hehequote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laatste keer is ruim 10 jaar geleden. Niet meer zo'n behoefte aan. Af en toe een jointje en drinken is genoeg voor mij.
Heb je jezelf wel eens opgenomen en je stem terug gehoord. Dat je denkt... BEN IK DATquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer fucking eng, wil niet dat ik raar ga denken ofzo, zou nooit doen
hij heeft al antwoord gegevenquote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef Aberella het volgende:
Drebin krijg ik vandaag nog antwoord anders hoeft het al niet meer
die is ook cool ja, maar ik bedoel deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Ratingsquote:
woowquote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens opgenomen en je stem terug gehoord. Dat je denkt... BEN IK DAT
nou dat is het staartje van LSD maar dan niet alleen je stem maar je hele zijn
gewoon onwaarquote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat jij een onbetrouwbaar sujet bent.
Dangers arise in higher dosages because promethazine is a depressant of the central nervous system and codeine is a respiratory depressant. When codeine is taken in very large amounts, it can cause the taker to stop breathing.quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ziet er ook wel grappig uit, paars drankje en maakt je dronken/stoned volgens de verhalen maarja
hehehehequote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon onwaarik ben de meest betrouwbare fokker hier
en ik heb astma, geen goed planquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dangers arise in higher dosages because promethazine is a depressant of the central nervous system and codeine is a respiratory depressant. When codeine is taken in very large amounts, it can cause the taker to stop breathing.
promethazine zit er ook helemaal niet in in Nederland lees ik net op een andere sitequote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dangers arise in higher dosages because promethazine is a depressant of the central nervous system and codeine is a respiratory depressant. When codeine is taken in very large amounts, it can cause the taker to stop breathing.
Hoewel ik het de laatste tijd minder vind en je door die irritante stemmetjes heen moet worstelen, vind ik South Park af en toe echt heel geniale en scherpe parodieën er tussen hebben zitten.quote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is ook cool ja, maar ik bedoel deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Ratings
Haha ja dat bedoel ik. Echt niks voor mijquote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens opgenomen en je stem terug gehoord. Dat je denkt... BEN IK DAT
nou dat is het staartje van LSD maar dan niet alleen je stem maar je hele zijn
amerikanen weten alles beterquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
promethazine zit er ook helemaal niet in in Nederland lees ik net op een andere site
Kijk dat al jaren niet meerquote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik het de laatste tijd minder vind en je door die irritante stemmetjes heen moet worstelen, vind ik South Park af en toe echt heel geniale en scherpe parodieën er tussen hebben zitten.
kloptquote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik het de laatste tijd minder vind en je door die irritante stemmetjes heen moet worstelen, vind ik South Park af en toe echt heel geniale en scherpe parodieën er tussen hebben zitten.
quote:
stop je dan gewoon wiet in een cake of zo?quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef TheWeeknd het volgende:
spacecake lijkt me wel tof
maarja als je dat thuis wilt maken ruikt je hele straat her + de doodstraf thuis
ja?quote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
stop je dan gewoon wiet in een cake of zo?
spacecake is gemaakt van deeg uit de ruimtequote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
stop je dan gewoon wiet in een cake of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |