Het moeilijkste is de loting voorafquote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie jou constant zeggen dat je wat had kunnen doen maar vervolgens niet hebt uitgevoerd. Moeten jullie überhaupt weleens wat doen daar bij geneeskunde?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het hangt bij mij een beetje tussen extreme walging en lachen inquote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hier heb ik echt veel te hard om gelachen
Die reacties maken het compleetquote:Op zondag 5 april 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jagvd zeg wat een held
ook een pic in sexy en gewaagd
quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
zoiets jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
het hangt bij mij een beetje tussen extreme walging en lachen in
quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Da's wel zonde idd.quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker als Tsjok nooit reageert
lolquote:
die had ik net ook opstaan.quote:
lijkt mij ook tof iddquote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef TheWeeknd het volgende:
wauw geneeskunde
lijkt me zo leuk
maar die eisen man, is toch zowat onmogelijk
Volgens mij verkeert hij in een andere wereld dan de onze.quote:
ik wou al zeggen, zelfs een troll zou dat soort dingen niet kunnen verzinnenquote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
die had ik net ook opstaan.echt het perfecte voorbeeld van iemand die in een diepe psychose zit
Ja inderdaad. Best zielig ergens. Maar heeft niet voor niets een rechterlijke machtiging in NLquote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij verkeert hij in een andere wereld dan de onze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |