wij hebben op t stuk Haarlem rotterdam net ook bijna drie ongelukken gehad.. Vooral bij schiphol, wat een malloten daarquote:Op maandag 6 april 2015 00:11 schreef fietsie het volgende:
3 rijstroken, je komt aan met 140+
Links rijden 2 auto's nog net niet -in- elkaar met 110, en de rechter 2 stroken leeg....
En dat niet 1x, maar gewoon de hele rit steeds weer...
Neeeeequote:
kijken of makenquote:
Wat me ook opviel was (in de randstad) het aantal autos op de snelweg met volledig beslagen ruiten.quote:Op maandag 6 april 2015 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben op t stuk Haarlem rotterdam net ook bijna drie ongelukken gehad.. Vooral bij schiphol, wat een malloten daar
Wijze keuzes.quote:Op maandag 6 april 2015 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Neeeee![]()
Ze mag a. Niet in mijn gezicht likken
b. Niet op de bovenverdieping komen![]()
c. Al helemaal niet in bed
Beide?quote:
Het is echt een schat van een beest en ik mag ook graag met haar stoeien en kroelen, maar het is en blijft een beest.quote:
Heerlijk toch die stiltequote:Op maandag 6 april 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
wat een stilte hier on het oosten des lands
quote:Op maandag 6 april 2015 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is echt een schat van een beest en ik mag ook graag met haar stoeien en kroelen, maar het is en blijft een beest.
Alhoewel ik niet altijd bezwaar heb tegen een beest in bed
vannacht schrok ik me rot, zat nog ff te pjoeteren en leek wat gerommel aan de deur te horen.quote:Op maandag 6 april 2015 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk toch die stilte
En juist niet overal licht als het goed is.
Waarom slaap jij niet snachts? Teveel verse lucht en te weinig vervuiling?quote:Op maandag 6 april 2015 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vannacht schrok ik me rot, zat nog ff te pjoeteren en leek wat gerommel aan de deur te horen.
Maar ik hoorde het verkeerd, was zoonlief die de trap af kwam
1:00 is helaas maar zelden slaaptijd voor ondergetekendequote:Op maandag 6 april 2015 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom slaap jij niet snachts? Teveel verse lucht en te weinig vervuiling?
Dat soort dingen hoor je dan wel, thuis niet zo waarschijnlijk.
Man dan slaap ik meestal al 2,5 uur...quote:Op maandag 6 april 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1:00 is helaas maar zelden slaaptijd voor ondergetekende
Gewenning?quote:Op maandag 6 april 2015 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1:00 is helaas maar zelden slaaptijd voor ondergetekende
trusten muckquote:
Alleen maar goed toch? Dat kan je ook weer omdraaienquote:
yep als ik het zat ben of er last van krijgquote:Op maandag 6 april 2015 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch? Dat kan je ook weer omdraaien
Prima moment om het dan te doenquote:Op maandag 6 april 2015 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep als ik het zat ben of er last van krijg
ben al een laterd sinds de 80's I'm afraid
quote:
was het leuk?quote:Op maandag 6 april 2015 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
Mannen![]()
![]()
Ja, net thuis, dus ik dacht ik zeg nog even hoi
quote:Op maandag 6 april 2015 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
Mannen![]()
![]()
Ja, net thuis, dus ik dacht ik zeg nog even hoi
quote:
De verkeerdequote:Op maandag 6 april 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
ik reed vandaag langs Zwolle
(Zwolle in Gelderland that is)
Vrouwlief wees naar het bordje, ik moest natuurlijk aan jou denkenquote:
Dat heb je haar maar niet verteld, zeker?quote:Op maandag 6 april 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwlief wees naar het bordje, ik moest natuurlijk aan jou denken
nee want de stemming was al minder aangezien de kids zaten te zeurenquote:Op maandag 6 april 2015 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je haar maar niet verteld, zeker?
Maakten de flamingo's dat weer goed?quote:Op maandag 6 april 2015 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee want de stemming was al minder aangezien de kids zaten te zeuren
behalve dat er een van een zandheuvel lazerde was het gezelligquote:Op maandag 6 april 2015 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maakten de flamingo's dat weer goed?
slaap lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens maar eens slapen, dan mag ik niet uitslapen![]()
![]()
trusten suikertjequote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens maar eens slapen, dan mag ik niet uitslapen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
Er miste een stukje van mijn zin![]()
Maar jullie snappen me heus hè?
jawelquote:Op maandag 6 april 2015 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
Er miste een stukje van mijn zin![]()
Maar jullie snappen me heus hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |