ga je op vakantiequote:
Gaat mijn broer ook doenquote:Op maandag 6 april 2015 09:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
http://www.eindhovenairportrun.nl/#!home
cool, hoeveel km ga je doenquote:Op maandag 6 april 2015 09:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
http://www.eindhovenairportrun.nl/#!home
Goedemorgen.quote:Op maandag 6 april 2015 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Zit ik op t toilet, kijk ik omhoog, hangen er gewoon zeven spinnen aan het plafond. Zeven!
't Is niet de enige wc in huis..quote:Op maandag 6 april 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Yuck !
Tijd voor de voorjaarsschoonmaak. Blij dat ik daar niet naar de wc hoef zeg !
Owh. Gelukkig maar. Als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb zijn het spinnen.quote:
fijnquote:
Zie je het zitten?quote:
quote:
Wat fijn dat je zoveel mensen om je heen hebt die je helpenquote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef Cat22 het volgende:
Per nu, ik zie het zitten, en ik heb de komende een heeL schema van binnen lopers, logeerders en poetsers![]()
Ouders komen me halen, blijf ik vanmiddag daar om het traditionele eitjes zoeken te coördineren. Kan ik daar nog in bed kruipen nodignen middagdutje. En vannacht lekker thuis
quote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef Cat22 het volgende:
Per nu, ik zie het zitten, en ik heb de komende weken een heeL schema van binnen lopers, logeerders en poetsers![]()
Ouders komen me halen, blijf ik vanmiddag daar om het traditionele eitjes zoeken te coördineren. Kan ik daar nog in bed kruipen voor een middagdutje. En vannacht lekker thuis
Ik had scones met clotted cream en marmeladequote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te verzinnen wat ik eens zal ontbijten.
ik had brood met hagelslagquote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Buurpoes het volgende:
Ik had brood met roerei, sinaasappelsap, thee, paasbrood en ontbijtkoek.
De goede richting op bedoel je?quote:
Das eh, best apart als ontbijtquote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef fietsie het volgende:
Ahja ik denk dat ik maar een nieuwe batch koolsla maak...
Wie ben jij? Darth Vader?quote:
No carbs he.quote:
Hij is wel badassquote:
Cake met krullen!quote:
Ik ben niet in adamquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |