Daar gaat het al misquote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
The day after wel misschien. Als je lief bent.
Rupsen? massaal dit jaar zeggen ze....quote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
Ik mag hopen dat er dit jaar niet weer zo'n berkenwantsplaag gaat heersen op de camping
Zag er al weer een rondkruipen. OH GOD NOOOOOOOOOO
Daar hoef ik niet op te wachten. Of ze komen, of ze komen niet (beetje pun intended) :$quote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, vast genoeg vrijwilligers hier
[..]
Gewoon nog een ronde
[..]
Over bier weet ik genoeg. Dat leer je wel in Limburg
C'mere, youquote:
ik wilde net zeggen, die dingen stinken zoquote:Op donderdag 9 april 2015 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ze rondkruipen is nog tot daaraan toe, ondanks de grote aantallen. De geur die ze afscheiden
Wel leuk om te zien bij Bonnie tho. Lekker kokhalzen
Lijkt me ook wel tof om boeken die ik nu erg goed vind over een hele tijd nog eens te lezen, en dan te zien hoe je referentiekader veranderd is.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind m ook af dN toe wat pretentieus, maar ik was wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. 20 jaar geleden vond ik t beter, nu moest ik mezelf er steeds aan herinneren dat er toen nog geen mobiele telefoons waren
Let even op je dmquote:Op donderdag 9 april 2015 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij laat je toch zeker niet op de kop zitten door wat cavia's!
mooi cadeau tochquote:Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
SEX / Trio regelen als verjaardagcadeau voor vriendin
Gewoon pure rauwe seksquote:
De tijd zal het leren denk ikquote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben ik n beetje bang voor.
Hij is nogal stug en geeft niet gemakkelijk toe, en zij is nu vrij boos en ook niet van plan om toe te geven. Maar goed, misschien ben ik ookgezegd snel hiermee.
Dat is gen cadeau voor haar, dat is een cadeau voor hemquote:Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
Huilen dit.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:58 schreef Fascination het volgende:
Inb4 Fax "Ik ben heel liefquote:
Alleen seks hebben dan maar? Hoeft ook gelijk niemand meer lief te doen en is niemand teleurgesteld en geen gezeur over uitslapen. Ik zie een win-win.quote:
Precies, ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is gen cadeau voor haar, dat is een cadeau voor hem![]()
Meh. Kweetniet.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen seks hebben dan maar? Hoeft ook gelijk niemand meer lief te doen en is niemand teleurgesteld en geen gezeur over uitslapen. Ik zie een win-win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |