Wederom was het extreemlinks dat voor de onrust zorgde..quote:In Den Haag is het onrustig geweest bij een demonstratie van de extreem-rechtse politieke partij Nederlandse Volks-Unie (NVU). Linkse tegendemonstranten van de Anti-Fascistische Actie (AFA) verstoorden de betoging van de NVU.
Zeker zes leden van de AFA werden gearresteerd. "Dat ging met geweld", zegt verslaggever Robert Bas. "De arrestaties waren in de Parkstraat. Het was een incident, want nu lopen de demonstranten weer."
Aan de demonstratie van de NVU deden zo'n vijftig mensen mee. Ook een groepje extreem-rechtse sympathisanten uit Vlaanderen had zich aangesloten.
De demonstratie was rond 15.15 uur voorbij.
http://nos.nl/artikel/202(...)nvu-in-den-haag.html
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wederom was het extreemlinks dat voor de onrust zorgde..
Dat geeft extreemlinks niet het recht hun betoging te verstoren..quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Terwijl extreem-rechts altijd zulke lieverdjes zijn.
Kom je weer huilen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Niet serieus nemen die verongelijkte flapdrol.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat geeft extreemlinks niet het recht hun betoging te verstoren..
quote:
Worden anders nooit opgepakt voor geweldpleging bij demonstraties van die zielige zwarte-piet is racisme nazi's of die gekkies met een ik ben Marokkaan shirt aan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
ze hadden wat versterking uit Vlaanderen gekregen.quote:Op zondag 5 april 2015 08:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, waren alle 50 leden op komen dagen?
Heb je het nu over de Neo's en de politie?quote:Op zondag 5 april 2015 01:18 schreef bijdehand het volgende:
Twee groepen laag volk, maar om jezelf nog triester te maken dan je al was door het gebruiken van geweld...
Tjah, als er wat te rellen valt, is AFA er standaard bij. En wij maar denken dat die van extreem links de lievertjes zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ah, weer de jankerd van de dag als het om rechts gaat. Wanneer is de laatste extreemrechtse rel geweest in dit land?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah typisch. De politie heeft een hekel aan antifa.quote:Op zondag 5 april 2015 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Er is een klein beetje beeld
https://www.facebook.com/video.php?v=1646666818896902
Echt van toepassing op Nederland dat ook niet in het lijstje of artikel voorkomt.quote:Op zondag 5 april 2015 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Extreem-rechts doet nooit wat verkeerd. Allemaal lieverdjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_terrorism
quote:Op zondag 5 april 2015 11:50 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ze hadden wat versterking uit Vlaanderen gekregen.
[..]
Heb je het nu over de Neo's en de politie?
Al met al goed om een tegengeluid te laten horen. Helaas was het niet echt effectief.
Ja, want het is echt een stroming die alleen in Nederland bestaat.quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Echt van toepassing op Nederland dat ook niet in het lijstje of artikel voorkomt.
We hebben hier hier toch over de NVU en de AFA, redelijk Nederlands. De NVU staat niet bekend om hun geweldplegingen, de AFA wel.quote:Op zondag 5 april 2015 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, want het is echt een stroming die alleen in Nederland bestaat.
Ja, daar staan ze ideologisch toch een stuk verder vanaf. Het lijkt mij toch weer een oneigenlijke inperking op de vrijheid van meningsuiting waar de PVV wel weer schande van zal spreken.quote:Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah typisch. De politie heeft een hekel aan antifa.
Stoort het je dat mensen het niet eens zijn met nazi gedachtengoed?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
En maar huilen.quote:Op zondag 5 april 2015 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Extreem-rechts doet nooit wat verkeerd. Allemaal lieverdjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_terrorism
Terwijl op dat moment al alom bekend was dat moslims gewoon mochten gaan en sterker nog die tweet inhoudelijk de grootst denkbare onzin is:quote:
quote:Some witnesses said the gunmen had told Muslims to leave and said non-Muslims would be targeted.
"They came and said: 'If you are Muslim, stand up. We've come to rescue you," said Elijah Lamau.
He said the Muslims left with their hands up, and then the gunmen shot two people.
The correspondent in Nairobi for the Economist, Daniel Howden told the BBC he spoke to one man with a Christian first name but a Muslim-sounding surname who managed to escape the attackers by putting his thumb over his first name on his ID.
However, the man told Mr Howden that an Indian man standing next to him who was asked for the name of the Prophet Muhammad's mother was shot dead when he was unable to answer.
http://www.bbc.com/news/world-africa-24191606
quote:According to witnesses, shoppers who tried to leave were asked by the terrorists to name Prophet Mohammed's mother. If they failed to give the correct name of Amina, they were shot dead.
"I hid under a car with my daughters, and I saw the men line up maybe 40 people and ask them who was Muslim, and if they were to prove it by saying the name of the Prophet's mother. Those who got it wrong were shot," Charles Karani, an IT engineer who survived the carnage stated.
He also stated that the gunmen wore white bandanas and appeared to work in teams, each one taking control of different floors of the five-storey mall.
"There was blood everywhere. Two ladies under the car with me had gunshot wounds on their legs. Another Indian gentlemen was hit in the face by a bullet but he seemed not to be gravely hurt. Other people for sure are dead. I saw four people lying, not moving," he added.
"A grenade was thrown and it rolled near us, my daughter said, 'Papa, there's a grenade' - but thank God it didn't go off and I kicked it away," Karani said.
"They were not speaking Swahili. They spoke something that seemed like Arabic or Somali, but I'm not sure as I don't speak those languages. I saw people being executed after being asked to say something," another eyewitness named Jay stated.
http://www.ibtimes.co.uk/(...)hotos-muslims-507942
quote:An eyewitness said that the attackers had told Muslims to leave and that non-Muslims would be targeted. Others were asked to name the mother of the Islamic prophet Muhammad to distinguish Muslims from non-Muslims.[68] They also distinguished Muslims from non-Muslims by asking others to recite the shahadah.[69] To Associated Press, the al-Shabab called it "a meticulous vetting process ... to separate the Muslims from the Kuffar".[70] Gunman were seen on CCTV talking on mobile phones and bowing down in Islamic prayer between their attacks.[71][72]
http://en.wikipedia.org/wiki/Westgate_shopping_mall_attack
En dat zit dan in de frontpage redactie.quote:In an email exchange Wednesday with The Associated Press, al-Shabab said "The Mujahideen carried out a meticulous vetting process at the mall and have taken every possible precaution to separate the Muslims from the Kuffar (disbelievers) before carrying out their attack."
http://news.yahoo.com/al-(...)arget-153646429.html
Je kunt nog zo'n afkeer van de AFA hebben, maar ze fascistisch noemen is echt bijzonder onnozel.quote:
Het valt wel op inderdaad. De laatste tijd steeds meer.quote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, daar staan ze ideologisch toch een stuk verder vanaf.
Dat ze tegen fascisme zijn vind ik best en misschien zelfs wenselijk maar waarom ze menen dat, dat fascisme dan enkel van autochtone blanken uit kan gaan is mij een groot raadsel. Of zien ze het wel maar zijn ze te laf om op te treden?quote:
Klopt, de politie is pro-NVU.quote:Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Absoluut. Denk je dat het toevallig is dat er altijd zoveel agenten meelopen met NVU-demonstraties?quote:
En terecht. Vieze stikkende werkeloze kneusjesquote:Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat de politie ook wel weet dat die facisten van de afa ook zullen komen en hun handjes niet thuis kunnen houden.quote:Op zondag 5 april 2015 13:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Absoluut. Denk je dat het toevallig is dat er altijd zoveel agenten meelopen met NVU-demonstraties?
Klopt. Neo-nazi's zijn lieverdjes. En beschermen ons tegen de moslimpjes.quote:Op zondag 5 april 2015 13:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Omdat de politie ook wel weet dat die facisten van de afa ook zullen komen en hun handjes niet thuis kunnen houden.
Prima optreden van de politie dus, nu moeten ze nog het lef hebben om hetzelfde op te treden tegen de facisten 2.0, de islamisten, ook die groep kent alleen maar geweld, zie 10 augustus 2014.
Gaat het misschien toch nog wat worden n NL.
Wel lieverdjes, geen lieverdjes, who cares?quote:Op zondag 5 april 2015 13:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt. Neo-nazi's zijn lieverdjes. En beschermen ons tegen de moslimpjes.
Ah come on, je kunt je sympathie voor de NVU amper onder stoelen of banken steken.quote:Op zondag 5 april 2015 13:58 schreef Kanjer het volgende:
De NVU deed dat, de facisten van de afa niet, op 10 augustus 2014 deed Pro Patria dat, de moslimgemeenschap aldaar niet.
Dat heb ik nou bij voetbalwedstrijden.quote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
De eerste burgemeester die 'vergeet' om politiebeveiliging bij dergelijke demonstraties in te plannen stuur ik een doos gebak.
Dit klinkt natuurlijk aantrekkelijk, maar in werkelijkheid heeft niemand baat bij escalerend geweld tussen extreem-links en extreem-rechts.quote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
De eerste burgemeester die 'vergeet' om politiebeveiliging bij dergelijke demonstraties in te plannen stuur ik een doos gebak.
Allebei die groeperingen zijn uitsluitend uit op rellen, maar eigenlijk de AFA nog meer dan de NVU. Als die op een verlaten industrieterrein mekaar lekker ontregelen heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit klinkt natuurlijk aantrekkelijk, maar in werkelijkheid heeft niemand baat bij escalerend geweld tussen extreem-links en extreem-rechts.
Voor je het weet gaan ze aanslagen op elkaar plegen, met dode onschuldige omstanders o.a. en zit je in een spiraal van geweld. En het is goed dat de politie de openbare orde bewaakt.
Wel of geen symphatie heeft er niets mee te maken pik, leer lezen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah come on, je kunt je sympathie voor de NVU amper onder stoelen of banken steken.
Sterre en Polle mee in de bakfiets en dan lekker opvoedkundig gaan kijken hoe mooi de democratie elkaar de hersens inslaat, lekker koolzaadpitjes knabbelen, met als bijkomend voordeel dat je dan altijd nog kan zeggen dat rechts begon, die stonden immers al op het veld.quote:Op zondag 5 april 2015 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allebei die groeperingen zijn uitsluitend uit op rellen, maar eigenlijk de AFA nog meer dan de NVU. Als die op een verlaten industrieterrein mekaar lekker ontregelen heb ik daar geen enkel probleem mee.
En ook gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn?quote:Op zondag 5 april 2015 15:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wel of geen symphatie heeft er niets mee te maken pik, leer lezen.
Gelijke rechten gelden voor iedereen, niet voorde een iets gelijker als voor de ander omsat dat jou beter uitkomt.
Zoals afa en bv de moslimgemeenschap? Dat is toch al zo?quote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ook gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn?
Nou, de AFA is tegen gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn. Wat betreft religie: die zou ik inderdaad langs dezelfde lat willen leggen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zoals afa en bv de moslimgemeenschap? Dat is toch al zo?
Islam is een ideologie.quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, de AFA is tegen gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn. Wat betreft religie: die zou ik inderdaad langs dezelfde lat willen leggen.
Extreem links pleegt al jaren aanslagen in Nederland op onschuldigen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Voor je het weet gaan ze aanslagen op elkaar plegen, met dode onschuldige omstanders o.a. en zit je in een spiraal van geweld. En het is goed dat de politie de openbare orde bewaakt.
Vertel...quote:Op zondag 5 april 2015 15:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Extreem links pleegt al jaren aanslagen in Nederland op onschuldigen.
dit soort nazisquote:Op zondag 5 april 2015 15:10 schreef Jigzoz het volgende:
Dit is trouwens wel een toffe documentaire over de NVU. Staat nog op Uitzending Gemist.
En dit is al helemaal een fantastisch figuur:
Kusters komt nog wel redelijk over, totdat ie over nazi's en WO2 praat. Die Wijkamp is echt een karikatuur. Alsof je naar Jiskefet zit te kijken.quote:
Algemene ontwikkelingquote:
En die plegen al jaren aanslagen in Nederland? De RAF bijvoorbeeld? En het Japanse rode leger? En dat heet dan 'algemene ontwikkeling'? En kun je eens een AFA-aanslag noemen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling
RAF, RARA, Japanse rode leger, DBF, MAF, Pyromanen tegen Apartheid, Anti-fa, Revolutionaire cellen, Commando's Lubbers Halfstok er er zijn nog wel meer, en linkse individuen en niet opgeëiste aanslagen zijn nog weggelaten.
De fascisten van de afa wilden gister nog een democratisch recht met geweld tegenhouden, gelukkig greep de politie in om erger te voorkomen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
Maar nu even de feiten: de enige linkse aanslagen in Nederland waren die van de RARA. De laatste was dik 20 jaar geleden.
Het is een opsomming van groepen die door de jaren heen vele aanslagen in Nederland hebben gepleegd.quote:Op zondag 5 april 2015 15:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En die plegen al jaren aanslagen in Nederland? De RAF bijvoorbeeld? En het Japanse rode leger? En dat heet dan 'algemene ontwikkeling'? En kun je eens een AFA-aanslag noemen?
Best dat je een hekel aan links activisme hebt hoor, maar als je verzinsels nodig hebt om je punt te maken, dan komt dat niet echt heel sterk over.
Welnee. Demonstratie, tegendemonstratie. Klaar. Best dat je een hekel hebt aan linkse actievoerders, maar als je van dat soort overdrijvingen nodig hebt om een punt te kunnen maken, kun je je afvragen of je eigenlijk wel een punt hebt.quote:Op zondag 5 april 2015 15:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De fascisten van de afa wilden gister nog een democratisch recht met geweld tegenhouden, gelukkig greep de politie in om erger te voorkomen.
Kun je ook een aanslag op de democratie noemen, gelukkig voorkomen anders hadden er zeker gewonden of erger gevallen.
Touche.quote:Op zondag 5 april 2015 15:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is een opsomming van groepen die door de jaren heen vele aanslagen in Nederland hebben gepleegd.
AFA: het in brand steken van het hotel in Kedichem in '86 waar de Centrum Partij een vergadering hield, Janmaats geliefde Wil Schuurman raakt hierbij een been kwijt.
Japanse rode leger: Gijzeling Japanse ambassade in Denhaag in '74, 2 Nederlandse agenten worden hierbij beschoten en geraakt.
RAF, dat is zo algemeen bekend en bewezen dat deze meerdere mensen hebben vermoord in Nederland tijdens verschillende gelegenheden, dat ik er geen woorden meer aan vuil maak.
Mooi, dan weten we nu wie er een gebrek in zijn algemene ontwikkeling heeft. JIJ
Doe niet zo onder ontwikkeld.quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
Maar nu even de feiten: de enige linkse aanslagen in Nederland waren die van de RARA. De laatste was dik 20 jaar geleden.
Ja, punten voor jou. Ik geef het toe. Maar nu even de recente geschiedenis? Zeg, de laatste tien jaar?quote:Op zondag 5 april 2015 15:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Doe niet zo onder ontwikkeld.
Ik geef je net een hele waslijst aan groepen die terroristische aanslagen of activiteiten in Nederland hebben ontplooid.
Hier heb je er nog ééntje: De RRF
Je kunt er wel blind voor willen zijn maar feit blijft dat de afa de LEGALE demo van de NVU aanviel.quote:Op zondag 5 april 2015 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welnee. Demonstratie, tegendemonstratie. Klaar. Best dat je een hekel hebt aan linkse actievoerders, maar als je van dat soort overdrijvingen nodig hebt om een punt te kunnen maken, kun je je afvragen of je eigenlijk wel een punt hebt.
Toch een weerwoordje toegevoegd zie ikquote:Op zondag 5 april 2015 15:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Touche.
Neemt niet weg dat de eerdere bewering vrij maf is, aangezien al die aanslagen inmiddels behoorlijk ver in het verleden liggen.
Laatste 10 jaar komt het vooral uit Islamitische hoek, maar dan ook meer dat de kranten steeds schrijven over verijdelde aanslagen of wapenvondsten dan dat er daadwerkelijk iets gebeurt is.quote:Op zondag 5 april 2015 15:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, punten voor jou. Ik geef het toe. Maar nu even de recente geschiedenis? Zeg, de laatste tien jaar?
Dat ontken ik ook helemaal niet. Mijn punt is dat je niet zo hoeft te overdrijven om een punt te hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 15:53 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je kunt er wel blind voor willen zijn maar feit blijft dat de afa de LEGALE demo van de NVU aanviel.
Ja, klopt. Ontken ik ook niet.quote:Net zoals de moslims de LEGALE demo van Pro Patria aanviel op 10 augustus 2014.
Hoor het iedereen hier nog scanderen, "allemaal brave onschuldige buurtbewoners die geen kwaad in de zin hebben" paar weken later werden er bijna een paar agenten gelynched en met een kapmes aangevallen.
Tot zover de brave schilderswijk moslim.
Links + islam = geweld, je kunt er donder op zeggen.
Dierenactivisme is niet typisch links. Ik noem een Joost Eerdmans en een Dion Graus.quote:Op zondag 5 april 2015 15:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Toch een weerwoordje toegevoegd zie ik
Mijn bewering was "Al jaren"
Laatste die ik uit mijn hoofd weet is een gijzeling in 2003 door dierenactivisten in Meppel.
En nog een groepering die aanslagen heeft gepleegd in Nederland, het Earth liberation front welke een aanslag op BASF pleegde in 1996
De lijst met aanslagen uit de linkse hoek is vele malen groter dan die uit rechtse hoek. Uit rechtse hoek kan ik mij eigenlijk zo snel alleen "Grenzen weg" herinneren welke een gemeentehuis in Vught in brand stak, maar hoogst waarschijnlijk is dat eerder een buurtbewoner die bang was voor zijn woningwaarde dan een rechtse groep.
Zijn dat aanslag plegende dierenactivisten?quote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dierenactivisme is niet typisch links. Ik noem een Joost Eerdmans en een Dion Graus.
Je hoeft geen aanslagen te plegen om activist te zijn. Actievoeren is genoeg.quote:Op zondag 5 april 2015 16:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zijn dat aanslag plegende dierenactivisten?
Ik zou ze niet ééns activisten willen of durven noemen.
Welke acties voerden zij?quote:Op zondag 5 april 2015 16:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hoeft geen aanslagen te plegen om activist te zijn. Actievoeren is genoeg.
Voorbeeldjes? Eerdmans lobbyde uitgebreid voor een verbod op wilde dieren in circussen; Graus demonstreerde tegen het afmaken van pitbulls in dierenasielen.quote:
Dus politiek lobbyen voor dieren rechten of bij een demonstratie van een kennel houders club voor meer rechten voor door hun gehouden rassen niet demonstreren maar alleen langsrijden om aan te geven dat er teveel honden onterecht worden vastgehouden maakt je al tot een activist.quote:Op zondag 5 april 2015 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Voorbeeldjes? Eerdmans lobbyde uitgebreid voor een verbod op wilde dieren in circussen; Graus demonstreerde tegen het afmaken van pitbulls in dierenasielen.
Ik kan moeilijk de definitie van activisme veranderen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dus politiek lobbyen voor dieren rechten of bij een demonstratie van een kennel houders club voor meer rechten voor door hun gehouden rassen niet demonstreren maar alleen langsrijden om aan te geven dat er teveel honden onterecht worden vastgehouden maakt je al tot een activist.
Jij legt de grens wel heel erg laag.
Je loopt het nu wel heel erg te zoeken om maar iets van gelijk te krijgen.
Een activist is iemand die actie voert, demonstreert, voorvechter etc..quote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de definitie van activisme veranderen.
En nee, ik ben niet uit op gelijk krijgen.
Oke.quote:Op zondag 5 april 2015 16:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een activist is iemand die actie voert, demonstreert, voorvechter etc..
Deze beide heren hebben respectievelijk aangegeven dat er teveel honden onterecht worden vastgehouden, of politiek gelobbyd tegen het houden van wilde dieren in een circus.
Gevoelsmatig kan ik dit echt geen activisme noemen.
Ja hoor, dierenactivisme zelf kan om mij zelfs los gezien worden van politieke voorkeur.quote:Op zondag 5 april 2015 16:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oke.
Hoe dan ook: dierenactivisme is nog steeds niet typisch links. Het lijkt me dat we het daar toch wel over eens zijn.
Zie pagina 56 van dit rapport.quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja hoor, dierenactivisme zelf kan om mij zelfs los gezien worden van politieke voorkeur.
Zodra er aanslagen of wat dan ook bij komen kijken is dit vanuit het verleden bezien wel een linkse bezigheid.
EDIT: Je zult mij niet horen zeggen dat er op rechts niet ook talloze hufters en klootzakken rondlopen, maar maatschappelijk gezien komen ze niet verder dan wat onrust zaaien, aangaande daadwerkelijke gewelddadige uitingen van geweld blijft het bij een incidentele vechtpartij.
Pagina 55quote:
Dat soort ellende is dus geen uitsluitend linkse aangelegenheid.quote:Op zondag 5 april 2015 16:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Pagina 55
Internetbedreigingen (dader veelal niet bekend) en vechtpartijen.
En?
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 5 april 2015 16:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat soort ellende is dus geen uitsluitend linkse aangelegenheid.
He, ik denk dat jij meer interesse hebt in discussie met iemand die het volledig met je oneens is. Wij gaan niet verder komen dan wat semantisch geneuzel in de marge. Ook leuk hoor, maar niet te lang.quote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg juist boven jouw post al dat het rechtse geweld zich beperkt tot een incidentele knokpartij.
Ik gaf alleen maar aan dat aanslagen en extreem geweld linkse aangelegenheden zijn en er geen voorbeelden van aantoonbaar rechtse lieden zijn te noemen. Dat jij de lat nu lager legt om ook rechtse lieden erbij te betrekken doet daar niets aan af.
quote:Op zondag 5 april 2015 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
He, ik denk dat jij meer interesse hebt in discussie met iemand die het volledig met je oneens is. Wij gaan niet verder komen dan wat semantisch geneuzel in de marge. Ook leuk hoor, maar niet te lang.
Mooi, zijn we het eens.quote:Op zondag 5 april 2015 16:47 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ik heb geen zin in een discussie dusdanig ver uit te breiden dat zij het oorspronkelijke doel mist.
quote:
Zelfde!quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Ga ik zo een bruin eitje het hoofd inslaan, Fijne paasdagen nog.
Nee het stoort me dat extreemlinks boven de wet denkt te staan.quote:Op zondag 5 april 2015 12:32 schreef borbit het volgende:
[..]
Stoort het je dat mensen het niet eens zijn met nazi gedachtengoed?
Of bij een paar neonazistische kebabmoorden. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden. Ik vind het een boeiend fenomeen dat elke keer als ergens nazi's demonstreren er een groepje mensen opstaat die zich geroepen voelen er eens op te wijzen hoe verderfelijk vooral dat handjevol tegendemonstranten is.quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
EDIT: Je zult mij niet horen zeggen dat er op rechts niet ook talloze hufters en klootzakken rondlopen, maar maatschappelijk gezien komen ze niet verder dan wat onrust zaaien, aangaande daadwerkelijke gewelddadige uitingen van geweld blijft het bij een incidentele vechtpartij.
Het ging specifiek over Nederlandquote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of bij een paar neonazistische kebabmoorden. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden. Ik vind het een boeiend fenomeen dat elke keer als ergens nazi's demonstreren er een groepje mensen opstaat die zich geroepen voelen er eens op te wijzen hoe verderfelijk vooral dat handjevol tegendemonstranten is.
Mogen beide geklapt worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je moet het wel ver zoeken hè?quote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of bij een paar neonazistische kebabmoorden. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden. Ik vind het een boeiend fenomeen dat elke keer als ergens nazi's demonstreren er een groepje mensen opstaat die zich geroepen voelen er eens op te wijzen hoe verderfelijk vooral dat handjevol tegendemonstranten is.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat ze tegen fascisme zijn vind ik best en misschien zelfs wenselijk maar waarom ze menen dat, dat fascisme dan enkel van autochtone blanken uit kan gaan is mij een groot raadsel. Of zien ze het wel maar zijn ze te laf om op te treden?
Er reizen al enige tijd Nederlanders af naar Syrie en Irak om daar bij te dragen aan de instandhouding (en verdere uitbreiding) van de met ondenkbaar geweld gevestigde totalitaire islamitische theocratie en de nog immer gaande zijnde genocide.
Waarom vanuit AFA geheel geen aandacht voor de nog altijd hier aanwezige (en nog altijd in omvang toenemende) kringen daaromheen? Waar zijn de principes en actiebereidheid van die gasten dan ineens gebleven?![]()
Noem eens een voorbeeld uit Nederland.quote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zo simpel is het ook.quote:Op maandag 6 april 2015 00:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld uit Nederland.
Iedereen heeft het recht om te demonstreren in Nederland zolang zij zich aan de wet houden. (over het algemeen) houdt extreemrechts zich tijdens hun demo's aan de wet en dat 'handjevol tegendemonstranten' niet. Gelijke rechten gelden voor iedereen, dus ook voor extreemrechts.
Burgerlijke ongehoorzaamheid?quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee het stoort me dat extreemlinks boven de wet denkt te staan.
Maar schatteke, die mensen van de NVU zijn dan ook volslagen randdebielen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Steunt de NVU Palestina ja?quote:Op maandag 6 april 2015 05:27 schreef Inspireme het volgende:
Het NVU
Het enige wat me meevalt is dat ze Palestina steunen maar daar houdt het ook wel weer bij.
quote:De strijd op de Gazastrook
Opnieuw zien wij in de Gazastrook de gevolgen van de zionistische agressiepolitiek! Het Israëlische leger gaat er vol in om Hamas uit te schakelen met alle gevolgen voor de Palestijnse bevolking. Niemand die Israël op de vingers tikt vanwege het schenden van allerlei VN-resoluties, een apartheidspolitiek voert t.o.v. de Palestijnen! En nederzettingen blijft bouwen op Palestijns grondgebied! De Gazastrook is in feite een grote gevangenis waar niemand in of uit kan. Israël controleert alle in- en uitgangswegen. Het feit dat Hamas aan de macht is in de Gazastrook komt voort uit de jarenlange treiterpolitiek van Israël. Zolang de piratenstaat Israël door blijft gaan met deze politiek, zullen organisaties als Hamas blijven bestaan, wat gevoed word door de schending van mensenrechten en “oorlogsmisdaden” door Israël! Wanneer een volk zo onderdrukt, geen recht wordt gegeven dan is alleen verzet een optie zoals Hamas dit nu doet! Israël moet beginnen met het uitvoeren van de twee staten politiek en de grenzen van Gaza openen, zo niet dan zullen er over en weer slachtoffers blijven vallen!
quote:De titanenstrijd van Hamas
De oorlog tussen Israël en Hamas kent alleen maar verliezers, namelijk de burgerslachtoffers. Het machtige Israëlische leger gaat de Gazastrook naar alle waarschijnlijkheid omtoveren tot een maanlandschap. Dat de Palestijnen vechten voor zelfbeschikkingsrecht komt bijna al niet meer naar voren in de persberichtgeving. De Gazastrook is gewoon één groot gevangenenkamp, geheel afgesloten van de buitenwereld. De piratenstaat Israël mag iedere keer opnieuw fel uithalen met bombardementen op de Gazastrook en lukraak zonder proces Hamas-leiders liquideren. Niemand die de zionisten op de vingers tikt voor dit “genocide” gedrag. De buurlanden hebben dan nu wel andere machthebbers, meer op de fundamentalistische moslim-lijn van Hamas, de steun blijft vaak alleen bij woorden. Niemand durft gewapend in te grijpen tegen de atoomstaat (als enige in het Midden-Oosten) Israël. Het aantal slachtoffers neemt toe bij de Israëlische en Palestijnse bevolking. Met één verschil: dat het aantal doden en gewonden bij de Palestijnen x factor 20 gerekend moet worden. Ieder volk heeft recht op hun eigen zelfbeschikking, op een eigen land of staat om in te wonen. Dit geldt ook voor de Palestijnen. Israël heeft ieder VN-mandaat naast zich neergelegd en keer op keer breidt de terreur tegen de Palestijnen zich uit. Wanneer een bevolking zo onderdrukt en afgeslacht wordt, dan is de enige mogelijkheid “verzet”!
Het zou zo in het partijblad van de SP kunnen.quote:Op maandag 6 april 2015 05:50 schreef Inspireme het volgende:
(vanaf 2.40)
http://www.nvu.info/fris.html
[..]
[..]
Geen reactie meer gegeven sinds gister.quote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom, omdat ik er geen problemen mee heb dat twee groeperingen die allebei uit zijn op fysiek geweld, hun zin krijgen?quote:Op maandag 6 april 2015 15:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geen reactie meer gegeven sinds gister.
Mag hopen dat je die tijd gebruikt hebt om in de hoek te gaan staan met een paar ezelsoren op om je kapot te gaan schamen.
Probeer je je er nu uit te praten??quote:Op maandag 6 april 2015 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom, omdat ik er geen problemen mee heb dat twee groeperingen die allebei uit zijn op fysiek geweld, hun zin krijgen?
Wie zegt dat de NVU uit is op fysiek geweld?quote:Op maandag 6 april 2015 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom, omdat ik er geen problemen mee heb dat twee groeperingen die allebei uit zijn op fysiek geweld, hun zin krijgen?
Niemand, janneke141 probeert er een draai aan te geven.quote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wie zegt dat de NVU uit is op fysiek geweld?
Klopt, ik ben erelid van de policor.quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niemand, janneke141 probeert er een draai aan te geven.
Ah, de luchtige, semi komische reactie om maar niet toe te moeten geven dat je je behoorlijk in de kaart hebt laten kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 16:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben erelid van de policor.
Zo ook bv de afa, de islam, de krakersbeweging etc.etc.quote:Op maandag 6 april 2015 16:27 schreef Casiotone het volgende:
Ja want het Nationaal-Socialisme is zo'n geweldloze ideologie
Gelukkig hebben we de open minded hoeders van vrede en verdraagzaamheid AFA om ons te beschermen tegen de enorme aantallen bruinhemden van de NVU...quote:Op maandag 6 april 2015 16:27 schreef Casiotone het volgende:
De NVU heeft voor zover ik weet zelden voor geweld gezorgd. Het zijn vrijwel altijd de tegenstanders die losse handjes hebben (AFA dus).quote:Op maandag 6 april 2015 16:27 schreef Casiotone het volgende:
Ja, en janneke141 zorgt voor het gebak bij al dat vertier.quote:Op maandag 6 april 2015 16:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de open minded hoeders van vrede en verdraagzaamheid AFA om ons te beschermen tegen de enorme aantallen bruinhemden van de NVU...
Als er Neo-Nazi's marcheren is een tegengeluid altijd terechtquote:Op maandag 6 april 2015 16:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zo ook bv de afa, de islam, de krakersbeweging etc.etc.
Dus wat is je punt? Net als janneke141? Afslachten? In elkaar slaan? Mag allemaal, want de grote jij is het er niet mee eens?
Jammer alleen dat dat "tegengeluid" in alle toonaarden zwijgt wanneer het om een protestmars van eenzelfde fascistische ideologie (de extremistische islam) gaat. Ideologiën als fascisme, nazisme, communisme, de extremistische islam enz. horen geen van allen thuis in Europa.quote:Op maandag 6 april 2015 16:43 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Als er Neo-Nazi's marcheren is een tegengeluid altijd terecht
Juist, maar dan hoor je die facistische huichelaars niet.quote:Op maandag 6 april 2015 16:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dat "tegengeluid" in alle toonaarden zwijgt wanneer het om een protestmars van eenzelfde fascistische ideologie (de extremistische islam) gaat. Ideologiën als fascisme, nazisme, communisme, de extremistische islam enz. horen geen van allen thuis in Europa.
En de nieuwslezer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Hexagon het volgende:
Maar mooi dat deze extreme gekkies elkaar lekker bezig houden.
Was RARA ook de groep achter de mollies bij de partijdag van de Centrum Partij?quote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
Ik neem het niet op voor de NVU, ik irriteer me alleen mateloos aan het feit dat de acties van extreemlinks zo gebagatelliseerd worden.quote:Op maandag 6 april 2015 05:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Maar schatteke, die mensen van de NVU zijn dan ook volslagen randdebielen.
Voor dergelijke dwazen wil je het toch niet opnemen? En nee, er is niets mis met nationalistisch (ik ben zelfs een voorstander van Grootneerlandisme/samenvoeging van Vlaanderen en Nederland)/patriottisch rechts maar je kunt ook overdrijven.
Volgens mij bagatelliseert eigenlijk niemand die. Er is enkel een groepje mensen dat op internet heel hard schreeuwt dat extreem links terrorisme gebagatelliseerd wordt.quote:Op maandag 6 april 2015 19:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik neem het niet op voor de NVU, ik irriteer me alleen mateloos aan het feit dat de acties van extreemlinks zo gebagatelliseerd worden.
Er is niks mis met een tegengeluid zolang dat binnen de grenzen van de wet gebeurt. Het probleem is dat de groeperingen die verantwoordelijk zijn voor dat tegengeluid zich niet aan de wet houden.quote:Op maandag 6 april 2015 16:43 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Als er Neo-Nazi's marcheren is een tegengeluid altijd terecht
Wat vind jij eigenlijk van de NVU?quote:Op maandag 6 april 2015 19:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is niks mis met een tegengeluid zolang dat binnen de grenzen van de wet gebeurt. Het probleem is dat de groeperingen die verantwoordelijk zijn voor dat tegengeluid zich niet aan de wet houden.
Er was zelfs iemand in dit topic die op gebak zou tracteren als de demonstranten van de NVU in elkaar geslagen of erger zou worden!! Hoi, janneke141!quote:Op maandag 6 april 2015 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij bagatelliseert eigenlijk niemand die. Er is enkel een groepje mensen dat op internet heel hard schreeuwt dat extreem links terrorisme gebagatelliseerd wordt.
Denk je niet? Als je op straat aan mensen vraagt welke kant verantwoordelijk is voor het meeste geweld, extreemlinks of extreemrechts, wat denk je dat ze dan zeggen?quote:Op maandag 6 april 2015 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij bagatelliseert eigenlijk niemand die. Er is enkel een groepje mensen dat op internet heel hard schreeuwt dat extreem links terrorisme gebagatelliseerd wordt.
Het verbaast me als Constant Kusters 3 woorden achter elkaar kan zeggen. Dit soort mensen hebben niets met politiek, zijn simpele racisten, ik zou me zelf gerust extreem rechts op sommige gebieden kunnen noemen, maar op andere gebieden ben ik weer extreem links, zo ben ik van mening dat Nederland geen klimaat moet scheppen voor allochtonen, maar als iemand voor huis en haard moet vluchten zal ik de eerste zijn die hem onderdak zal gevenquote:Op maandag 6 april 2015 16:56 schreef Gewas het volgende:
Hier overigens video van deze demonstratie:
Constant Kusters zegt zeer zinnige dingen. Ben het 100% met die man eens.
Een stapel persoonlijke aannames, meer zie ik niet, en dat is dan reden genoeg om te wensen om ze maar in elkaar te slaan of erger? Serieus? Zo een Nederland lijkt je prima?quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het verbaast me als Constant Kusters 3 woorden achter elkaar kan zeggen. Dit soort mensen hebben niets met politiek, zijn simpele racisten, ik zou me zelf gerust extreem rechts op sommige gebieden kunnen noemen, maar op andere gebieden ben ik weer extreem links, zo ben ik van mening dat Nederland geen klimaat moet scheppen voor allochtonen, maar als iemand voor huis en haard moet vluchten zal ik de eerste zijn die hem onderdak zal geven
Maar waarom maak je je er zo druk over? Zowel NVU als AFA zijn marginale clubjes met (gelukkig) slechts een zeer beperkt aantal aanhangers. Ik kan wel honderd zaken bedenken die relevanter zijn dan dit geneuzel, en die het veel meer waard zijn om je er over op te winden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Denk je niet? Als je op straat aan mensen vraagt welke kant verantwoordelijk is voor het meeste geweld, extreemlinks of extreemrechts, wat denk je dat ze dan zeggen?
Waar heb ik het in godsnaam over geweld?quote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Een stapel persoonlijke aannames, meer zie ik niet, en dat is dan reden genoeg om te wensen om ze maar in elkaar te slaan of erger? Serieus? Zo een Nederland lijkt je prima?
Jij specifiek misschien niet, je "geloofs genootjes" alhier meermaals.quote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar heb ik het in godsnaam over geweld?
Zodra jij reageert op mijn post van gisteravond ben ik meer dan bereid jouw vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de NVU?
Och wat flauw. Dat soort chantage daar trap ik niet in.quote:Op maandag 6 april 2015 20:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zodra jij reageert op mijn post van gisteravond ben ik meer dan bereid jouw vraag te beantwoorden.
Ik gok dat het antwoord 'moslims' zal zijn. Ik geloof niet dat veel mensen überhaupt interesse hebben in dit soort marginale randfiguren.quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Denk je niet? Als je op straat aan mensen vraagt welke kant verantwoordelijk is voor het meeste geweld, extreemlinks of extreemrechts, wat denk je dat ze dan zeggen?
De kop lijkt me gewoon feitelijk juist. Dit soort spijkers op laagwater zoeken is de laatste jaren wel gemeengoed. Ik vind het voornamelijk slachtoffergedrag. De hele obsessie met dit soort randgroeperingen is mij sowieso altijd een raadsel geweest. Wat die bruinhemden of krakers doen interesseert me niet zoveel. De laatste jaren lijken ze zich sowieso voornamelijk bezig te houden met elkaar. Meer een soort van voetbalhooligans eigenlijk.quote:Neem bijvoorbeeld de originele titel van het nieuwsbericht uit de OP 'Arrestaties bij demonstratie NVU Den Haag'. Over het algemeen scannen mensen de titels van de nieuwsberichten en lezen ze alleen de artikelen die ze interessant lijken op basis van de titel. Veel mensen lezen 'arrestaties' en 'NVU demonstratie' en lezen niet verder omdat de titel een bevestiging is van het beeld zij hebben 'extreemrechts is gewelddadig'. Het feit dat het extreemlinks was dat voor het geweld zorgde gaat langs ze heen.
Janneke trollt inderdaad al maanden zeer verdienstelijk in NWS. Krijgt aardig wat mensen op de kast.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er was zelfs iemand in dit topic die op gebak zou tracteren als de demonstranten van de NVU in elkaar geslagen of erger zou worden!! Hoi, janneke141!
Hoezo bagataliseren?
NVU is ook nog eens een heel marginaal clubje, volgens mij ergens tussen de 20 a 50 hardliners, en hooguit 100 meelopers, maar dan zit ik denk ik al aan hoge kant. Echt hilarisch toen dat protest in Westpoort, moesten ze ergens in midden of nergens op een grasveldje staan. Volgens mij zijn ze een jaar of 6 ook nog vreselijk te pakken genomen door de F-Side.quote:Op maandag 6 april 2015 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gok dat het antwoord 'moslims' zal zijn. Ik geloof niet dat veel mensen überhaupt interesse hebben in dit soort marginale randfiguren.
Als je fok als maatstaf zou nemen, dan zou pakweg 90% 'extreem-links' zeggen overigens.
[..]
De kop lijkt me gewoon feitelijk juist. Dit soort spijkers op laagwater zoeken is de laatste jaren wel gemeengoed. Ik vind het voornamelijk slachtoffergedrag. De hele obsessie met dit soort randgroeperingen is mij sowieso altijd een raadsel geweest. Wat die bruinhemden of krakers doen interesseert me niet zoveel. De laatste jaren lijken ze zich sowieso voornamelijk bezig te houden met elkaar. Meer een soort van voetbalhooligans eigenlijk.
Waarom zou ik de moeite nemen om serieus te antwoorden op iemand die niet op mijn vragen ingaat?quote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Och wat flauw. Dat soort chantage daar trap ik niet in.
Politiek extremisme houdt niet op bij de landsgrenzen. Het neonazistisch gedachtegoed is in Duitsland niet wezenlijk anders dan in Nederland. Maar kennelijk geldt het niet als ik iets noem dat zich aan onze oostgrens afspeelt. Overigens worden gebeurtenissen heel veel verder weg wel vaak als argument gebruikt om stelling te nemen in een Nederlands vraagstuk, en dat gebeurt in het algemeen niet door mensen met een linkse overtuiging.quote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom zou ik de moeite nemen om serieus te antwoorden op iemand die niet op mijn vragen ingaat?
Maar we hadden het specifiek over gebeurtenissen in Nederland en dat extreemlinks hier voor meer onrust en problemen zorgt dan extreemrechts dat doet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Politiek extremisme houdt niet op bij de landsgrenzen. Maar kennelijk geldt het niet als ik iets noem dat zich aan onze oostgrens afspeelt. Overigens worden gebeurtenissen heel veel verder weg wel vaak als argument gebruikt om stelling te nemen in een Nederlands vraagstuk, en dat gebeurt in het algemeen niet door mensen met een linkse overtuiging.
Dan nog vind ik dat je het groter maakt dan het is:quote:Op maandag 6 april 2015 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar we hadden het specifiek over gebeurtenissen in Nederland en dat extreemlinks hier voor meer onrust en problemen zorgt dan extreemrechts dat doet.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar waarom maak je je er zo druk over? Zowel NVU als AFA zijn marginale clubjes met (gelukkig) slechts een zeer beperkt aantal aanhangers. Ik kan wel honderd zaken bedenken die relevanter zijn dan dit geneuzel, en die het veel meer waard zijn om je er over op te winden.
Verschillende mensen, verschillende interesses.quote:Op maandag 6 april 2015 20:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat je het groter maakt dan het is:
[..]
Maar niet over twee marginale clubjes die misschien een beetje stout zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Verschillende mensen, verschillende interesses.
En trouwens, jij houd je ook aardig bezig in dit topic..
Zoals belooft mijn antwoord:quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de NVU?
'Arrestaties bij demonstratie NVU Den Haag' dekt ook prima de lading.quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef madam-april het volgende:
Neem bijvoorbeeld de originele titel van het nieuwsbericht uit de OP 'Arrestaties bij demonstratie NVU Den Haag'. Over het algemeen scannen mensen de titels van de nieuwsberichten en lezen ze alleen de artikelen die ze interessant lijken op basis van de titel. Veel mensen lezen 'arrestaties' en 'NVU demonstratie' en lezen niet verder omdat de titel een bevestiging is van het beeld zij hebben 'extreemrechts is gewelddadig'. Het feit dat het extreemlinks was dat voor het geweld zorgde gaat langs ze heen.
Zou jij hem aannemen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 08:36 schreef bamibij het volgende:
NVU![]()
Heeft die Kusters nog werk verder eigenlijk? Of is het gewoon een zwaar racistische uitkeringstrekkende stompzinnige mongool die af en toe wat mag roepen?
Ik heb geen bedrijf, maar ik kan me voorstellen dat t acbter de lopende band of bij de beunbaantjes in de haven niet zoveel boeit wat je politieke opvattingen zijn.quote:
Niet naar een eventuele klant, nee. Maar er zijn ook nog collega's in het spel. Kun je van vinden wat je wil, maar die gaan daar niet allemaal stilzwijgend mee akkoord.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik heb geen bedrijf, maar ik kan me voorstellen dat t acbter de lopende band of bij de beunbaantjes in de haven niet zoveel boeit wat je politieke opvattingen zijn.
Maargoed, je weet het dus niet (zeker). Dat is eigenlijk wat je zegt. Bedankt voor je bijdrage weer Janneke je bent echt om doodmoe van te worden de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet naar een eventuele klant, nee. Maar er zijn ook nog collega's in het spel. Kun je van vinden wat je wil, maar die gaan daar niet allemaal stilzwijgend mee akkoord.
Wat nu weer? Ik heb geen idee of die vent werkt, daar ben ik heel eerlijk in. Het enige wat ik zeg is dat als hij zou willen werken, het nog wel eens lastig kan zijn om werk te vinden. Lijkt me geen woord aan gelogen - het mag nauwelijks nieuws heten dat vooroordelen een rol spelen in sollicitatieprocessen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maargoed, je weet het dus niet (zeker). Dat is eigenlijk wat je zegt. Bedankt voor je bijdrage weer Janneke je bent echt om doodmoe van te worden de laatste tijd
1. Ik ook niet daarom vraag ik het.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of die vent werkt, daar ben ik heel eerlijk in.
Het enige wat ik zeg is dat als hij zou willen werken, het nog wel eens lastig kan zijn om werk te vinden.
Nou, misschien zou hij zijn houding eens iets moeten bijstellen dan, het is inmiddels dus gebleken dat extremisme geen brood op de plank brengt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:16 schreef Casiotone het volgende:
In interviews uit het verleden verteld hij dat hij geen werk heeft, omdat niemand hem wil aannemen vanwegen zijn politieke activiteiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |