Niet naar een eventuele klant, nee. Maar er zijn ook nog collega's in het spel. Kun je van vinden wat je wil, maar die gaan daar niet allemaal stilzwijgend mee akkoord.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik heb geen bedrijf, maar ik kan me voorstellen dat t acbter de lopende band of bij de beunbaantjes in de haven niet zoveel boeit wat je politieke opvattingen zijn.
Maargoed, je weet het dus niet (zeker). Dat is eigenlijk wat je zegt. Bedankt voor je bijdrage weer Janneke je bent echt om doodmoe van te worden de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet naar een eventuele klant, nee. Maar er zijn ook nog collega's in het spel. Kun je van vinden wat je wil, maar die gaan daar niet allemaal stilzwijgend mee akkoord.
Wat nu weer? Ik heb geen idee of die vent werkt, daar ben ik heel eerlijk in. Het enige wat ik zeg is dat als hij zou willen werken, het nog wel eens lastig kan zijn om werk te vinden. Lijkt me geen woord aan gelogen - het mag nauwelijks nieuws heten dat vooroordelen een rol spelen in sollicitatieprocessen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maargoed, je weet het dus niet (zeker). Dat is eigenlijk wat je zegt. Bedankt voor je bijdrage weer Janneke je bent echt om doodmoe van te worden de laatste tijd
1. Ik ook niet daarom vraag ik het.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of die vent werkt, daar ben ik heel eerlijk in.
Het enige wat ik zeg is dat als hij zou willen werken, het nog wel eens lastig kan zijn om werk te vinden.
Nou, misschien zou hij zijn houding eens iets moeten bijstellen dan, het is inmiddels dus gebleken dat extremisme geen brood op de plank brengt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:16 schreef Casiotone het volgende:
In interviews uit het verleden verteld hij dat hij geen werk heeft, omdat niemand hem wil aannemen vanwegen zijn politieke activiteiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |