pep, maar op tijd gestopt zodat ik geen bob werdquote:
blitzkrieg bobquote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
pep, maar op tijd gestopt zodat ik geen bob werd
whehehquote:
ewa maatquote:
Dat is heel verstandig.quote:Op zondag 5 april 2015 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit zijn niet mijn posts. Ik drink niet, geen drugs, en rook ook niet.
pep? ik kende een stel dat pep gebruikte maar damn is dat zo ernstig dan?quote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja slaaptekort en shit doet gekke dingen met jequote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
pep? ik kende een stel dat pep gebruikte maar damn is dat zo ernstig dan?
ik dacht dat je alleen zo kon worden door lsd enzo
Gokken doe ik wel.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
Dat zijn geen detectives.
Dat zijn groupies die mij volgen. Net als feestvolk en weet ik veel wat nog meer die ik wel en niet ken. En die een look aannemenwaardoor ze precies op bekenden van mij lijken.
Maar waarom zou je pep thuis doen? Kan me echt niet voorstellen dat dat leuk is, wel als je uitgaat ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zulke dingen heb ik dan wel weer gehoordquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja slaaptekort en shit doet gekke dingen met je
Barca zal wel winnenquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gokken doe ik wel.
Nee grapje, af en toe eens voetbalwedden.
Gisteren 169 euro gewonnen met 5 inzet.
Nu wachten of barcelona wint, dan weer 271 gewonnen![]()
Het is veel minder erg dan iedereen het doet lijken.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind eigenlijk alles behalve wiet wel 'erg'
ligt eraan waar je het voor gebruikt hè, ik hou niet van dansen en shit en heb liever gewoon de hele nacht lulkicksquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je pep thuis doen? Kan me echt niet voorstellen dat dat leuk is, wel als je uitgaat ofzo
Valt wel mee. Alcohol is niet erg als je maar maar maat wet te houden. Drink bij het eten vaak een glaasje wijn, is goed voor je hart en bloedvaten.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheWeeknd het volgende:
omdat je aan bijna alle anderen echt verneukt kan worden maar met normaal gebruik hoef je er niet al te veel zorgen te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheWeeknd het volgende:
wat bedoel je met 'het'?quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is veel minder erg dan iedereen het doet lijken.
Je vermaken met een stukje zilverfoliequote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het voor gebruikt hè, ik hou niet van dansen en shit en heb liever gewoon de hele nacht lulkicks
af en toe paar uurtjes buiten rondlopen
gwn chillen
lsd trips trekken me dan wel weer aan maar ja of ik het ooit ga gebruiken.. weet nietquote:
maar toch kan je bijv van alcohol doodgaan en wiet helemaal nietquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alcohol is niet erg als je maar maar maat wet te houden. Drink bij het eten vaak een glaasje wijn, is goed voor je hart en bloedvaten.
wees wijsquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lsd trips trekken me dan wel weer aan maar ja of ik het ooit ga gebruiken.. weet niet
doe maar eerder truffels danquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lsd trips trekken me dan wel weer aan maar ja of ik het ooit ga gebruiken.. weet niet
Nja in ieder geval goed dat je er van af bentquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het voor gebruikt hè, ik hou niet van dansen en shit en heb liever gewoon de hele nacht lulkicks
af en toe paar uurtjes buiten rondlopen
gwn chillen
quote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je vermaken met een stukje zilverfolie
truffels? word je daar high van?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe maar eerder truffels dan
lsd lijkt me zo eng en trip en bob-like
heel soms nog bietje als er iets te doen isquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja in ieder geval goed dat je er van af bent
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooitquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe maar eerder truffels dan
lsd lijkt me zo eng en trip en bob-like
gewoon paar dagen niet slapen en je kunt ook hallucinerenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooitwel eng maar ben wel benieuwd naar hallicuneren
dit heb ik echt nog nooit gehoord van mensen die het gebruikt hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooit
De effecten van hard drugsquote:
vooral als het 12 uur lang duurt, wat met lsd het geval is (dacht ik)quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooitwel eng maar ben wel benieuwd naar hallicuneren
Laatste keer voor mij was speed, in 2010, mijn vrouw was al zwanger van Teun... we waren op een concert van Marilyn Manson, ik had gekocht, net zo veel als andersquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel soms nog bietje als er iets te doen is
laters, zal voor je duimen mattiequote:
Ik zou niet meteen met LSD beginnen in ieder geval. Als je er perse zo nieuwsgierig naar bent zou ik toch wat milder beginnen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarvoor hou ik te veel van slapenquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon paar dagen niet slapen en je kunt ook hallucineren
zou kunnen jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vooral als het 12 uur lang duurt, wat met lsd het geval is (dacht ik)
gewoon gelijk heroïne spuitenquote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou niet meteen met LSD beginnen in ieder geval. Als je er perse zo nieuwsgierig naar bent zou ik toch wat milder beginnen.
Is wel lekker. Heb het een paar weken geleden voor het eerst gedaan, je kan ook gewoon volgas blijven drinkenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel soms nog bietje als er iets te doen is
ik had de laatste keer ook een beetje veel gepakt, idd nog gewoon met het idee dat ik hetzelfde kon hebben als vroeger. Was 's ochtends op weg naar huis echt fucking para, dacht dat iedere auto ons achterna zat en shit. Beetje bobstijlquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was speed, in 2010, mijn vrouw was al zwanger van Teun... we waren op een concert van Marilyn Manson, ik had gekocht, net zo veel als andersmaar zij gebruikte natuurlijk niet
Dus ik had veel te veelde hele nacht het huis opgeruimd
Dat mag. Of je ook antwoord krijgt, dat is geheel afhankelijk van de vraag.quote:
dat doe ik dan weer nooit, vind alcohol echt verschrikkelijk smerig in combinatie met speedquote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is wel lekker. Heb het een paar weken geleden voor het eerst gedaan, je kan ook gewoon volgas blijven drinken
wiet of zo en dan lsd bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou niet meteen met LSD beginnen in ieder geval. Als je er perse zo nieuwsgierig naar bent zou ik toch wat milder beginnen.
Precies, paddo's of kaktussen bijvoorbeeld. LSD is gelijk zo extreem. Ik heb trips gehad van 16 uur ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
dat doe je alquote:
Op LSD ga je meteen (na 1 uur +-) trippen, hallicuneren alles... ik vond het fantastisch, was echt gek op dat spul... het einde is minder koel... ellende... je neemt afstand van jezelf en je ziet jezelf hoe anderen je zien (denk je) en dat sloopt jequote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarvoor hou ik te veel van slapen
[..]
zou kunnen ja
Truffels of iets dergelijks. Dan doe je een beetje ervaring op. Ik denk dat het niet verstandig is om je meteen aan lsd te wagen.quote:
doe nou nietquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Precies, paddo's of kaktussen bijvoorbeeld. LSD is gelijk zo extreem. Ik heb trips gehad van 16 uur ofzo.
als ik nu een eitje kook is hij dan nog lekker als ik hem morgen meeneem naar het werk?quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat mag. Of je ook antwoord krijgt, dat is geheel afhankelijk van de vraag.
Heb zelf alleen paddo's op, maar ik vond er echt helemaal niks aan. kan me niet echt overgeven aan de trip ofzo en zit de hele tijd maar te wachten tot het weer voorbij is.quote:
waaat jij ook alquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op LSD ga je meteen (na 1 uur +-) trippen, hallicuneren alles... ik vond het fantastisch, was echt gek op dat spul... het einde is minder koel... ellende... je neemt afstand van jezelf en je ziet jezelf hoe anderen je zien (denk je) en dat sloopt je
Ja doe ik regelmatig, ik kook soms 4 eieren en neem er elke dag 1 mee, gewoon gekoeld bewarenquote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
als ik nu een eitje kook is hij dan nog lekker als ik hem morgen meeneem naar het werk?
Ja. Kan prima.quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
als ik nu een eitje kook is hij dan nog lekker als ik hem morgen meeneem naar het werk?
Laatste keer is ruim 10 jaar geleden. Niet meer zo'n behoefte aan. Af en toe een jointje en drinken is genoeg voor mij.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe nou niet
wat als je zoals bob wordt
klinkt als alcohol maar dan ergerquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op LSD ga je meteen (na 1 uur +-) trippen, hallicuneren alles... ik vond het fantastisch, was echt gek op dat spul... het einde is minder koel... ellende... je neemt afstand van jezelf en je ziet jezelf hoe anderen je zien (denk je) en dat sloopt je
Ik vertrouw alleen meneer Drebin.quote:Op zondag 5 april 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja doe ik regelmatig, ik kook soms 4 eieren en neem er elke dag 1 mee, gewoon gekoeld bewaren
jointje niet eens meer, laatste keer met kerstquote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laatste keer is ruim 10 jaar geleden. Niet meer zo'n behoefte aan. Af en toe een jointje en drinken is genoeg voor mij.
Zo word je niet zomaar.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe nou niet
wat als je zoals bob wordt
Dat lijkt me dan weer fucking eng, wil niet dat ik raar ga denken ofzo, zou nooit doenquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahah loserquote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jointje niet eens meer, laatste keer met kerstik heb 3 uu rknock out gelegen
Purple drank is a slang term for a concoction which includes a prescription-strength cough syrup used as a recreational drug.quote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef TheWeeknd het volgende:
vrienden van me willen paddos doen
ohja en vrijdag vroeg iemand of ik savonds mee 'purple drank' ging 'doen'
precies ditquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer fucking eng, wil niet dat ik raar ga denken ofzo, zou nooit doen
Nee dat is echt niet lekker je krijgt zo'n vieze zwarte vlek eropquote:
hehe doet me aan die aflevering van south park denkenquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Purple drank is a slang term for a concoction which includes a prescription-strength cough syrup used as a recreational drug.
klinkt goed
ziet er ook wel grappig uit, paars drankje en maakt je dronken/stoned volgens de verhalen maarjaquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Purple drank is a slang term for a concoction which includes a prescription-strength cough syrup used as a recreational drug.
klinkt goed
Met die kattenpis?quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe doet me aan die aflevering van south park denken
vond je het niet engquote:Op zondag 5 april 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zowat verdronken in de LSD in de jaren 90
Omdat jij een onbetrouwbaar sujet bent.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe doet me aan die aflevering van south park denken
hehequote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laatste keer is ruim 10 jaar geleden. Niet meer zo'n behoefte aan. Af en toe een jointje en drinken is genoeg voor mij.
Heb je jezelf wel eens opgenomen en je stem terug gehoord. Dat je denkt... BEN IK DATquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer fucking eng, wil niet dat ik raar ga denken ofzo, zou nooit doen
hij heeft al antwoord gegevenquote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef Aberella het volgende:
Drebin krijg ik vandaag nog antwoord anders hoeft het al niet meer
die is ook cool ja, maar ik bedoel deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Ratingsquote:
woowquote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens opgenomen en je stem terug gehoord. Dat je denkt... BEN IK DAT
nou dat is het staartje van LSD maar dan niet alleen je stem maar je hele zijn
gewoon onwaarquote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat jij een onbetrouwbaar sujet bent.
Dangers arise in higher dosages because promethazine is a depressant of the central nervous system and codeine is a respiratory depressant. When codeine is taken in very large amounts, it can cause the taker to stop breathing.quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ziet er ook wel grappig uit, paars drankje en maakt je dronken/stoned volgens de verhalen maarja
hehehehequote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon onwaarik ben de meest betrouwbare fokker hier
en ik heb astma, geen goed planquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dangers arise in higher dosages because promethazine is a depressant of the central nervous system and codeine is a respiratory depressant. When codeine is taken in very large amounts, it can cause the taker to stop breathing.
promethazine zit er ook helemaal niet in in Nederland lees ik net op een andere sitequote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dangers arise in higher dosages because promethazine is a depressant of the central nervous system and codeine is a respiratory depressant. When codeine is taken in very large amounts, it can cause the taker to stop breathing.
Hoewel ik het de laatste tijd minder vind en je door die irritante stemmetjes heen moet worstelen, vind ik South Park af en toe echt heel geniale en scherpe parodieën er tussen hebben zitten.quote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is ook cool ja, maar ik bedoel deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Ratings
Haha ja dat bedoel ik. Echt niks voor mijquote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens opgenomen en je stem terug gehoord. Dat je denkt... BEN IK DAT
nou dat is het staartje van LSD maar dan niet alleen je stem maar je hele zijn
amerikanen weten alles beterquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
promethazine zit er ook helemaal niet in in Nederland lees ik net op een andere site
Kijk dat al jaren niet meerquote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik het de laatste tijd minder vind en je door die irritante stemmetjes heen moet worstelen, vind ik South Park af en toe echt heel geniale en scherpe parodieën er tussen hebben zitten.
kloptquote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik het de laatste tijd minder vind en je door die irritante stemmetjes heen moet worstelen, vind ik South Park af en toe echt heel geniale en scherpe parodieën er tussen hebben zitten.
quote:
stop je dan gewoon wiet in een cake of zo?quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef TheWeeknd het volgende:
spacecake lijkt me wel tof
maarja als je dat thuis wilt maken ruikt je hele straat her + de doodstraf thuis
ja?quote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
stop je dan gewoon wiet in een cake of zo?
spacecake is gemaakt van deeg uit de ruimtequote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
aha! ja dat kan je wel ruiken iddquote:
Je moet wietboter makenquote:
Moet je wel mee oppassen, voor je het weet ben je kotsmisselijk.quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef TheWeeknd het volgende:
spacecake lijkt me wel tof
maarja als je dat thuis wilt maken ruikt je hele straat her + de doodstraf thuis
SP is al een tijd ingezakt, na seizoen 10 werd het een stuk minder.quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk dat al jaren niet meerzou het vast nog wel waarderen, but cba.
Keek het tot de 2e klas of zo denk ik.
deze man weetquote:Op zondag 5 april 2015 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
SP is al een tijd ingezakt, na seizoen 10 werd het een stuk minder.
Maar het laatste seizoen was weer geniaal, ik heb me kapot gelachen om cock magic.
Nee:quote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan, maar beter maak je spaceboter en dat gebruik je dan in je beslag.quote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spacecake is gemaakt van deeg uit de ruimte
mijn recept in het kortquote:Op zondag 5 april 2015 21:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan, maar beter maak je spaceboter en dat gebruik je dan in je beslag.
THC hecht zich aan dierlijke vetten, dus gaat het alleen met roomboter.
Wij gebruikten er altijd knipafval voor.
Pannetje water opzetten, pak roomboter erbij, knipafval, tijdje laten koken, zeven, af laten koelen en dan kun je de boter, wat lichter is dan water er van de bovenkant afscheppen.
is slecht voor de longetjesquote:
Nu weten we ook gelijk waarom jij de halve wereld omreistquote:Op zondag 5 april 2015 21:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan, maar beter maak je spaceboter en dat gebruik je dan in je beslag.
THC hecht zich aan dierlijke vetten, dus gaat het alleen met roomboter.
Wij gebruikten er altijd knipafval voor.
Pannetje water opzetten, pak roomboter erbij, knipafval, tijdje verwarmen, zeven, af laten koelen en dan kun je de boter, wat lichter is dan water er van de bovenkant afscheppen.
quote:
quote:
mijn moeder at gewoon een stukje meequote:
geloof ik best, maar ben ook wel benieuwd naar t verschil jaquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
eten blijkt anders te zijn dan roken, wel benieuwd naar
mijn broer had een keer spacecake gemaakt voor zijn verjaardag, en die avond kwam oma langs. ze heeft gewoon 2 plakjes op zonder dat ze wist dat het spacecake was, en toen gingen ze 2 uur 's nachts nog worstenbroodjes bakken omdat ze zo'n honger hadquote:
heftigquote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geloof ik best, maar ben ook wel benieuwd naar t verschil ja
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beste is om drugs helemaal te vermijden luitjes.
iets meer psychedelisch en weer lekker lachen zoals toen je net begonnen was met blowenquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja als je binnen een kwartier niets voelt moet je nog een stuk nemenquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
je leeft maar een keerquote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer had een keer spacecake gemaakt voor zijn verjaardag, en die avond kwam oma langs. ze heeft gewoon 2 plakjes op zonder dat ze wist dat het spacecake was, en toen gingen ze 2 uur 's nachts nog worstenbroodjes bakken omdat ze zo'n honger had
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer had een keer spacecake gemaakt voor zijn verjaardag, en die avond kwam oma langs. ze heeft gewoon 2 plakjes op zonder dat ze wist dat het spacecake was, en toen gingen ze 2 uur 's nachts nog worstenbroodjes bakken omdat ze zo'n honger had
trollquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja als je binnen een kwartier niets voelt moet je nog een stuk nemen
quote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja als je binnen een kwartier niets voelt moet je nog een stuk nemen
Geen bier of wijn meer voor jou dan Frankquote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
leuk tochquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
iets meer psychedelisch en weer lekker lachen zoals toen je net begonnen was met blowen
Anders ga je je gedragen zoals deze man.quote:
jaquote:
Had je dat paintje nog gezien van zijn bedrijfsfeestje?quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders ga je je gedragen zoals deze man.
Ik was altijd al gekquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders ga je je gedragen zoals deze man.
Jazeker.quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had je dat paintje nog gezien van zijn bedrijfsfeestje?
1% gaat echt koekkoek van drugs dus je kan het altijd proberen zonder koekkoek te wordenquote:
quote:
Als je een beetje verstand in je knikker hebt, doe je het niet.quote:
hoestdrank gecombineerd met frisdrank ofzoquote:
Klinkt fantastischquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoestdrank gecombineerd met frisdrank ofzo
is het ook wel eigenlijkquote:
dronken en stoned tegelijkquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoestdrank gecombineerd met frisdrank ofzo
Het heeft wel iets aandoenlijks.quote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik voel me echt buitengesloten hier opeens
rook wiet en zuip alcoholquote:
Zonder Codeïne heeft het geen zin, natterman extra strong heeft het geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
de hoestdranken die je hier kan kopen zijn er blijkbaar ook helemaal niet geschikt voor
Jij ook. Maar ook de vragen en verhaaltjes hier. Voel je je weer jong door.quote:
Dronken stoned en strak staan wat weet jequote:
ik heb voorgeschreven tramadolquote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zonder Codeïne heeft het geen zin, natterman extra strong heeft het geloof ik
gelukkig ben ik zelf nog jongquote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij ook. Maar ook de vragen en verhaaltjes hier. Voel je je weer jong door.
van stiften snuiven word ik al high genoeg vanquote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb veel vrienden die van 16e tot hun 21e experimenteerden met drugs, maar nu zijn ze vrijwel allemaal gestopt op incidenteel gebruik na... Zelf eigenlijk nog steeds een groentje op drugsgebied, heb er ook niet echt de behoefte voor. Het is wel goed zo
Gewoon lijm snuiven tochquote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van stiften snuiven word ik al high genoeg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |