Oke.quote:Op zondag 5 april 2015 16:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een activist is iemand die actie voert, demonstreert, voorvechter etc..
Deze beide heren hebben respectievelijk aangegeven dat er teveel honden onterecht worden vastgehouden, of politiek gelobbyd tegen het houden van wilde dieren in een circus.
Gevoelsmatig kan ik dit echt geen activisme noemen.
Ja hoor, dierenactivisme zelf kan om mij zelfs los gezien worden van politieke voorkeur.quote:Op zondag 5 april 2015 16:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oke.
Hoe dan ook: dierenactivisme is nog steeds niet typisch links. Het lijkt me dat we het daar toch wel over eens zijn.
Zie pagina 56 van dit rapport.quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja hoor, dierenactivisme zelf kan om mij zelfs los gezien worden van politieke voorkeur.
Zodra er aanslagen of wat dan ook bij komen kijken is dit vanuit het verleden bezien wel een linkse bezigheid.
EDIT: Je zult mij niet horen zeggen dat er op rechts niet ook talloze hufters en klootzakken rondlopen, maar maatschappelijk gezien komen ze niet verder dan wat onrust zaaien, aangaande daadwerkelijke gewelddadige uitingen van geweld blijft het bij een incidentele vechtpartij.
Pagina 55quote:
Dat soort ellende is dus geen uitsluitend linkse aangelegenheid.quote:Op zondag 5 april 2015 16:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Pagina 55
Internetbedreigingen (dader veelal niet bekend) en vechtpartijen.
En?
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 5 april 2015 16:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat soort ellende is dus geen uitsluitend linkse aangelegenheid.
He, ik denk dat jij meer interesse hebt in discussie met iemand die het volledig met je oneens is. Wij gaan niet verder komen dan wat semantisch geneuzel in de marge. Ook leuk hoor, maar niet te lang.quote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg juist boven jouw post al dat het rechtse geweld zich beperkt tot een incidentele knokpartij.
Ik gaf alleen maar aan dat aanslagen en extreem geweld linkse aangelegenheden zijn en er geen voorbeelden van aantoonbaar rechtse lieden zijn te noemen. Dat jij de lat nu lager legt om ook rechtse lieden erbij te betrekken doet daar niets aan af.
quote:Op zondag 5 april 2015 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
He, ik denk dat jij meer interesse hebt in discussie met iemand die het volledig met je oneens is. Wij gaan niet verder komen dan wat semantisch geneuzel in de marge. Ook leuk hoor, maar niet te lang.
Mooi, zijn we het eens.quote:Op zondag 5 april 2015 16:47 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ik heb geen zin in een discussie dusdanig ver uit te breiden dat zij het oorspronkelijke doel mist.
quote:
Zelfde!quote:Op zondag 5 april 2015 16:51 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Ga ik zo een bruin eitje het hoofd inslaan, Fijne paasdagen nog.
Nee het stoort me dat extreemlinks boven de wet denkt te staan.quote:Op zondag 5 april 2015 12:32 schreef borbit het volgende:
[..]
Stoort het je dat mensen het niet eens zijn met nazi gedachtengoed?
Of bij een paar neonazistische kebabmoorden. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden. Ik vind het een boeiend fenomeen dat elke keer als ergens nazi's demonstreren er een groepje mensen opstaat die zich geroepen voelen er eens op te wijzen hoe verderfelijk vooral dat handjevol tegendemonstranten is.quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
EDIT: Je zult mij niet horen zeggen dat er op rechts niet ook talloze hufters en klootzakken rondlopen, maar maatschappelijk gezien komen ze niet verder dan wat onrust zaaien, aangaande daadwerkelijke gewelddadige uitingen van geweld blijft het bij een incidentele vechtpartij.
Het ging specifiek over Nederlandquote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of bij een paar neonazistische kebabmoorden. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden. Ik vind het een boeiend fenomeen dat elke keer als ergens nazi's demonstreren er een groepje mensen opstaat die zich geroepen voelen er eens op te wijzen hoe verderfelijk vooral dat handjevol tegendemonstranten is.
Mogen beide geklapt worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Terwijl extreem-rechts altijd zulke lieverdjes zijn.
Je moet het wel ver zoeken hè?quote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of bij een paar neonazistische kebabmoorden. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden. Ik vind het een boeiend fenomeen dat elke keer als ergens nazi's demonstreren er een groepje mensen opstaat die zich geroepen voelen er eens op te wijzen hoe verderfelijk vooral dat handjevol tegendemonstranten is.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat ze tegen fascisme zijn vind ik best en misschien zelfs wenselijk maar waarom ze menen dat, dat fascisme dan enkel van autochtone blanken uit kan gaan is mij een groot raadsel. Of zien ze het wel maar zijn ze te laf om op te treden?
Er reizen al enige tijd Nederlanders af naar Syrie en Irak om daar bij te dragen aan de instandhouding (en verdere uitbreiding) van de met ondenkbaar geweld gevestigde totalitaire islamitische theocratie en de nog immer gaande zijnde genocide.
Waarom vanuit AFA geheel geen aandacht voor de nog altijd hier aanwezige (en nog altijd in omvang toenemende) kringen daaromheen? Waar zijn de principes en actiebereidheid van die gasten dan ineens gebleven?![]()
Noem eens een voorbeeld uit Nederland.quote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zo simpel is het ook.quote:Op maandag 6 april 2015 00:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld uit Nederland.
Iedereen heeft het recht om te demonstreren in Nederland zolang zij zich aan de wet houden. (over het algemeen) houdt extreemrechts zich tijdens hun demo's aan de wet en dat 'handjevol tegendemonstranten' niet. Gelijke rechten gelden voor iedereen, dus ook voor extreemrechts.
Burgerlijke ongehoorzaamheid?quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee het stoort me dat extreemlinks boven de wet denkt te staan.
Maar schatteke, die mensen van de NVU zijn dan ook volslagen randdebielen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wederom was het extreemlinks dat voor de onrust zorgde..
Steunt de NVU Palestina ja?quote:Op maandag 6 april 2015 05:27 schreef Inspireme het volgende:
Het NVU
Het enige wat me meevalt is dat ze Palestina steunen maar daar houdt het ook wel weer bij.
quote:De strijd op de Gazastrook
Opnieuw zien wij in de Gazastrook de gevolgen van de zionistische agressiepolitiek! Het Israëlische leger gaat er vol in om Hamas uit te schakelen met alle gevolgen voor de Palestijnse bevolking. Niemand die Israël op de vingers tikt vanwege het schenden van allerlei VN-resoluties, een apartheidspolitiek voert t.o.v. de Palestijnen! En nederzettingen blijft bouwen op Palestijns grondgebied! De Gazastrook is in feite een grote gevangenis waar niemand in of uit kan. Israël controleert alle in- en uitgangswegen. Het feit dat Hamas aan de macht is in de Gazastrook komt voort uit de jarenlange treiterpolitiek van Israël. Zolang de piratenstaat Israël door blijft gaan met deze politiek, zullen organisaties als Hamas blijven bestaan, wat gevoed word door de schending van mensenrechten en “oorlogsmisdaden” door Israël! Wanneer een volk zo onderdrukt, geen recht wordt gegeven dan is alleen verzet een optie zoals Hamas dit nu doet! Israël moet beginnen met het uitvoeren van de twee staten politiek en de grenzen van Gaza openen, zo niet dan zullen er over en weer slachtoffers blijven vallen!
quote:De titanenstrijd van Hamas
De oorlog tussen Israël en Hamas kent alleen maar verliezers, namelijk de burgerslachtoffers. Het machtige Israëlische leger gaat de Gazastrook naar alle waarschijnlijkheid omtoveren tot een maanlandschap. Dat de Palestijnen vechten voor zelfbeschikkingsrecht komt bijna al niet meer naar voren in de persberichtgeving. De Gazastrook is gewoon één groot gevangenenkamp, geheel afgesloten van de buitenwereld. De piratenstaat Israël mag iedere keer opnieuw fel uithalen met bombardementen op de Gazastrook en lukraak zonder proces Hamas-leiders liquideren. Niemand die de zionisten op de vingers tikt voor dit “genocide” gedrag. De buurlanden hebben dan nu wel andere machthebbers, meer op de fundamentalistische moslim-lijn van Hamas, de steun blijft vaak alleen bij woorden. Niemand durft gewapend in te grijpen tegen de atoomstaat (als enige in het Midden-Oosten) Israël. Het aantal slachtoffers neemt toe bij de Israëlische en Palestijnse bevolking. Met één verschil: dat het aantal doden en gewonden bij de Palestijnen x factor 20 gerekend moet worden. Ieder volk heeft recht op hun eigen zelfbeschikking, op een eigen land of staat om in te wonen. Dit geldt ook voor de Palestijnen. Israël heeft ieder VN-mandaat naast zich neergelegd en keer op keer breidt de terreur tegen de Palestijnen zich uit. Wanneer een bevolking zo onderdrukt en afgeslacht wordt, dan is de enige mogelijkheid “verzet”!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |