mijn broer had een keer spacecake gemaakt voor zijn verjaardag, en die avond kwam oma langs. ze heeft gewoon 2 plakjes op zonder dat ze wist dat het spacecake was, en toen gingen ze 2 uur 's nachts nog worstenbroodjes bakken omdat ze zo'n honger hadquote:
heftigquote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
geloof ik best, maar ben ook wel benieuwd naar t verschil ja
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beste is om drugs helemaal te vermijden luitjes.
iets meer psychedelisch en weer lekker lachen zoals toen je net begonnen was met blowenquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
eten blijkt anders te zijn dan roken, wel benieuwd naar
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja als je binnen een kwartier niets voelt moet je nog een stuk nemenquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
eten blijkt anders te zijn dan roken, wel benieuwd naar
je leeft maar een keerquote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer had een keer spacecake gemaakt voor zijn verjaardag, en die avond kwam oma langs. ze heeft gewoon 2 plakjes op zonder dat ze wist dat het spacecake was, en toen gingen ze 2 uur 's nachts nog worstenbroodjes bakken omdat ze zo'n honger had
quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer had een keer spacecake gemaakt voor zijn verjaardag, en die avond kwam oma langs. ze heeft gewoon 2 plakjes op zonder dat ze wist dat het spacecake was, en toen gingen ze 2 uur 's nachts nog worstenbroodjes bakken omdat ze zo'n honger had
trollquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja als je binnen een kwartier niets voelt moet je nog een stuk nemen
quote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja als je binnen een kwartier niets voelt moet je nog een stuk nemen
Geen bier of wijn meer voor jou dan Frankquote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
leuk tochquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
iets meer psychedelisch en weer lekker lachen zoals toen je net begonnen was met blowen
Anders ga je je gedragen zoals deze man.quote:
jaquote:
Had je dat paintje nog gezien van zijn bedrijfsfeestje?quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders ga je je gedragen zoals deze man.
Ik was altijd al gekquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders ga je je gedragen zoals deze man.
Jazeker.quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had je dat paintje nog gezien van zijn bedrijfsfeestje?
1% gaat echt koekkoek van drugs dus je kan het altijd proberen zonder koekkoek te wordenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |