quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gisteren de boxset van seizoen 4 ontvangen... alleen jammer dat die weer 3 keer zo breed moet zijn als de eerste drie seizoenenquote:Op zondag 5 april 2015 23:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben net klaar met seizoen 2. nog 2 te gaan voor 13 april.
ik kijk naar geen enkele serie en spaar ook nuksquote:Op zondag 5 april 2015 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de boxset van seizoen 4 ontvangen... alleen jammer dat die weer 3 keer zo breed moet zijn als de eerste drie seizoenen.
Sparen doe ik ook niet meer, want dan krijg ik klachten hier thuisquote:Op zondag 5 april 2015 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk naar geen enkele serie en spaar ook nuks
Je kijkt toch wel GTST, Greys Analtomie en andere vrouwenseries verplicht mee met mevrouw Koen?quote:Op zondag 5 april 2015 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk naar geen enkele serie en spaar ook nuks
die kijkt ook vrij weinig, kijk hooguit af en toe met 1 oog mee naar TLC, Dr Phil, Hollands next top model en dat soort meukquote:Op zondag 5 april 2015 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel GTST, Greys Analtomie en andere vrouwenseries verplicht mee met mevrouw Koen?
Geen bedquote:
Dat is toch een van de activiteiten waar bedden voor zijn?quote:
fokken klinkt een beetje alsof het productiewerk isquote:Op zondag 5 april 2015 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch een van de activiteiten waar bedden voor zijn?
Ik heb een duizenddagenlijst, maar dat ligt even stilquote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier heeft er eigenlijk een bucketlist? En doe je er ook wat mee?
Zelfde idee?quote:Op zondag 5 april 2015 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een duizenddagenlijst, maar dat ligt even stil
heb er hooguit wel eens aan gedacht.quote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier heeft er eigenlijk een bucketlist? En doe je er ook wat mee?
Waarom in het laatste deel van je leven? Wat is er mis met nu?quote:Op zondag 5 april 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er hooguit wel eens aan gedacht.
Een lijstje wat te doen in het laatste deel van het leven enzo
ik ben nu toch wel zo'n beetje ruim over de helft he, dus het laatste deelquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom in het laatste deel van je leven? Wat is er mis met nu?
Ja, alleen dan 100 doelen die je binnen 1000 dagen wilt behalenquote:
Uh huh, jij weet niet wat ze nog gaan uitvinden. Misschien wordt je wel 999 jaar oudquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben nu toch wel zo'n beetje ruim over de helft he, dus het laatste deel
Dan moet je toch oppassen dat je doelen wel haalbaar zijnquote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, alleen dan 100 doelen die je binnen 1000 dagen wilt behalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |