Bijzonder statementquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Even een statement. Komt wel weer goed
Mwah, als je elkaar net kent, wil je wel steeds klefbeffen is m'n ervaring.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ergens een hele dag bent kan dat toch prima?
Meh. Niet mijn ding. Zou het ook niet echt een date noemen, meer samen huiswerk maken ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ergens een hele dag bent kan dat toch prima?
Mooi woord. Me gusta :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, als je elkaar net kent, wil je wel steeds klefbeffen is m'n ervaring.
Mja, oke. Maar ik word daar echt snel ongedurig van hoor. Een lui weekend moet niet vaker dan eens per maand voorkomen. Kan het me eigenlijk ook niet permitteren een weekend niets aan studie te doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook bij iemand thuis zitten en daar een beetje de krant of een boekje lezen, waarom kan het dan niet met huiswerk? :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh. Niet mijn ding. Zou het ook niet echt een date noemen, meer samen huiswerk maken ofzo
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
Gatverdamme, zo'n vlaag hondenschijtgeur in je neus
Bsjjsusvshsjsisbdbvddjfn fffuuuuuuu
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, oke. Maar ik word daar echt snel ongedurig van hoor. Een lui weekend moet niet vaker dan eens per maand voorkomen. Kan het me eigenlijk ook niet permitteren een weekend niets aan studie te doen.
[..]
Maar je kunt toch ook bij iemand thuis zitten en daar een beetje de krant of een boekje lezen, waarom kan het dan niet met huiswerk? :$
Is toch lekker ontspannend.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus wat we net in een andere SC afspraken ben je nu alweer vergeten?![]()
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemd
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel vreemd, allemaal mogelijkheden.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij iemand op bezoek ben ga ik iets met diegene doen en niet mijn ding doen, doe ik thuis wel. Of ben ik nou vreemd
En als je terugkomt van iets samen doen en op de bank neerploft heb je niet even zin om een klein beetje tijd voor jezelf te nemen?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?
Dan ga je iets samen doen/ondernemen.
Ja precies. Beetje ouwehoeren, beetje bieren, misschien spelletje spelenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.
Praten ofzo.
nou ja, wij waren altijd n weekend samen, ook na een jaar nog. Op een gegeven moment pakte ik wel n boekterwijl hij achter de pc zat ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .. dat doe je als je samenwoont maar als je op bezoek bent toch niet?
Dan ga je iets samen doen/ondernemen.
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebeltquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.
Vind ze leuk ehquote:
Ja, dat kan ook wel tegelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind andere dingen doen samen dan ook wel leuk.
Praten ofzo.
Samen knus onder een dekentje zitten terwijl je je artikeltjes leest is het ook ineens een stuk minder vervelend om dat te moeten doen dan in je eentje.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
lekker toch, beetje aan school werken terwijl iemand over je rug kriebelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |