trusten poesquote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
Veel plezier in het tettentopic hier.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken.
Veel plezier in het tettentopic hier.
ik haat winkelen, en dat geshop/slenter helemaalquote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lastig zeg.
Ik heb daar echt een schurfthekel aan, maar gelukkig regelt buurkater dat soort dingen meestal (en vlug).
QFTquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
ik haat winkelen, en dat geshop/slenter helemaal
je zou der bijna wat van denkenquote:
Hmm.. ik vind winkelen wel leuk eigenlijk..... Behalve als het voor mijzelf is.quote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaatquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
wijfquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. ik vind winkelen wel leuk eigenlijk..... Behalve als het voor mijzelf is.
Ik moet specifieker zijn denk ik.quote:
voor mezelf winkelen vindt ik ook niet leukquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaat.
Anders bestel ik het wel gewoon online.
kledingwinkelsquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winkelen is alleen leuk als het om boekwinkels, computerwinkels of camerawinkels gaat.
Anders bestel ik het wel gewoon online.
same dus kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ja, niet echt handig om dan in de ochtendspits in de trein te beginnen aan die seriequote:Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Game of Thrones heeft ook veel tetten.. elke aflevering weer.
Ben net klaar met seizoen 2. nog 2 te gaan voor 13 april.quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, niet echt handig om dan in de ochtendspits in de trein te beginnen aan die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |