laters, zal voor je duimen mattiequote:
Ik zou niet meteen met LSD beginnen in ieder geval. Als je er perse zo nieuwsgierig naar bent zou ik toch wat milder beginnen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooitwel eng maar ben wel benieuwd naar hallicuneren
daarvoor hou ik te veel van slapenquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon paar dagen niet slapen en je kunt ook hallucineren
zou kunnen jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vooral als het 12 uur lang duurt, wat met lsd het geval is (dacht ik)
gewoon gelijk heroïne spuitenquote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou niet meteen met LSD beginnen in ieder geval. Als je er perse zo nieuwsgierig naar bent zou ik toch wat milder beginnen.
Is wel lekker. Heb het een paar weken geleden voor het eerst gedaan, je kan ook gewoon volgas blijven drinkenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel soms nog bietje als er iets te doen is
ik had de laatste keer ook een beetje veel gepakt, idd nog gewoon met het idee dat ik hetzelfde kon hebben als vroeger. Was 's ochtends op weg naar huis echt fucking para, dacht dat iedere auto ons achterna zat en shit. Beetje bobstijlquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was speed, in 2010, mijn vrouw was al zwanger van Teun... we waren op een concert van Marilyn Manson, ik had gekocht, net zo veel als andersmaar zij gebruikte natuurlijk niet
Dus ik had veel te veelde hele nacht het huis opgeruimd
Dat mag. Of je ook antwoord krijgt, dat is geheel afhankelijk van de vraag.quote:
dat doe ik dan weer nooit, vind alcohol echt verschrikkelijk smerig in combinatie met speedquote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is wel lekker. Heb het een paar weken geleden voor het eerst gedaan, je kan ook gewoon volgas blijven drinken
wiet of zo en dan lsd bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou niet meteen met LSD beginnen in ieder geval. Als je er perse zo nieuwsgierig naar bent zou ik toch wat milder beginnen.
Precies, paddo's of kaktussen bijvoorbeeld. LSD is gelijk zo extreem. Ik heb trips gehad van 16 uur ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
dat doe je alquote:
Op LSD ga je meteen (na 1 uur +-) trippen, hallicuneren alles... ik vond het fantastisch, was echt gek op dat spul... het einde is minder koel... ellende... je neemt afstand van jezelf en je ziet jezelf hoe anderen je zien (denk je) en dat sloopt jequote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daarvoor hou ik te veel van slapen
[..]
zou kunnen ja
Truffels of iets dergelijks. Dan doe je een beetje ervaring op. Ik denk dat het niet verstandig is om je meteen aan lsd te wagen.quote:
doe nou nietquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Precies, paddo's of kaktussen bijvoorbeeld. LSD is gelijk zo extreem. Ik heb trips gehad van 16 uur ofzo.
als ik nu een eitje kook is hij dan nog lekker als ik hem morgen meeneem naar het werk?quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat mag. Of je ook antwoord krijgt, dat is geheel afhankelijk van de vraag.
Heb zelf alleen paddo's op, maar ik vond er echt helemaal niks aan. kan me niet echt overgeven aan de trip ofzo en zit de hele tijd maar te wachten tot het weer voorbij is.quote:
waaat jij ook alquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op LSD ga je meteen (na 1 uur +-) trippen, hallicuneren alles... ik vond het fantastisch, was echt gek op dat spul... het einde is minder koel... ellende... je neemt afstand van jezelf en je ziet jezelf hoe anderen je zien (denk je) en dat sloopt je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |