Je kunt nog zo'n afkeer van de AFA hebben, maar ze fascistisch noemen is echt bijzonder onnozel.quote:
Het valt wel op inderdaad. De laatste tijd steeds meer.quote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, daar staan ze ideologisch toch een stuk verder vanaf.
Dat ze tegen fascisme zijn vind ik best en misschien zelfs wenselijk maar waarom ze menen dat, dat fascisme dan enkel van autochtone blanken uit kan gaan is mij een groot raadsel. Of zien ze het wel maar zijn ze te laf om op te treden?quote:
Klopt, de politie is pro-NVU.quote:Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah typisch. De politie heeft een hekel aan antifa.
Absoluut. Denk je dat het toevallig is dat er altijd zoveel agenten meelopen met NVU-demonstraties?quote:
En terecht. Vieze stikkende werkeloze kneusjesquote:Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah typisch. De politie heeft een hekel aan antifa.
Omdat de politie ook wel weet dat die facisten van de afa ook zullen komen en hun handjes niet thuis kunnen houden.quote:Op zondag 5 april 2015 13:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Absoluut. Denk je dat het toevallig is dat er altijd zoveel agenten meelopen met NVU-demonstraties?
Klopt. Neo-nazi's zijn lieverdjes. En beschermen ons tegen de moslimpjes.quote:Op zondag 5 april 2015 13:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Omdat de politie ook wel weet dat die facisten van de afa ook zullen komen en hun handjes niet thuis kunnen houden.
Prima optreden van de politie dus, nu moeten ze nog het lef hebben om hetzelfde op te treden tegen de facisten 2.0, de islamisten, ook die groep kent alleen maar geweld, zie 10 augustus 2014.
Gaat het misschien toch nog wat worden n NL.
Wel lieverdjes, geen lieverdjes, who cares?quote:Op zondag 5 april 2015 13:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt. Neo-nazi's zijn lieverdjes. En beschermen ons tegen de moslimpjes.
Ah come on, je kunt je sympathie voor de NVU amper onder stoelen of banken steken.quote:Op zondag 5 april 2015 13:58 schreef Kanjer het volgende:
De NVU deed dat, de facisten van de afa niet, op 10 augustus 2014 deed Pro Patria dat, de moslimgemeenschap aldaar niet.
Dat heb ik nou bij voetbalwedstrijden.quote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
De eerste burgemeester die 'vergeet' om politiebeveiliging bij dergelijke demonstraties in te plannen stuur ik een doos gebak.
Dit klinkt natuurlijk aantrekkelijk, maar in werkelijkheid heeft niemand baat bij escalerend geweld tussen extreem-links en extreem-rechts.quote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
De eerste burgemeester die 'vergeet' om politiebeveiliging bij dergelijke demonstraties in te plannen stuur ik een doos gebak.
Allebei die groeperingen zijn uitsluitend uit op rellen, maar eigenlijk de AFA nog meer dan de NVU. Als die op een verlaten industrieterrein mekaar lekker ontregelen heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit klinkt natuurlijk aantrekkelijk, maar in werkelijkheid heeft niemand baat bij escalerend geweld tussen extreem-links en extreem-rechts.
Voor je het weet gaan ze aanslagen op elkaar plegen, met dode onschuldige omstanders o.a. en zit je in een spiraal van geweld. En het is goed dat de politie de openbare orde bewaakt.
Wel of geen symphatie heeft er niets mee te maken pik, leer lezen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah come on, je kunt je sympathie voor de NVU amper onder stoelen of banken steken.
Sterre en Polle mee in de bakfiets en dan lekker opvoedkundig gaan kijken hoe mooi de democratie elkaar de hersens inslaat, lekker koolzaadpitjes knabbelen, met als bijkomend voordeel dat je dan altijd nog kan zeggen dat rechts begon, die stonden immers al op het veld.quote:Op zondag 5 april 2015 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allebei die groeperingen zijn uitsluitend uit op rellen, maar eigenlijk de AFA nog meer dan de NVU. Als die op een verlaten industrieterrein mekaar lekker ontregelen heb ik daar geen enkel probleem mee.
En ook gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn?quote:Op zondag 5 april 2015 15:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wel of geen symphatie heeft er niets mee te maken pik, leer lezen.
Gelijke rechten gelden voor iedereen, niet voorde een iets gelijker als voor de ander omsat dat jou beter uitkomt.
Zoals afa en bv de moslimgemeenschap? Dat is toch al zo?quote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ook gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn?
Nou, de AFA is tegen gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn. Wat betreft religie: die zou ik inderdaad langs dezelfde lat willen leggen.quote:Op zondag 5 april 2015 15:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zoals afa en bv de moslimgemeenschap? Dat is toch al zo?
Islam is een ideologie.quote:Op zondag 5 april 2015 15:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, de AFA is tegen gelijke rechten voor mensen die tegen gelijke rechten zijn. Wat betreft religie: die zou ik inderdaad langs dezelfde lat willen leggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |