Er kan er altijd nog wel 1 bij toch? Beetje flexibel zijn en plek maken.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Past er nog iemand in jouw drukke schema?
Kwestie van prioriteitenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wilt er tenminste nog vrij voor nemen als dat kan.
Ik heb geen dates dit weekendquote:Op donderdag 9 april 2015 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Past er nog iemand in jouw drukke schema?
En anders gewoon wat minder gaan werken.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er kan er altijd nog wel 1 bij toch? Beetje flexibel zijn en plek maken.
Bisjes zijn t. Stuk voor stukquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat minder gaan werken.
quote:
Just let it outquote:Op donderdag 9 april 2015 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bisjes zijn t. Stuk voor stuk
Het maakt me woest ende ziedend
Ik weet het maar al te goed.quote:
En dan is er altijd nog dat gaatje dat ik eigenlijk voor jou vrij hou....quote:Op donderdag 9 april 2015 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er kan er altijd nog wel 1 bij toch? Beetje flexibel zijn en plek maken.
Ineens vind ik je UI een stuk minder boeiendquote:Op donderdag 9 april 2015 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus wat we net in een andere SC afspraken ben je nu alweer vergeten?![]()
Hangt er vanaf hoe intravert of extravert je bentquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Schoolwerk kun je toch ook doen in iemands aanwezigheid?
Nee. Als iemand bij mij is, volledige aandacht voor hem/haar.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Schoolwerk kun je toch ook doen in iemands aanwezigheid?
Gewoon een beetje je eigen ding doen en af en toe in de andere ruimte langsgaan voor een kusje.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe intravert of extravert je bent
Even een statement. Komt wel weer goedquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ineens vind ik je UI een stuk minder boeiend
Waaarrrgarblquote:
Die mag zij dan wel hebben als ze dat zou willenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
En dan is er altijd nog dat gaatje dat ik eigenlijk voor jou vrij hou....
Goed lezen LoLa. Geen dateS, vast wel een date gok ik zo. Anders komt die arme jongen het weekend toch niet doorquote:
ik als t goed is welquote:
Gezellige date danquote:Op donderdag 9 april 2015 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een beetje je eigen ding doen en af en toe in de andere ruimte langsgaan voor een kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |