Ik drink geen alcohol, dus ik heb ook geen koffie nodig om de gevolgen ongedaan te makenquote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik drink de koffie en whisky liever los van elkaar.
Hij is goed gelukt dus ?quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
Cake uit de oven, satéprikker kwam er helemaal schoon weer uit![]()
![]()
![]()
En het ruikt heerlijk van sinaasappel
quote:
Ik denk hetquote:
ess wil nog niet met mij meetenquote:
Ja, regelmatigquote:
ik doe het voor french coffeequote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers van Irish Coffee
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar die foto's!quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, regelmatigBlijven ze lekker soepel en zacht van
Soepel en zacht...dat worden ze ook na een zwangerschap.quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige keer maakte ik die cake ook de avond van te voren, was hartstikke lekkerquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Soepel en zacht...dat worden ze ook na een zwangerschap.
Bij de derde heel enthousiast reageren....en gelijk bestellen, klaar?quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef crv het volgende:
heel de avond naar lampen moeten kijken.....pfff mevr crv wil nieuwe lampen.....
mens zoek iets uit, bestel het en klaar. heb daar nu geen fut voor zin in.
hondaquote:
heb al bij meerdere enthousiast gereageerd, amar ze blijft maar twijfelen, kijken etc. zelfs al meerdere winkels bezocht, gister zelfs helemaal naar Colmar gereden voor Jan L.Lquote:Op zondag 5 april 2015 23:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de derde heel enthousiast reageren....en gelijk bestellen, klaar?
ouwequote:
trustenquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
Veel plezier in het tettentopic hier.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lastig zeg.quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef crv het volgende:
[..]
heb al bij meerdere enthousiast gereageerd, amar ze blijft maar twijfelen, kijken etc. zelfs al meerdere winkels bezocht, gister zelfs helemaal naar Colmar gereden voor Jan L.L![]()
met alles gaat het zo. oeverloze discussies.....
trusten poesquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
ik haat winkelen, en dat geshop/slenter helemaalquote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lastig zeg.
Ik heb daar echt een schurfthekel aan, maar gelukkig regelt buurkater dat soort dingen meestal (en vlug).
QFTquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
ik haat winkelen, en dat geshop/slenter helemaal
je zou der bijna wat van denkenquote:
Hmm.. ik vind winkelen wel leuk eigenlijk..... Behalve als het voor mijzelf is.quote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaatquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
wijfquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. ik vind winkelen wel leuk eigenlijk..... Behalve als het voor mijzelf is.
Ik moet specifieker zijn denk ik.quote:
voor mezelf winkelen vindt ik ook niet leukquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaat.
Anders bestel ik het wel gewoon online.
kledingwinkelsquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaat.
Anders bestel ik het wel gewoon online.
same dus kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ja, niet echt handig om dan in de ochtendspits in de trein te beginnen aan die seriequote:Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Game of Thrones heeft ook veel tetten.. elke aflevering weer.
Ben net klaar met seizoen 2. nog 2 te gaan voor 13 april.quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, niet echt handig om dan in de ochtendspits in de trein te beginnen aan die serie.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gisteren de boxset van seizoen 4 ontvangen... alleen jammer dat die weer 3 keer zo breed moet zijn als de eerste drie seizoenenquote:Op zondag 5 april 2015 23:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben net klaar met seizoen 2. nog 2 te gaan voor 13 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |