Als je een beetje verstand in je knikker hebt, doe je het niet.quote:
hoestdrank gecombineerd met frisdrank ofzoquote:
Klinkt fantastischquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoestdrank gecombineerd met frisdrank ofzo
is het ook wel eigenlijkquote:
dronken en stoned tegelijkquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoestdrank gecombineerd met frisdrank ofzo
Het heeft wel iets aandoenlijks.quote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik voel me echt buitengesloten hier opeens
rook wiet en zuip alcoholquote:
Zonder Codeïne heeft het geen zin, natterman extra strong heeft het geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
de hoestdranken die je hier kan kopen zijn er blijkbaar ook helemaal niet geschikt voor
Jij ook. Maar ook de vragen en verhaaltjes hier. Voel je je weer jong door.quote:
Dronken stoned en strak staan wat weet jequote:
ik heb voorgeschreven tramadolquote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zonder Codeïne heeft het geen zin, natterman extra strong heeft het geloof ik
gelukkig ben ik zelf nog jongquote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij ook. Maar ook de vragen en verhaaltjes hier. Voel je je weer jong door.
van stiften snuiven word ik al high genoeg vanquote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb veel vrienden die van 16e tot hun 21e experimenteerden met drugs, maar nu zijn ze vrijwel allemaal gestopt op incidenteel gebruik na... Zelf eigenlijk nog steeds een groentje op drugsgebied, heb er ook niet echt de behoefte voor. Het is wel goed zo
Gewoon lijm snuiven tochquote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van stiften snuiven word ik al high genoeg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |