tegen mij doet hij nog normaalquote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij is vals tegen al zijn vriendjes vandaagik moet het ook afweten
nee alleen als ze over muziek waar het niet bij past heen lopen te schreeuwenquote:
Is geen pretje hoorquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
snap ik, maar dan nog. Is toch wel flink wat geld.quote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel die 169 van gisteren ingezet he
winst is dan dus 271
dan is het goed, MC Geen Hermann was bijna op je los gegaanquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee alleen als ze over muziek waar het niet bij past heen lopen te schreeuwen
mc geen hermannquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is het goed, MC Geen Hermann was bijna op je los gegaan
eerst barcelona nogquote:Op zondag 5 april 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik, maar dan nog. Is toch wel flink wat geld.
Welnee.quote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je dan ook rare dingen doen, zoals het rondlopen in je ondergoed?
oh ja, daar las ik even over heenquote:
:s eigen risico :Squote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
Nooit naar toto luisteren heb nu heel de week geen eten
quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
Wil je WCH's zaad niet eten?quote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef eend112 het volgende:
weet jij eigenlijk hoe het nou zit met het haxball toernooiż duurt wel erg lang voor het team van frass en mij kan spelenquote:Op zondag 5 april 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
als je gisteren had gevraagd had ik je zelfde laten inzetten
Ja dat zeiden ze in 2008 ookquote:
Ja, ik heb nieuwe ronde (2e) gepost. Tchock laat maar niks van zich horen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk hoe het nou zit met het haxball toernooiż duurt wel erg lang voor het team van frass en mij kan spelen
en hoeveel potjes moet ieder team spielen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk hoe het nou zit met het haxball toernooiż duurt wel erg lang voor het team van frass en mij kan spelen
hmz lamequote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nieuwe ronde (2e) gepost. Tchock laat maar niks van zich horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |