het is niet alleen vwo hebbenquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij verkeert hij in een andere wereld dan de onze.
Dat is het ook. Heel zielig vooral. Het is helemaal niet grappig.quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Best zielig ergens. Maar heeft niet voor niets een rechterlijke machtiging in NL
Ha-ha.quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nog een diploma liggen. Voor 440 euro mag je het hebben.
iddquote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
gvd echt, eigenlijk moet ik hier helemaal niet om lachen. het gaat wel echt een aantal stappen te ver jezus christus man
quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook. Heel zielig vooral. Het is helemaal niet grappig.
ja maar dan moet ie wel hulp accepteren, vanzelf gaat dit niet goed komen denk ikquote:
nee joh.. is al veel te ver heenquote:
nopequote:Op zondag 5 april 2015 20:34 schreef TheWeeknd het volgende:
was badtripbob ooit dan wle normaal op fok?
wel normaler dan de laatste tijdquote:
zoeits jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar hij is dus wel zo geworden door drugs?
Dat kan ook OCD zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik had geen internet in die tijd gelukkig
Ik heb een jaar doorgebracht met het vermijden van de randjes tussen stoeptegels
staat ook al in myat jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
ik las in abusers dat zij een keer een meet met hem hebben gehad, dat was blijkbaar een hel
voel me altijd een bietje aso als ik in random sc's zit te lurken trouwensmaar de bobverhalen zijn gewoon te vermakelijk leesvoer
Oh god...quote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar ok, ik kwam laatst mijn beste vriend uit die tijd tegen in de trein en die verkondigde vol trots dat hij nu aan de heroine is en Teun graag wilde ontmoeten
link ze voortaan ook door naar mij plsquote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
ik las in abusers dat zij een keer een meet met hem hebben gehad, dat was blijkbaar een hel
voel me altijd een bietje aso als ik in random sc's zit te lurken trouwensmaar de bobverhalen zijn gewoon te vermakelijk leesvoer
ik dacht op random momenten dat ik games zat te spelen die ik al nachten niet aangeraakt had en dat mensen met wie ik 3 nachten eerder lulkicks had gehad nog gewoon bij mij waren en shitquote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik had geen internet in die tijd gelukkig
Ik heb een jaar doorgebracht met het vermijden van de randjes tussen stoeptegels
De eerste keer kpdpost riep heel Rotterdam. Kpd kpdquote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
link ze voortaan ook door naar mij pls
wat heb jij gebruikt danquote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht op random momenten dat ik games zat te spelen die ik al nachten niet aangeraakt had en dat mensen met wie ik 3 nachten eerder lulkicks had gehad nog gewoon bij mij waren en shit
dat viel nog wel mee vergeleken met bobbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |