Ja doe ik regelmatig, ik kook soms 4 eieren en neem er elke dag 1 mee, gewoon gekoeld bewarenquote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
als ik nu een eitje kook is hij dan nog lekker als ik hem morgen meeneem naar het werk?
Ja. Kan prima.quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
als ik nu een eitje kook is hij dan nog lekker als ik hem morgen meeneem naar het werk?
Laatste keer is ruim 10 jaar geleden. Niet meer zo'n behoefte aan. Af en toe een jointje en drinken is genoeg voor mij.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe nou niet
wat als je zoals bob wordt
klinkt als alcohol maar dan ergerquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op LSD ga je meteen (na 1 uur +-) trippen, hallicuneren alles... ik vond het fantastisch, was echt gek op dat spul... het einde is minder koel... ellende... je neemt afstand van jezelf en je ziet jezelf hoe anderen je zien (denk je) en dat sloopt je
Ik vertrouw alleen meneer Drebin.quote:Op zondag 5 april 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja doe ik regelmatig, ik kook soms 4 eieren en neem er elke dag 1 mee, gewoon gekoeld bewaren
jointje niet eens meer, laatste keer met kerstquote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laatste keer is ruim 10 jaar geleden. Niet meer zo'n behoefte aan. Af en toe een jointje en drinken is genoeg voor mij.
Zo word je niet zomaar.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe nou niet
wat als je zoals bob wordt
Dat lijkt me dan weer fucking eng, wil niet dat ik raar ga denken ofzo, zou nooit doenquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op LSD ga je meteen (na 1 uur +-) trippen, hallicuneren alles... ik vond het fantastisch, was echt gek op dat spul... het einde is minder koel... ellende... je neemt afstand van jezelf en je ziet jezelf hoe anderen je zien (denk je) en dat sloopt je
hahah loserquote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jointje niet eens meer, laatste keer met kerstik heb 3 uu rknock out gelegen
Purple drank is a slang term for a concoction which includes a prescription-strength cough syrup used as a recreational drug.quote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef TheWeeknd het volgende:
vrienden van me willen paddos doen
ohja en vrijdag vroeg iemand of ik savonds mee 'purple drank' ging 'doen'
precies ditquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer fucking eng, wil niet dat ik raar ga denken ofzo, zou nooit doen
Nee dat is echt niet lekker je krijgt zo'n vieze zwarte vlek eropquote:
hehe doet me aan die aflevering van south park denkenquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Purple drank is a slang term for a concoction which includes a prescription-strength cough syrup used as a recreational drug.
klinkt goed
ziet er ook wel grappig uit, paars drankje en maakt je dronken/stoned volgens de verhalen maarjaquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Purple drank is a slang term for a concoction which includes a prescription-strength cough syrup used as a recreational drug.
klinkt goed
Met die kattenpis?quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe doet me aan die aflevering van south park denken
vond je het niet engquote:Op zondag 5 april 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zowat verdronken in de LSD in de jaren 90
Omdat jij een onbetrouwbaar sujet bent.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe doet me aan die aflevering van south park denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |