ligt eraan waar je het voor gebruikt hè, ik hou niet van dansen en shit en heb liever gewoon de hele nacht lulkicksquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je pep thuis doen? Kan me echt niet voorstellen dat dat leuk is, wel als je uitgaat ofzo
Valt wel mee. Alcohol is niet erg als je maar maar maat wet te houden. Drink bij het eten vaak een glaasje wijn, is goed voor je hart en bloedvaten.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind eigenlijk alles behalve wiet wel 'erg'
omdat je aan bijna alle anderen echt verneukt kan worden maar met normaal gebruik hoef je er niet al te veel zorgen te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind eigenlijk alles behalve wiet wel 'erg'
wat bedoel je met 'het'?quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is veel minder erg dan iedereen het doet lijken.
Je vermaken met een stukje zilverfoliequote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het voor gebruikt hè, ik hou niet van dansen en shit en heb liever gewoon de hele nacht lulkicks
af en toe paar uurtjes buiten rondlopen
gwn chillen
lsd trips trekken me dan wel weer aan maar ja of ik het ooit ga gebruiken.. weet nietquote:
maar toch kan je bijv van alcohol doodgaan en wiet helemaal nietquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alcohol is niet erg als je maar maar maat wet te houden. Drink bij het eten vaak een glaasje wijn, is goed voor je hart en bloedvaten.
wees wijsquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lsd trips trekken me dan wel weer aan maar ja of ik het ooit ga gebruiken.. weet niet
doe maar eerder truffels danquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lsd trips trekken me dan wel weer aan maar ja of ik het ooit ga gebruiken.. weet niet
Nja in ieder geval goed dat je er van af bentquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het voor gebruikt hè, ik hou niet van dansen en shit en heb liever gewoon de hele nacht lulkicks
af en toe paar uurtjes buiten rondlopen
gwn chillen
quote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je vermaken met een stukje zilverfolie
truffels? word je daar high van?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe maar eerder truffels dan
lsd lijkt me zo eng en trip en bob-like
heel soms nog bietje als er iets te doen isquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja in ieder geval goed dat je er van af bent
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooitquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doe maar eerder truffels dan
lsd lijkt me zo eng en trip en bob-like
gewoon paar dagen niet slapen en je kunt ook hallucinerenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooitwel eng maar ben wel benieuwd naar hallicuneren
dit heb ik echt nog nooit gehoord van mensen die het gebruikt hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooit
De effecten van hard drugsquote:
vooral als het 12 uur lang duurt, wat met lsd het geval is (dacht ik)quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het lijkt net een nachtmerrie als je tript hoorde ik ooitwel eng maar ben wel benieuwd naar hallicuneren
Laatste keer voor mij was speed, in 2010, mijn vrouw was al zwanger van Teun... we waren op een concert van Marilyn Manson, ik had gekocht, net zo veel als andersquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel soms nog bietje als er iets te doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |