Morgen, als de botercrème erop zitquote:
Ik drink geen alcohol, dus ik heb ook geen koffie nodig om de gevolgen ongedaan te makenquote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik drink de koffie en whisky liever los van elkaar.
Hij is goed gelukt dus ?quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
Cake uit de oven, satéprikker kwam er helemaal schoon weer uit![]()
![]()
![]()
En het ruikt heerlijk van sinaasappel
quote:
Ik denk hetquote:
ess wil nog niet met mij meetenquote:
Ja, regelmatigquote:
ik doe het voor french coffeequote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers van Irish Coffee
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar die foto's!quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, regelmatigBlijven ze lekker soepel en zacht van
Soepel en zacht...dat worden ze ook na een zwangerschap.quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige keer maakte ik die cake ook de avond van te voren, was hartstikke lekkerquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Soepel en zacht...dat worden ze ook na een zwangerschap.
Bij de derde heel enthousiast reageren....en gelijk bestellen, klaar?quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef crv het volgende:
heel de avond naar lampen moeten kijken.....pfff mevr crv wil nieuwe lampen.....
mens zoek iets uit, bestel het en klaar. heb daar nu geen fut voor zin in.
hondaquote:
heb al bij meerdere enthousiast gereageerd, amar ze blijft maar twijfelen, kijken etc. zelfs al meerdere winkels bezocht, gister zelfs helemaal naar Colmar gereden voor Jan L.Lquote:Op zondag 5 april 2015 23:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de derde heel enthousiast reageren....en gelijk bestellen, klaar?
ouwequote:
trustenquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
Veel plezier in het tettentopic hier.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lastig zeg.quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
heb al bij meerdere enthousiast gereageerd, amar ze blijft maar twijfelen, kijken etc. zelfs al meerdere winkels bezocht, gister zelfs helemaal naar Colmar gereden voor Jan L.L![]()
met alles gaat het zo. oeverloze discussies.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |