Je moet wietboter makenquote:
Moet je wel mee oppassen, voor je het weet ben je kotsmisselijk.quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef TheWeeknd het volgende:
spacecake lijkt me wel tof
maarja als je dat thuis wilt maken ruikt je hele straat her + de doodstraf thuis
SP is al een tijd ingezakt, na seizoen 10 werd het een stuk minder.quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk dat al jaren niet meerzou het vast nog wel waarderen, but cba.
Keek het tot de 2e klas of zo denk ik.
deze man weetquote:Op zondag 5 april 2015 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
SP is al een tijd ingezakt, na seizoen 10 werd het een stuk minder.
Maar het laatste seizoen was weer geniaal, ik heb me kapot gelachen om cock magic.
Nee:quote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
stop je dan gewoon wiet in een cake of zo?
Kan, maar beter maak je spaceboter en dat gebruik je dan in je beslag.quote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
stop je dan gewoon wiet in een cake of zo?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spacecake is gemaakt van deeg uit de ruimte
mijn recept in het kortquote:Op zondag 5 april 2015 21:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan, maar beter maak je spaceboter en dat gebruik je dan in je beslag.
THC hecht zich aan dierlijke vetten, dus gaat het alleen met roomboter.
Wij gebruikten er altijd knipafval voor.
Pannetje water opzetten, pak roomboter erbij, knipafval, tijdje laten koken, zeven, af laten koelen en dan kun je de boter, wat lichter is dan water er van de bovenkant afscheppen.
is slecht voor de longetjesquote:
Nu weten we ook gelijk waarom jij de halve wereld omreistquote:Op zondag 5 april 2015 21:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan, maar beter maak je spaceboter en dat gebruik je dan in je beslag.
THC hecht zich aan dierlijke vetten, dus gaat het alleen met roomboter.
Wij gebruikten er altijd knipafval voor.
Pannetje water opzetten, pak roomboter erbij, knipafval, tijdje verwarmen, zeven, af laten koelen en dan kun je de boter, wat lichter is dan water er van de bovenkant afscheppen.
quote:
quote:
mijn moeder at gewoon een stukje meequote:
geloof ik best, maar ben ook wel benieuwd naar t verschil jaquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheWeeknd het volgende:
eten blijkt anders te zijn dan roken, wel benieuwd naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |