quote:
>> OUDquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:58 schreef Juup© het volgende:
En weer wakker
Liggen de prinses en ik op de bank naar een film van Sophia het prinsesje te kijken, val ik in slaap![]()
Het klinkt ook wel als spanning en bad ass actiequote:Op vrijdag 3 april 2015 09:58 schreef Juup© het volgende:
En weer wakker
Liggen de prinses en ik op de bank naar een film van Sofia het prinsesje te kijken, val ik in slaap![]()
Zoals het hoort op de virjdag hequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als spanning en bad ass actie
Wel leuk hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als spanning en bad ass actie
De 1e dag van het lange weekeindequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
De vrijdag voor een lang weekend
Vanavond los hoorquote:
Tekenfilmprinsesfetish?quote:
Verjaardagsfeestjequote:
Nee, dochterlief wilde samen met mij op de bank hangen en dan de tekenfilm kijkenquote:
Apentaalquote:
Auto. No alcohol.quote:
Maar nu even niet blijkbaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, dochterlief wilde samen met mij op de bank hangen en dan de tekenfilm kijkenMaar tekenfilms vind ik soms wel leuk.
I knowquote:
Tried that. Didn't workquote:
En terecht. Slapen is fijnquote:
Klaarblijkelijk ja...quote:
Beetje te ver wegquote:
Daar is een naam voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Echt serieus. Als ik niet kan drinken kom ik niet eens opdagen
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen is een alcoholist
Ook een soort meetingquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegen.
En naar een meeting af en toe.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegen.
Maar niet van de AA-variantquote:
Neuh, zeker niet. Vanavond zal er wel goed gedronken worden, want Duitse op bezoek, maar de rest van de vrije week zal ik wel minder zuipenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond 1 of 2 speciaal biertjes in de sauna, voor de rest waarschijnlijk alcoholvrij weekend. Het hoeft niet altijd
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Denk vanmiddag/vanavond een wijntje en morgen niets, zondag wel weer goed aan de zuip gok ik
Ik denk zo van wel. Het is Pasen dit weekend héquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.
Bij ons is 70/80's disco partyquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef Juup© het volgende:
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.
I.p.v. elke dag 1 krat bier, elke dag een half krat bier?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet. Vanavond zal er wel goed gedronken worden, want Duitse op bezoek, maar de rest van de vrije week zal ik wel minder zuipen.
Betekent nog niet dat "er iets te beleven valt" , eerder dat er iets meer open is / georganiseerd wordt, wat als nog geen kut aan kan zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik denk zo van wel. Het is Pasen dit weekend hé
Sterker nog, ik heb nauwelijks bier in huisquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.p.v. elke dag 1 krat bier, elke dag een half krat bier?
Des te meer een reden om het op het zuipen te zetten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat "er iets te beleven valt" , eerder dat er iets meer open is / georganiseerd wordt, wat als nog geen kut aan kan zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nauwelijks bier in huis. Oh wacht, wel nog dat speciaalbierpakket van mijn verjaardag
.
Lauwe tripel is ook niet allesquote:
Ik ook niet,maar het pakket staat nog naast de koelkastquote:
Pils krijg ik ook niet weg lauw, dat was altijd mijn manco op festivals etcquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is niks. Gewoon niet doen. Lauwe pils, mwah, maar tripel, never
Ja, het festivaldillema, telkens vers koud bier, maar continue in de rij staan wachten, of steeds minder vers bier en af en toe in de rij staan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pils krijg ik ook niet weg lauw, dat was altijd mijn manco op festivals etc.
Ja, dramaquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het festivaldillema, telkens vers koud bier, maar continue in de rij staan wachten, of steeds minder vers bier en af en toe in de rij staan.
Vooral op Bevrijdingsfestival en Dauwpop hebben we een perfecte oplossing bedacht:quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, drama.
Al valt het tegenwoordig volgens mij meer meer qua rijen bij de drank vaak, toch iets slimmer geworden en doorgekregen dat wachtrijen tot "laat maar even" leiden.
En dat is?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral op Bevrijdingsfestival en Dauwpop hebben we een perfecte oplossing bedacht:
Daar zijn met een groep van minstens 10 man (BFO zelfs 20+), altijd voldoende vers bier, en maar eens in de zoveel tijd moeten halen.
Das nietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
Met de trein van Ehvn naar Enschede, bijna 1 uur en 45 minuten onderweg
Ow zo, ik wachtte nog op een geniale tipquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is wat?
De oplossing is om met een groot genoege groep te gaan
Net als de auto zeg maar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
Met de trein van Ehvn naar Enschede, bijna 1 uur en 45 minuten onderweg
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet volgende week van Enschede naar fucking Hoeven... 3:28 uur in totaalOw en daarbij nog 20 minuten van werk naar station erbij
Dan zit je bijna in Thailand met het vliegtuigquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet volgende week van Enschede naar fucking Hoeven... 3:28 uur in totaalOw en daarbij nog 20 minuten van werk naar station erbij
Op BFO combineren we dat:quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, ik wachtte nog op een geniale tip.
Ja, dat werkt opzich natuurlijk prima. Beter is gewoon dat er een tentje in de buurt is dat niet te druk is.
Ik ben ook groot voorstander van de trein hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d. maar dan kan ik geen biertje drinken
Ik eigenlijk niet, maar mocht ik ergens wat willen drinken dan pak ik altijd het OV.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander van de trein hoor
Mooie paintquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op BFO combineren we dat:
[ afbeelding ]
Dat blauwe is dus waar de meeste mensen staan. En wij staan dus daar net in dat rustige hoekje, vlakbij een dranktent
Er zijn wel wat Major Toms, maar inderdaad nog veel te weinig. Er zouden er zeker 30 op het veld voor het hoofdpodium moeten rondlopen (groot festival)quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie paint.
Ik vind sowieso dat op festivals de horeca, ondanks dat ze evengoed binnenlopen hoor, veel kansen laat liggen. Ik zou met veel meer "Major Toms" het veld op gaan, al die duizenden mensen die wachten vooraan etc, die halen natuurlijk ook wel wat drank, maar die kan je veel meer geld uit de zak kloppen door het te brengen.
Dat zou i.d.d. een goed idee zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie paint.
Ik vind sowieso dat op festivals de horeca, ondanks dat ze evengoed binnenlopen hoor, veel kansen laat liggen. Ik zou met veel meer "Major Toms" het veld op gaan, al die duizenden mensen die wachten vooraan etc, die halen natuurlijk ook wel wat drank, maar die kan je veel meer geld uit de zak kloppen door het te brengen.
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Dan zit je bijna in Thailand met het vliegtuig.
Ja, zoiets, dat levert volgens mij bakken op, maar goed, ze zullen het wel berekend hebben ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel wat Major Toms, maar inderdaad nog veel te weinig. Er zouden er zeker 30 op het veld voor het hoofdpodium moeten rondlopen (groot festival)
Blijft echt wel een wereldreis evengoed zeg...quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.
Mooiste is , de donderdag erop moet ik er van 19 tot 22 uur zijn. Geen idee hoe ik thuis ga komen
Jaah dat klopt. Krijg je ervan als je nog verder dan Breda moetquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Blijft echt wel een wereldreis evengoed zeg...
Ergens overnachten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.
Mooiste is , de donderdag erop moet ik er van 19 tot 22 uur zijn. Geen idee hoe ik thuis ga komen
En wel ons voor gek verklaren dat we nooit buiten de ring komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah dat klopt. Krijg je ervan als je nog verder dan Breda moet
Moet even kijken wat ik daarbij nog via het werk kan regelen. En anders de volgende dag vrij en evt naar Rotterdam om daar te pittenquote:
Dat kom je ook nooitquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wel ons voor gek verklaren dat we nooit buiten de ring komen.
En daar dan stappen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet even kijken wat ik daarbij nog via het werk kan regelen. En anders de volgende dag vrij en evt naar Rotterdam om daar te pitten
Niet te serieus he?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja?
Snap wel dat je nooit naar fucking Hoeven gaat, maar dat staat los van Enschede
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappenquote:
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappen
Daarbij de vriend waarbij ik dan evt ga pitten is daar niet zo van
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappen
Daarbij de vriend waarbij ik dan evt ga pitten is daar niet zo van
Kijk, gelijk een leuk voorbeeldquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van krachtquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Dan ga jij alleen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Ja ok, daar kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Dat laatste wilde ik nu net niet voorstellenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, daar kan ik niets aan doen.
Pitten bij een fokker?
Zelfs ik ken er een aantal daarquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ik nu net niet voorstellen
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik hier altijd al, dus in een andere stad ga ik liever eens samen
Dat doe ik dan alquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, daar kan ik niets aan doen.
Pitten bij een fokker?
OK, nou dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik dan al
En andere fokkers ken ik niet waarbij ik zou kunnen slapen
(en in meer gevallen, zou willen slapen)
Dan kan ik toch net zo goed bij die vriend van me pittenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
OK, nou dan weet ik het ook niet meer.
Bastion hotel is opzich altijd wel een optie, euro of 60 voor een nacht is te overzien vind ik.
Als je dat niet wil bedoel ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan ik toch net zo goed bij die vriend van me pitten
Pffffffquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal betekent dat ook dat ik niet met die fokker op stap wil dan
Organiseer gewoon een meetquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal betekent dat ook dat ik niet met die fokker op stap wil dan
Ik zou hem idd iets breder trekken dan deze SCquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat is hier altijd een succes gebleken
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te grootquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou hem idd iets breder trekken dan deze SC.
I get it, ik blijf wel thuis hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te groot
Daar kan jij best mee omgaan, je hebt ook met mij afgesprokenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te groot
En spijt dat ik daarvan hebquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Daar kan jij best mee omgaan, je hebt ook met mij afgesproken.
Ik spreek nog gewoon regelmatig af met FOK!stersquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dusjah, sindsdien kijk ik wel 10x uit voordat ik met een fokker afspreek
Ieder z'n voorkeurquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik spreek nog gewoon regelmatig af met FOK!sters.
Ik laat me niet afschrikken door 1 slechte ervaringquote:
Was het er maar 1quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik laat me niet afschrikken door 1 slechte ervaring.
Ik ben weer een beetje begonnenquote:
Ik klaag niet verder hoorquote:
Dat kan idd best gezellig zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik klaag niet verder hoor.
Maar soms gewoon even afspreken met iemand is gewoon best gezellig natuurlijk.
Dudequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Q. het volgende:
Zo, opgestaan.![]()
Ik heb gisteren een glas rode wijn over mn bureau gegooid. Ik weet meteen weer waarom ik altijd wit drink. Zit zelfs rode wijn op de muur. En alles stinkt naar wijn, zelfs na goed schoonmaken.
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meerquote:
Dat kan soms lastig zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meer.
Ditoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het om mensen / fokkers gaat, ben ik niet de makkelijkste
Leuke break up?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan soms lastig zijn.
Maar leuk voor je
Hoeven niet per se FOK!sters te zijn hoor, FOK!kers om een Guinness me te drinken kan ook gezellig zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je nog interessante foksters tegenkomt om te willen meeten
Jij hebt het over fokstersquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoeven niet per se FOK!sters te zijn hoor, FOK!kers om een Guinness me te drinken kan ook gezellig zijn. Maar das dan meestal niet 1 op 1
.
Ja, dat komt omdat de laatste keer met een FOK!ster wasquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over foksters
En ja die bestaan ook zo af en toe
"gezellig"quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik klaag niet verder hoor.
Maar soms gewoon even afspreken met iemand is gewoon best gezellig natuurlijk.
Nouja, dan moeten ze dus ook voorbestaan, dat je ze interessant vind. En dat vind ik leuk voor jequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat komt omdat de laatste keer met een FOK!ster was.
Ja, niets mis mee.
Daar is de PlayStation voor uitgevonden. En de rechterhand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meer.
Ja, gezellig, niet alles is een date he?quote:
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gezellig, niet alles is een date he?.
Je hebt toch geen date nodig om te batsen? Daarvoor kan het ook enkel gezellig izjn lijkt mequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?
Neuh, zeker nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?
Alweer een tijdje hoor, het liep hier me net echt ff iets te vaak dood.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef Cue_ het volgende:
Aah ik zie, daar zit jij tegewnoordig ook dus
Ik kom/kijk er zelden meer, dus had geen ideequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Alweer een tijdje hoor, het liep hier me net echt ff iets te vaak dood.
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aardequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:17 schreef MissMSX het volgende:
NS-rant: Nieuwe tunnel bij Delft: GEEN ontvangst. WTF?
Ja maar de auto...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aarde
Dat houdt het juist interessant.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Pff die nieuwe collega begint te irriteren. Zoals een collega van mij hem noemt "tis een echte ouwehoer"
Bij elk gesprek of geluid dat een collega maakt heeft hij wel een eigen verhaal die vertelt moet worden, draait ie zich om, dat soort dingen.
Irritantste is nog dat z'n verhalen niet interessant zijn, dat hij onduidelijk praat en soms ook volstrekt onlogische dingen zegt
Anno 2015 verwacht je wel een oplossing voor gsm-signaal in een nieuwe tunnel natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aarde
Bij sommige mensen wel, maar hij mompelt, vertelt iets half, de helft versta je niet, de ander helft is niet interessant, hij vergeet structuur.quote:
Wellicht is 't een idee hem daarop te wijzen: goed mogelijk heeft hij er zelf geen erg in. Zou vrij sneu zijn als hij er over een half jaar achterkomt dat niemand hem verstaat en er maar wat geknikt wordt. Of er helemaal niet achterkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wel, maar hij mompelt, vertelt iets half, de helft versta je niet, de ander helft is niet interessant, hij vergeet structuur.
Nouja niet verstaan is wat overdreven, maar je moet wel moeite doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef NotYou het volgende:
Wellicht is 't een idee hem daarop te wijzen: goed mogelijk heeft hij er zelf geen erg in. Zou vrij sneu zijn als hij er over een half jaar achterkomt dat niemand hem verstaat en er maar wat geknikt wordt. Of er helemaal niet achterkomt.
Misschien vindt zij het niet verstaan wel een voordeel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij heeft ie een vriendin, die voed hem maar op
Dan hoor je de hele tijd wat gebrom, das ook wel irritantquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien vindt zij het niet verstaan wel een voordeel.
Maar die verwacht ik dan weer niet van de NS maar van diegene die de tunnel bouwtquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anno 2015 verwacht je wel een oplossing voor gsm-signaal in een nieuwe tunnel natuurlijk.
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:04 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig was het maar 15 euro en een expansievat
Wat een vraaaaagenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?
Ik vind het nu al veelquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef Juup© het volgende:
Valt wel mee, ik kan er nog veel meer bedenken m.b.t. een lekkage door een defect expansievat
Of overmorgenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Juup© het volgende:
Wat een drukte net in de winkels, net alsof de winkels morgen niet open zijn
Winkels open op zondag, het enige waar zondag dankzij de CU meerderheid nog ontzettend ver mee achter looptquote:
Bij ons nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch zijn er best veel winkels op 1e paasdag dicht maar op 2e paasdag gewoon open.
Ik denk dat als ik morgen ga, ik helemaal gek zal worden van de drukte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij ons niet
Maar goed, morgen boodschappen doen kan natuurlijk ook gewoon
Als je verder geen opties hebt moet je welquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik morgen ga, ik helemaal gek zal worden van de drukte.
Paasij?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zondag brunchen bij pa en ma, daarna Paasij zoeken in de binnenstad. Heb niks nodig van de winkel
Leuk gevonden danquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor elk gevonden ei krijg je een paasij
Niet bij nagedacht, maar bij de Jumbo hebben ze zo'n drive-in gedoe. Online bestellen en dan naar een afhaalpunt bij de Jumbo rijden en ophalenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je verder geen opties hebt moet je wel
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor elk gevonden ei krijg je een paasij
Hoorde ik laatst ook van ja. Slim welquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet bij nagedacht, maar bij de Jumbo hebben ze zo'n drive-in gedoe. Online bestellen en dan naar een afhaalpunt bij de Jumbo rijden en ophalenHet is daar nooit druk en vandaag zag ik er ook maar 1 auto.
Hier is de supermarkt gelukkig gewoon open dit weekend, al zal het idd wel lang in de rij staan gaan worden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Hmm over boodschappen / winkels open
Moet eig nog wel boodschappen doen, maar wil eig vanuit het werk direct de kroeg in. Zaterdag beetje brakjes en rond 2 de trein in, dus ook geen tijd ervoor. En zondag is alles dicht![]()
Dan maar gelijk na het werk boodschappen doen en dan in 1 rits door ofz
vind ik hetzelfde als geslotenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:51 schreef Belsezar het volgende:
idd wel lang in de rij staan gaan worden.
Goedenmorgenquote:
Ik kruip toch maar bij je in dat grote bedquote:
Expansievat was overleden. Dat zat bij het onderhoudscontract in dus gratis vervangen. Verder wat er nog een ontluchter stuk, die is vervangen. lekkage an-sich mogelijk op het dak bij de pijp. Daar moet nog een mannetje voor komen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?
Je bedoelt dat ene bed waar ik nu niet in lig?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kruip toch maar bij je in dat grote bed
Ik wacht wel. Verveel me toch alquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ene bed waar ik nu niet in lig?
Ik kom eraanquote:
Wellicht, komen wel leuke bands als het goed en veel bekenden, maar ik heb gezelschap, dus even kijken wat die wilquote:
AC/DC UKquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht, komen wel leuke bands als het goed en veel bekenden, maar ik heb gezelschap, dus even kijken wat die wil.
Die gaat liever naar een wasserholequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, komen wel leuke bands als het goed en veel bekenden, maar ik heb gezelschap, dus even kijken wat die wil.
Idd, altijd leukquote:
Bierhole in haar geval, die heeft leren zuipen daar, niet normaalquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die gaat liever naar een wasserhole
Vrouwen die bier drinkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bierhole in haar geval, die heeft leren zuipen daar, niet normaal.
Dan moet je wel hequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Idd, altijd leuk. Zag al meerdere mensen die gaan, Lotte is er, dus ja
.
En hoequote:
Moeten niet, willen wel, ga ook wel denk ikquote:
Ja no shit. Maar als ik 1 glas drink kan ik vervolgens drie keer naar de wcquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wie niet, de menselijke blaas kan twee flesjes glazen bier zo ongeveer hebben.
Nou, das wat overdreven denk ik, of je volle blaas signaal triggert te snelquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar als ik 1 glas drink kan ik vervolgens drie keer naar de wc.
Dat laatste heb ik ook dan, ik moet op een gegeven moment een periode echt 2 keer per biertje, dat duurt dan een tijdje, en daarna wordt het weer minder.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, das wat overdreven denk ik, of je volle blaas signaal triggert te snel
Een volle blaas kan ongeveer 400ml hebben. Dan zou die van jou minder dan 100ml zijn.
Bier triggert bij mij heel erg op een of andere manier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, das wat overdreven denk ik, of je volle blaas signaal triggert te snel
Een volle blaas kan ongeveer 400ml hebben. Dan zou die van jou minder dan 100ml zijn.
Neh het is meer het signaal dat je blaas richting je hersenen stuurt. Zo van: he gast, kappen met zuipen en naar een plee, ik zit bijna vol.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook dan, ik moet op een gegeven moment een periode echt 2 keer per biertje, dat duurt dan een tijdje, en daarna wordt het weer minder.
En soms moet ik een hele avond niet.
Ja, dat beaam ik toch, dat het een te snelle trigger is?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh het is meer het signaal dat je blaas richting je hersenen stuurt. Zo van: he gast, kappen met zuipen en naar een plee, ik zit bijna vol.
Oh, laatste van de eerste zin, dacht dat je op die 100ml doeldequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat beaam ik toch, dat het een te snelle trigger is?.
Nee, al zou het me niets verbazen somsquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, laatste van de eerste zin, dacht dat je op die 100ml doelde
Hoe meer zielen...quote:
Zo erg is het dan weer net niet bij mij. Maar ik heb bij stevig drinken ook altijd na een paar drankjes een 'pisperiode' waarin ik om de haverklap moetquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook dan, ik moet op een gegeven moment een periode echt 2 keer per biertje, dat duurt dan een tijdje, en daarna wordt het weer minder.
Het laatste heb ik dus echt nooit helaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Arme jijquote:
Er overheen? Niet eens echt aaienquote:
Zo een kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er overheen? Niet eens echt aaien
Maarja niets aan te doen, op dit soort tijdstippen is t altijd afwachten
Er zijn wel mensen maar niet leuk genoegquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo een kon ik niet vindenEn het is wel een vroeg tijdstip voor lol in de kroeg denk ik.
Wat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Cue_ het volgende:
De uitspraak "vaak ben je te bang" is ook viral gegaan zeg. Pff word er gek van
Heb jij ze al aangesproken dan, of selecteer jij op uiterlijk?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen maar niet leuk genoeg
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ok Aleid, ik wens je kerstdagen.
Godverquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ok Aleid, ik wens je kerstdagen.
Zijn stamgasten ook. En ik niet dronken genoeg om daarin mee te kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij ze al aangesproken dan, of selecteer jij op uiterlijk?
Brrrrr, ik snap het gelijk waarom er (nog) niets aan is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn stamgasten ook. En ik niet dronken genoeg om daarin mee te kunnen.
En zon irritant vrouwtje met een te hoge stem die over enthousiast is.
Die laatste is t ergste. Ook nog alles zes x herhalen. Blijkbaar wil ze graag aan t woord zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Brrrrr, ik snap het gelijk waarom er (nog) niets aan is.
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die laatste is t ergste. Ook nog alles zes x herhalen. Blijkbaar wil ze graag aan t woord zijn
Huuuuu, snel aan de zuip dusquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn stamgasten ook. En ik niet dronken genoeg om daarin mee te kunnen.
En zon irritant vrouwtje met een te hoge stem die over enthousiast is.
Tja, ik kan nu niet weg om even de stad in te gaan anders had ik het wel gedaan. Misschien zondag even kijken, tenzij ik in de tuin ga klussenquote:
Ivm kind? Ja lastigquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, ik kan nu niet weg om even de stad in te gaan anders had ik het wel gedaan. Misschien zondag even kijken, tenzij ik in de tuin ga klussen
Yep. Nee dat lijkt mij ook geen goed idee dan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ivm kind? Ja lastig
Als ik nu de kroeg in ga ga ik zuipen en ik moet morgen rond 1 in de trein zitten, dus dat gaat niet werken.
Weet t wel zeker van nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Nee dat lijkt mij ook geen goed idee dan.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet t wel zeker van niet![]()
Daarbij toch niet in de stemming ervoor meer.
Nu maar kijken of ik nog wat leuks heb opgenomen
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 april 2015 07:54 schreef Renesite het volgende:
Mogguh. Al bij Heerenveen, op naar france
Geniet van la douce Francequote:Op zaterdag 4 april 2015 07:54 schreef Renesite het volgende:
Mogguh. Al bij Heerenveen, op naar france
Tssk tssk, niet weten wat dat betekendquote:
Betekendquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, niet weten wat dat betekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |