Ja elke keer als die dag er weer is, heb ik een gaatje voor een last minute boeksterquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die mag zij dan wel hebben als ze dat zou willen
[..]
Goed lezen LoLa. Geen dateS, vast wel een date gok ik zo. Anders komt die arme jongen het weekend toch niet door
Af en toe rust mag ook weleens toch?quote:
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog dat gaatje dat ik eigenlijk voor jou vrij hou....
Amen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.
toen ik 13 was is m'n hond overleden 'lik lik' ik mis hem soms nog steeds.'lik'quote:
Nee.... ook ff rustquote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, als je elkaar net kent, wil je wel steeds klefbeffen is m'n ervaring.
Constant op dat ding zitten turen als je met iemand afspreektquote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Amen.
Iets waar smartphones niet altijd bij helpen.
weet niet wie vreemd is. Ik ben het meer met Loka eensquote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemd
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toen ik 13 was is m'n hond overleden 'lik lik' ik mis hem soms nog steeds.'lik'
O jaaaah, ik kom
Ik weet niet hoor
Ik ook niet, of bier drinken moet een date zijn?quote:
Ohquote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.
Jij ging vrijdag zuipen toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, ging wel nog de stad in dacht ik. En bbq-en. Maar geen dates.
o, sorry, dat had ik niet begrepen!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met klefbeffen gewoon samen zitten en knuffelen en zo. Man man man, oversekste mensen hier.
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoorquote:
Ligt eraan met wie je bier gaat drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, of bier drinken moet een date zijn?
bbq, last minutequote:
Ik ook niet. Trek erop uit met mijn tweewielerquote:
Ik las klefbeffenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoor
Precies...En tussen het 'werken' door even knuffelenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebelt
Likken met extra veel salivaquote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had ook een ander beeld bij klefbekken hoor
Maar een heel weekend?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Af en toe rust mag ook weleens toch?
Ik voel me vereerd
Ik woon in Arnhem, ik kan met 20 minuten in Nijmegen zijn als er bier klaar staatquote:Op donderdag 9 april 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
bbq, last minuteWeet niet of jij nog in de buurt was, maar dat moeten we dan verzetten.
zusje?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
M'n beste vriendin heeft gisteren besloten te gaan scheiden en heeft alweer in d'r hoofd dat ze n andere man wil, dus die is zo goed als vrijgezel.
M'n zusje ook btw.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |