In mijn tijd bestond MSN nog niet eensquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon nooit aan begonnen. Van IRC via chatsites bij MSN beland, daarna Fok al snel
Daarom had ik zo'n hekel aan MSNquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
MSN
Met al die zooi in je MSN-naam enzo![]()
En mensen blokkeren
En op zo'n statussite gaan checken of jij niet door iemand geblokkeerd bent
nee, ik ben jongquote:Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn tijd bestond MSN nog niet eens
Je had post 301!quote:Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ja hmm, waarschuw me dan ook even dat het topic bijna vol is
Wauw, dat zou een eer zijnquote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En de volgende keer 'met de tetten van MissMSX'?
Dan heb je gewoon ergens een boot gemistquote:
Ik was 15/16 tijdens mijn MSN hoogtijdagenquote:
Precies. ICQ was eerste echte eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn tijd bestond MSN nog niet eens
Waarschuwen achteraf werkt niet zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Toen ik 15 was betaalden we nog met houten guldens...quote:Op zondag 5 april 2015 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was 15/16 tijdens mijn MSN hoogtijdagen![]()
Dan is dat helemaal hip joh
quote:Op zondag 5 april 2015 22:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Precies. ICQ was eerste echte eigenlijk.
van de week kan ik pas terechtquote:
Gezorgd dat Kapitein zijn kettingen kan hangenquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wat heb je nou precies gedaan met je gereedschap?
Behalve klussen
Ah, die link had ik zelf kunnen leggenquote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van de week kan ik pas terecht
[..]
Gezorgd dat Kapitein zijn kettingen kan hangen
Toen zaten we bij mij net een paar jaar aan de euro..quote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen ik 15 was betaalden we nog met houten guldens...
Vanmiddag in de zon was het lekker, maar het koelde snel af.quote:Op zondag 5 april 2015 22:44 schreef Muck het volgende:
Brrrr!
Ik was even buiten met Leenhont, maar dat was best fris
Ik heb eerder geen tijdquote:
Generatiekloofquote:Op zondag 5 april 2015 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen zaten we bij mij net een paar jaar aan de euro..
Digitaal? Ja hoorquote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Generatiekloof
Kunnen we daar niet eens over bijpraten onder het genot van een drankje?
Gister was je 'wat' directer...quote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Generatiekloof
Kunnen we daar niet eens over bijpraten onder het genot van een drankje?
is Miniem er al?quote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, een tetten-tt zorgt er wel voor dat er volk komt.
quote:
Hmmm...quote:
Je moet wel je tactieken aanpassen aan de situatie hequote:
Is waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Goed plan.quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm...
[..]
Je moet wel je tactieken aanpassen aan de situatie he
stijf, vooral mijn vingers voelen raar, maar gaat vanzelf wel weer voorbij.quote:
Vooralsnog moet ik blijkbaar een deel van mijn tactieken nog wat aanpassenquote:
Truequote:Op zondag 5 april 2015 22:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd voor een drankje
En mevr crv heeft twéé zere polsen, dus die kan het niet overnemen...quote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
stijf, vooral mijn vingers voelen raar, maar gaat vanzelf wel weer voorbij.
vervelendste is dat het mijn rukhand is
quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is waar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoezo?quote:Op zondag 5 april 2015 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooralsnog moet ik blijkbaar een deel van mijn tactieken nog wat aanpassen
Pics?quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
Cake uit de oven, satéprikker kwam er helemaal schoon weer uit![]()
![]()
![]()
En het ruikt heerlijk van sinaasappel
Fijn toch?quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
True![]()
Morgen m'n eerste echte vrije dag sinds weken![]()
En helemaal volgepland gelijk
quote:Goed nieuws voor koffieliefhebbers. Uit onderzoek blijkt dat het drankje leverschade, die kan ontstaan door zwaar alcoholgebruik, herstelt. Het blijkt zelfs dat door het drinken van één kop koffie het risico op leverkanker met veertien procent afneemt.
Koffie vermindert het risico
Bij mensen die drie alcoholische versnaperingen per dag nuttigen, neemt het risico op leverkanker, de één na dodelijkste kanker, aanzienlijk toe. Maar uit onderzoek van het World Cancer Research Fund blijkt dat het drinken van een kopje koffie het risico weer vermindert, meldt PowNed.
Het is nog onduidelijk waarom koffie het risico op leverkanker doet afnemen. Onderzoekers vermoeden dat het komt door de ontstekingsremmende werking van koffie. “Zowel koffie als koffie-extracten bleken de activiteit te verminderen van de genen die betrokken zijn bij ontstekingen, en het effect blijkt het meest uitgesproken in de lever”, is in het rapport te lezen.
http://nieuws.nl/opmerkel(...)schade-door-alcohol/
Ik drink de koffie en whisky liever los van elkaar.quote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers van Irish Coffee
[..]
nou daar had je sowieso niet veel aanquote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En mevr crv heeft twéé zere polsen, dus die kan het niet overnemen...
Morgen, als de botercrème erop zitquote:
Ik drink geen alcohol, dus ik heb ook geen koffie nodig om de gevolgen ongedaan te makenquote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik drink de koffie en whisky liever los van elkaar.
Hij is goed gelukt dus ?quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
Cake uit de oven, satéprikker kwam er helemaal schoon weer uit![]()
![]()
![]()
En het ruikt heerlijk van sinaasappel
quote:
Ik denk hetquote:
ess wil nog niet met mij meetenquote:
Ja, regelmatigquote:
ik doe het voor french coffeequote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers van Irish Coffee
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar die foto's!quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, regelmatigBlijven ze lekker soepel en zacht van
Soepel en zacht...dat worden ze ook na een zwangerschap.quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige keer maakte ik die cake ook de avond van te voren, was hartstikke lekkerquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Soepel en zacht...dat worden ze ook na een zwangerschap.
Bij de derde heel enthousiast reageren....en gelijk bestellen, klaar?quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef crv het volgende:
heel de avond naar lampen moeten kijken.....pfff mevr crv wil nieuwe lampen.....
mens zoek iets uit, bestel het en klaar. heb daar nu geen fut voor zin in.
hondaquote:
heb al bij meerdere enthousiast gereageerd, amar ze blijft maar twijfelen, kijken etc. zelfs al meerdere winkels bezocht, gister zelfs helemaal naar Colmar gereden voor Jan L.Lquote:Op zondag 5 april 2015 23:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de derde heel enthousiast reageren....en gelijk bestellen, klaar?
ouwequote:
trustenquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
Veel plezier in het tettentopic hier.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lastig zeg.quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
heb al bij meerdere enthousiast gereageerd, amar ze blijft maar twijfelen, kijken etc. zelfs al meerdere winkels bezocht, gister zelfs helemaal naar Colmar gereden voor Jan L.L![]()
met alles gaat het zo. oeverloze discussies.....
trusten poesquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
ik haat winkelen, en dat geshop/slenter helemaalquote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lastig zeg.
Ik heb daar echt een schurfthekel aan, maar gelukkig regelt buurkater dat soort dingen meestal (en vlug).
QFTquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
ik haat winkelen, en dat geshop/slenter helemaal
je zou der bijna wat van denkenquote:
Hmm.. ik vind winkelen wel leuk eigenlijk..... Behalve als het voor mijzelf is.quote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaatquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
wijfquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. ik vind winkelen wel leuk eigenlijk..... Behalve als het voor mijzelf is.
Ik moet specifieker zijn denk ik.quote:
voor mezelf winkelen vindt ik ook niet leukquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaat.
Anders bestel ik het wel gewoon online.
kledingwinkelsquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaat.
Anders bestel ik het wel gewoon online.
same dus kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ja, niet echt handig om dan in de ochtendspits in de trein te beginnen aan die seriequote:Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Game of Thrones heeft ook veel tetten.. elke aflevering weer.
Ben net klaar met seizoen 2. nog 2 te gaan voor 13 april.quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, niet echt handig om dan in de ochtendspits in de trein te beginnen aan die serie.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gisteren de boxset van seizoen 4 ontvangen... alleen jammer dat die weer 3 keer zo breed moet zijn als de eerste drie seizoenenquote:Op zondag 5 april 2015 23:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben net klaar met seizoen 2. nog 2 te gaan voor 13 april.
ik kijk naar geen enkele serie en spaar ook nuksquote:Op zondag 5 april 2015 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de boxset van seizoen 4 ontvangen... alleen jammer dat die weer 3 keer zo breed moet zijn als de eerste drie seizoenen.
Sparen doe ik ook niet meer, want dan krijg ik klachten hier thuisquote:Op zondag 5 april 2015 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk naar geen enkele serie en spaar ook nuks
Je kijkt toch wel GTST, Greys Analtomie en andere vrouwenseries verplicht mee met mevrouw Koen?quote:Op zondag 5 april 2015 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk naar geen enkele serie en spaar ook nuks
die kijkt ook vrij weinig, kijk hooguit af en toe met 1 oog mee naar TLC, Dr Phil, Hollands next top model en dat soort meukquote:Op zondag 5 april 2015 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel GTST, Greys Analtomie en andere vrouwenseries verplicht mee met mevrouw Koen?
Geen bedquote:
Dat is toch een van de activiteiten waar bedden voor zijn?quote:
fokken klinkt een beetje alsof het productiewerk isquote:Op zondag 5 april 2015 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch een van de activiteiten waar bedden voor zijn?
Ik heb een duizenddagenlijst, maar dat ligt even stilquote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier heeft er eigenlijk een bucketlist? En doe je er ook wat mee?
Zelfde idee?quote:Op zondag 5 april 2015 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een duizenddagenlijst, maar dat ligt even stil
heb er hooguit wel eens aan gedacht.quote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom in het laatste deel van je leven? Wat is er mis met nu?quote:Op zondag 5 april 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er hooguit wel eens aan gedacht.
Een lijstje wat te doen in het laatste deel van het leven enzo
ik ben nu toch wel zo'n beetje ruim over de helft he, dus het laatste deelquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom in het laatste deel van je leven? Wat is er mis met nu?
Ja, alleen dan 100 doelen die je binnen 1000 dagen wilt behalenquote:
Uh huh, jij weet niet wat ze nog gaan uitvinden. Misschien wordt je wel 999 jaar oudquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben nu toch wel zo'n beetje ruim over de helft he, dus het laatste deel
Dan moet je toch oppassen dat je doelen wel haalbaar zijnquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, alleen dan 100 doelen die je binnen 1000 dagen wilt behalen
een doel niet halen is een optie natuurlijkquote:Op zondag 5 april 2015 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je toch oppassen dat je doelen wel haalbaar zijn
Ik zit nu een bucketlist te maken (of meer start ermee). Maar daar staan toch een aantal dingen op die ik zeker niet allemaal ga halen in 1000 dagen zeg maarquote:Op zondag 5 april 2015 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
een doel niet halen is een optie natuurlijk
Maar ja, het is wel leuker om doelen op te stellen die wel haalbaar zijn
Ik had er een, maar vrijwel niets mee gedaan. Geen geld, geen tijd, geen zin. En voelde teveel als verplichtingenquote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
als sommige onderdelen van de medische wetenschap niet verbeteren dan kan ik over 20 jaar al niet eens meer normaal lopen, laat staan 999quote:Op zondag 5 april 2015 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh huh, jij weet niet wat ze nog gaan uitvinden. Misschien wordt je wel 999 jaar oud
Geld kan zomaar een issue worden merk ik al ja.quote:Op zondag 5 april 2015 23:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had er een, maar vrijwel niets mee gedaan. Geen geld, geen tijd, geen zin. En voelde teveel als verplichtingen
Daarom ook het uitvinden. Zou voor veel mensen toch wel wat oplossingen kunnen geven.quote:Op maandag 6 april 2015 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als sommige onderdelen van de medische wetenschap niet verbeteren dan kan ik over 20 jaar al niet eens meer normaal lopen, laat staan 999
quote:
Dat denk ik wel ja. Ik heb eigenlijk niet heel veel wensen wat ik nog wil doen. Niet per se.quote:Op maandag 6 april 2015 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geld kan zomaar een issue worden merk ik al ja.
Zijn het wel dingen die je echt wil dan als het teveel als een verplichting voelt?
fietsquote:
Sorryquote:
gewoon rechts inhalen dusquote:Op maandag 6 april 2015 00:11 schreef fietsie het volgende:
3 rijstroken, je komt aan met 140+
Links rijden 2 auto's nog net niet -in- elkaar met 110, en de rechter 2 stroken leeg....
En dat niet 1x, maar gewoon de hele rit steeds weer...
Goed he de Nederlandse automobilistquote:Op maandag 6 april 2015 00:11 schreef fietsie het volgende:
Links rijden 2 auto's nog net niet -in- elkaar met 110, en de rechter 2 stroken leeg....
Heel kleintjequote:
quote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Met de Leenhont???quote:Op maandag 6 april 2015 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel kleintje![]()
Nog even met Leenhont uit geweest en nu net lekker warm in mijn bed gekropen
3 op reis iets voor jou?quote:Op maandag 6 april 2015 00:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]staan veel reisbestemmingen op, dingen die ik eens gezien of gedaan wil hebben ect
ik ben sowieso n onwijze dromer, zet mij voor n reisprogramma en ik boek meteen tickets, zie ik n reclame van n tof festival dan wil ik erheen ect
wij hebben op t stuk Haarlem rotterdam net ook bijna drie ongelukken gehad.. Vooral bij schiphol, wat een malloten daarquote:Op maandag 6 april 2015 00:11 schreef fietsie het volgende:
Neeeeequote:
kijken of makenquote:
Wat me ook opviel was (in de randstad) het aantal autos op de snelweg met volledig beslagen ruiten.quote:Op maandag 6 april 2015 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben op t stuk Haarlem rotterdam net ook bijna drie ongelukken gehad.. Vooral bij schiphol, wat een malloten daar
Wijze keuzes.quote:Op maandag 6 april 2015 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Neeeee![]()
Ze mag a. Niet in mijn gezicht likken
b. Niet op de bovenverdieping komen![]()
c. Al helemaal niet in bed
Beide?quote:
Het is echt een schat van een beest en ik mag ook graag met haar stoeien en kroelen, maar het is en blijft een beest.quote:
Heerlijk toch die stiltequote:Op maandag 6 april 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
wat een stilte hier on het oosten des lands
quote:Op maandag 6 april 2015 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is echt een schat van een beest en ik mag ook graag met haar stoeien en kroelen, maar het is en blijft een beest.
Alhoewel ik niet altijd bezwaar heb tegen een beest in bed
vannacht schrok ik me rot, zat nog ff te pjoeteren en leek wat gerommel aan de deur te horen.quote:Op maandag 6 april 2015 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk toch die stilte
En juist niet overal licht als het goed is.
Waarom slaap jij niet snachts? Teveel verse lucht en te weinig vervuiling?quote:Op maandag 6 april 2015 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vannacht schrok ik me rot, zat nog ff te pjoeteren en leek wat gerommel aan de deur te horen.
Maar ik hoorde het verkeerd, was zoonlief die de trap af kwam
1:00 is helaas maar zelden slaaptijd voor ondergetekendequote:Op maandag 6 april 2015 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom slaap jij niet snachts? Teveel verse lucht en te weinig vervuiling?
Dat soort dingen hoor je dan wel, thuis niet zo waarschijnlijk.
Man dan slaap ik meestal al 2,5 uur...quote:Op maandag 6 april 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1:00 is helaas maar zelden slaaptijd voor ondergetekende
Gewenning?quote:Op maandag 6 april 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1:00 is helaas maar zelden slaaptijd voor ondergetekende
trusten muckquote:
Alleen maar goed toch? Dat kan je ook weer omdraaienquote:
yep als ik het zat ben of er last van krijgquote:Op maandag 6 april 2015 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch? Dat kan je ook weer omdraaien
Prima moment om het dan te doenquote:Op maandag 6 april 2015 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep als ik het zat ben of er last van krijg
ben al een laterd sinds de 80's I'm afraid
quote:
was het leuk?quote:Op maandag 6 april 2015 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
Mannen![]()
![]()
Ja, net thuis, dus ik dacht ik zeg nog even hoi
quote:Op maandag 6 april 2015 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
Mannen![]()
![]()
Ja, net thuis, dus ik dacht ik zeg nog even hoi
quote:
De verkeerdequote:Op maandag 6 april 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
ik reed vandaag langs Zwolle
(Zwolle in Gelderland that is)
Vrouwlief wees naar het bordje, ik moest natuurlijk aan jou denkenquote:
Dat heb je haar maar niet verteld, zeker?quote:Op maandag 6 april 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwlief wees naar het bordje, ik moest natuurlijk aan jou denken
nee want de stemming was al minder aangezien de kids zaten te zeurenquote:Op maandag 6 april 2015 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je haar maar niet verteld, zeker?
Maakten de flamingo's dat weer goed?quote:Op maandag 6 april 2015 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee want de stemming was al minder aangezien de kids zaten te zeuren
behalve dat er een van een zandheuvel lazerde was het gezelligquote:Op maandag 6 april 2015 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maakten de flamingo's dat weer goed?
slaap lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens maar eens slapen, dan mag ik niet uitslapen![]()
![]()
trusten suikertjequote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens maar eens slapen, dan mag ik niet uitslapen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
Er miste een stukje van mijn zin![]()
Maar jullie snappen me heus hè?
jawelquote:Op maandag 6 april 2015 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
Er miste een stukje van mijn zin![]()
Maar jullie snappen me heus hè?
ga je op vakantiequote:
Gaat mijn broer ook doenquote:Op maandag 6 april 2015 09:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
http://www.eindhovenairportrun.nl/#!home
cool, hoeveel km ga je doenquote:Op maandag 6 april 2015 09:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
http://www.eindhovenairportrun.nl/#!home
Goedemorgen.quote:Op maandag 6 april 2015 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Zit ik op t toilet, kijk ik omhoog, hangen er gewoon zeven spinnen aan het plafond. Zeven!
't Is niet de enige wc in huis..quote:Op maandag 6 april 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Yuck !
Tijd voor de voorjaarsschoonmaak. Blij dat ik daar niet naar de wc hoef zeg !
Owh. Gelukkig maar. Als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb zijn het spinnen.quote:
fijnquote:
Zie je het zitten?quote:
quote:
Wat fijn dat je zoveel mensen om je heen hebt die je helpenquote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef Cat22 het volgende:
Per nu, ik zie het zitten, en ik heb de komende een heeL schema van binnen lopers, logeerders en poetsers![]()
Ouders komen me halen, blijf ik vanmiddag daar om het traditionele eitjes zoeken te coördineren. Kan ik daar nog in bed kruipen nodignen middagdutje. En vannacht lekker thuis
quote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef Cat22 het volgende:
Per nu, ik zie het zitten, en ik heb de komende weken een heeL schema van binnen lopers, logeerders en poetsers![]()
Ouders komen me halen, blijf ik vanmiddag daar om het traditionele eitjes zoeken te coördineren. Kan ik daar nog in bed kruipen voor een middagdutje. En vannacht lekker thuis
Ik had scones met clotted cream en marmeladequote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te verzinnen wat ik eens zal ontbijten.
ik had brood met hagelslagquote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Buurpoes het volgende:
Ik had brood met roerei, sinaasappelsap, thee, paasbrood en ontbijtkoek.
De goede richting op bedoel je?quote:
Das eh, best apart als ontbijtquote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef fietsie het volgende:
Ahja ik denk dat ik maar een nieuwe batch koolsla maak...
Wie ben jij? Darth Vader?quote:
No carbs he.quote:
Hij is wel badassquote:
Cake met krullen!quote:
Ik ben niet in adamquote:
Jaquote:
Voorzichtigquote:
Ziet er lekker uit hoor. Lijkt mij goed gelukt.quote:
Mag ik een stukje komen halen?quote:
Mental Image is wel heul eh....quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag ik een stukje komen halen?
Je mag'em door de brievenbus geven hoor. #nomeet
Je vergeet het schichtig om mne heen kijkenquote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mental Image is wel heul eh....
Meisje 1 en Meisje 2 aan weerskanten van deur, stukje taart op kartonnetje door brievenbus en aarzelend aangegeven plasticvorkje dat volgt....
Klepperende brievenbusklep...
Camera pant weg...
That's a bummer manquote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef essnhills het volgende:
Ik denk niet dat er veel van overblijft
Och, we wonen op de route naar de kermis en de kroegen, en de meeste kermisborrels zijn hier in de straat, er gebeuren wel meer vreemde dingen nuquote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mental Image is wel heul eh....
Meisje 1 en Meisje 2 aan weerskanten van deur, stukje taart op kartonnetje door brievenbus en aarzelend aangegeven plasticvorkje dat volgt....
Klepperende brievenbusklep...
Camera pant weg...
een excuus om te drinkenquote:
Je bent nu wel een beetje een tease. M'n achy breaky heart...quote:
Heb je daar een excuus voor nodig dan?quote:
sommige mensen welquote:Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je daar een excuus voor nodig dan?
Rare mensen danquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 12:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is west fries... Noord-Hollands
Ah, dat verklaart een hoopquote:
Er is westfriesland altijd een excuus om te drinken.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 12:29 schreef MissMSX het volgende:
"Westfrieze mensen zijn aardige mensen, maar ze drinken te veel en ze rijden te hard."
Ik heb nu het gevoel dat ik iets mis in mijn levenquote:Op maandag 6 april 2015 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is westfriesland altijd een excuus om te drinken.
Met kermisborrels begint dat alleen altijd al 's ochtends rond 11 uur, en duurt het de hele dag, een aantal dagen achter elkaar.
En vaak gewoon op straat. Vooral als het mooi weer is.
En vaak met harde muziek, ook buiten.
Maar iedwreen doet mee, dus dat is niet erg.
En auto's rijden maar om. Dat weet ook iedereen.
De straten romdom.de kermis zijn voetgangersgebied, zoals onze straat.
In wervershoof sluiten ze zelfs een heleboel wegen af met betonblokken met de kermis.
Ik nietquote:Op maandag 6 april 2015 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nu het gevoel dat ik iets mis in mijn leven
Het klopt he?quote:
beetje zoals limburgers dusquote:Op maandag 6 april 2015 12:29 schreef MissMSX het volgende:
"Westfriese mensen zijn aardige mensen, maar ze drinken te veel en ze rijden te hard."
quote:Op maandag 6 april 2015 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje zoals limburgers en brabanders dus
Zijn die aardig?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nu het gevoel dat ik iets mis in mijn leven
quote:
ja, ze zijn niet allemaal zoals ikquote:
Neequote:
quote:
Ik haat kermis. Maar goed, is hier ook gewoon een bontkraagjesconventiequote:Op maandag 6 april 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kermis is leuk
Nouja, niet allemaal
Die hier is leuk, en het is de openingskermis, altijd met Pasen.
En die van Hoogkarspel, met Hemelvaart, is leuk, en die van Venhuizen, met Pinksteren is berucht. In Venhuizen.heb je ook nog derde Pinksterdag en woensdag is uitbrakdag, dus de werk en schoolweek begint dan pas weer op donderdagen de pinautomaten ook in de omringende dorpen zijn allemaal leeg.
En wervershoof is.zomers, ook erg leuk alrijd
Het is ook niet ongebruikelijk voor bedrijven in de regio om die maandag dicht te zijn ivm kermis wervershoofniemand wjl dan werken
Nee, vergetenquote:
Dan maken we daar het tweede refrein vanquote:
Winkels zijn wel open toch? Grote stad enzo?quote:
Van Joop Visserquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat kermis. Maar goed, is hier ook gewoon een bontkraagjesconventie
Mijn zoontje vind het wel leuk. Muntjesschuiven vooral.quote:Op maandag 6 april 2015 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat kermis. Maar goed, is hier ook gewoon een bontkraagjesconventie
ik ken alleen bert visscherquote:
AH wel, drogisten hier in winkelcentrum weet ik niet. Kan zo wel FF kijken. Toch maar drie keer struikelenquote:Op maandag 6 april 2015 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Winkels zijn wel open toch? Grote stad enzo?
Joop is leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |