tegen mij doet hij nog normaalquote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij is vals tegen al zijn vriendjes vandaagik moet het ook afweten
nee alleen als ze over muziek waar het niet bij past heen lopen te schreeuwenquote:
Is geen pretje hoorquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
snap ik, maar dan nog. Is toch wel flink wat geld.quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel die 169 van gisteren ingezet he
winst is dan dus 271
dan is het goed, MC Geen Hermann was bijna op je los gegaanquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee alleen als ze over muziek waar het niet bij past heen lopen te schreeuwen
mc geen hermannquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is het goed, MC Geen Hermann was bijna op je los gegaan
eerst barcelona nogquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik, maar dan nog. Is toch wel flink wat geld.
Welnee.quote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je dan ook rare dingen doen, zoals het rondlopen in je ondergoed?
oh ja, daar las ik even over heenquote:
:s eigen risico :Squote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
Nooit naar toto luisteren heb nu heel de week geen eten
quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
Wil je WCH's zaad niet eten?quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
weet jij eigenlijk hoe het nou zit met het haxball toernooi¿ duurt wel erg lang voor het team van frass en mij kan spelenquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
als je gisteren had gevraagd had ik je zelfde laten inzetten
Ja dat zeiden ze in 2008 ookquote:
Ja, ik heb nieuwe ronde (2e) gepost. Tchock laat maar niks van zich horen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk hoe het nou zit met het haxball toernooi¿ duurt wel erg lang voor het team van frass en mij kan spelen
en hoeveel potjes moet ieder team spielen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk hoe het nou zit met het haxball toernooi¿ duurt wel erg lang voor het team van frass en mij kan spelen
hmz lamequote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nieuwe ronde (2e) gepost. Tchock laat maar niks van zich horen.
quote:
komt vast wel goed gquote:
21:00quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt vast wel goed g
hoe laat moeten ze spelen
10quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en hoeveel potjes moet ieder team spielen?
dat gaat nog wel een half jaar duren dus op deze manierquote:
jupquote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat gaat nog wel een half jaar duren dus op deze manier
wederzijdsquote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef Aberella het volgende:
Ik had de hele dag kunnen leren en dat heb ik niet gedaan dus nu haat ik mezelf
En ik haat pasen
eigen bult dikke schuld, ja tochquote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef Aberella het volgende:
En ik haat pasen
Dan kruip je nu toch achter de boeken! ?quote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef Aberella het volgende:
En ik haat pasen
Open een klachtquote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef Aberella het volgende:
En ik haat pasen
Ik zie jou constant zeggen dat je wat had kunnen doen maar vervolgens niet hebt uitgevoerd. Moeten jullie überhaupt weleens wat doen daar bij geneeskunde?quote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef Aberella het volgende:
En ik haat pasen
Jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
bob is vandaag weer lekker bezig geweest in abusers en op youtube zie ik
quote:Op zondag 5 april 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jagvd zeg wat een held
ook een pic in sexy en gewaagd
t zal maar achter je lopenquote:Liep een keer in Rotterdam en zag 3 lekkere chicks voor mij lopen. Ze waren dus met de rug gekeerd naar mij.
Ik doe een denkbeeldige lik tussen hun benen en beweeg mijn tong van links naar rechts. Maakte geen geluid.
Maakte alle 3 een sprongetje en keken direct giechelend achterom naar mij
Het moeilijkste is de loting voorafquote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie jou constant zeggen dat je wat had kunnen doen maar vervolgens niet hebt uitgevoerd. Moeten jullie überhaupt weleens wat doen daar bij geneeskunde?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het hangt bij mij een beetje tussen extreme walging en lachen inquote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hier heb ik echt veel te hard om gelachen
Die reacties maken het compleetquote:Op zondag 5 april 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jagvd zeg wat een held
ook een pic in sexy en gewaagd
quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
zoiets jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
het hangt bij mij een beetje tussen extreme walging en lachen in
quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Da's wel zonde idd.quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker als Tsjok nooit reageert
lolquote:
die had ik net ook opstaan.quote:
lijkt mij ook tof iddquote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef TheWeeknd het volgende:
wauw geneeskunde
lijkt me zo leuk
maar die eisen man, is toch zowat onmogelijk
Volgens mij verkeert hij in een andere wereld dan de onze.quote:
ik wou al zeggen, zelfs een troll zou dat soort dingen niet kunnen verzinnenquote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
die had ik net ook opstaan.echt het perfecte voorbeeld van iemand die in een diepe psychose zit
Ja inderdaad. Best zielig ergens. Maar heeft niet voor niets een rechterlijke machtiging in NLquote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij verkeert hij in een andere wereld dan de onze.
het is niet alleen vwo hebbenquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij verkeert hij in een andere wereld dan de onze.
Dat is het ook. Heel zielig vooral. Het is helemaal niet grappig.quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Best zielig ergens. Maar heeft niet voor niets een rechterlijke machtiging in NL
Ha-ha.quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nog een diploma liggen. Voor 440 euro mag je het hebben.
iddquote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
gvd echt, eigenlijk moet ik hier helemaal niet om lachen. het gaat wel echt een aantal stappen te ver jezus christus man
quote:Op zondag 5 april 2015 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook. Heel zielig vooral. Het is helemaal niet grappig.
ja maar dan moet ie wel hulp accepteren, vanzelf gaat dit niet goed komen denk ikquote:
nee joh.. is al veel te ver heenquote:
nopequote:Op zondag 5 april 2015 20:34 schreef TheWeeknd het volgende:
was badtripbob ooit dan wle normaal op fok?
wel normaler dan de laatste tijdquote:
zoeits jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar hij is dus wel zo geworden door drugs?
Dat kan ook OCD zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik had geen internet in die tijd gelukkig
Ik heb een jaar doorgebracht met het vermijden van de randjes tussen stoeptegels
staat ook al in myat jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
ik las in abusers dat zij een keer een meet met hem hebben gehad, dat was blijkbaar een hel
voel me altijd een bietje aso als ik in random sc's zit te lurken trouwensmaar de bobverhalen zijn gewoon te vermakelijk leesvoer
Oh god...quote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar ok, ik kwam laatst mijn beste vriend uit die tijd tegen in de trein en die verkondigde vol trots dat hij nu aan de heroine is en Teun graag wilde ontmoeten
link ze voortaan ook door naar mij plsquote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
ik las in abusers dat zij een keer een meet met hem hebben gehad, dat was blijkbaar een hel
voel me altijd een bietje aso als ik in random sc's zit te lurken trouwensmaar de bobverhalen zijn gewoon te vermakelijk leesvoer
ik dacht op random momenten dat ik games zat te spelen die ik al nachten niet aangeraakt had en dat mensen met wie ik 3 nachten eerder lulkicks had gehad nog gewoon bij mij waren en shitquote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik had geen internet in die tijd gelukkig
Ik heb een jaar doorgebracht met het vermijden van de randjes tussen stoeptegels
De eerste keer kpdpost riep heel Rotterdam. Kpd kpdquote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
link ze voortaan ook door naar mij pls
wat heb jij gebruikt danquote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht op random momenten dat ik games zat te spelen die ik al nachten niet aangeraakt had en dat mensen met wie ik 3 nachten eerder lulkicks had gehad nog gewoon bij mij waren en shit
dat viel nog wel mee vergeleken met bobbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |