Dat laatste wilde ik nu net niet voorstellenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, daar kan ik niets aan doen.
Pitten bij een fokker?
Zelfs ik ken er een aantal daarquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ik nu net niet voorstellen
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik hier altijd al, dus in een andere stad ga ik liever eens samen
Dat doe ik dan alquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, daar kan ik niets aan doen.
Pitten bij een fokker?
OK, nou dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik dan al
En andere fokkers ken ik niet waarbij ik zou kunnen slapen
(en in meer gevallen, zou willen slapen)
Dan kan ik toch net zo goed bij die vriend van me pittenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
OK, nou dan weet ik het ook niet meer.
Bastion hotel is opzich altijd wel een optie, euro of 60 voor een nacht is te overzien vind ik.
Als je dat niet wil bedoel ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan ik toch net zo goed bij die vriend van me pitten
Pffffffquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal betekent dat ook dat ik niet met die fokker op stap wil dan
Organiseer gewoon een meetquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal betekent dat ook dat ik niet met die fokker op stap wil dan
Ik zou hem idd iets breder trekken dan deze SCquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat is hier altijd een succes gebleken
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te grootquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou hem idd iets breder trekken dan deze SC.
I get it, ik blijf wel thuis hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te groot
Daar kan jij best mee omgaan, je hebt ook met mij afgesprokenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te groot
En spijt dat ik daarvan hebquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Daar kan jij best mee omgaan, je hebt ook met mij afgesproken.
Ik spreek nog gewoon regelmatig af met FOK!stersquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dusjah, sindsdien kijk ik wel 10x uit voordat ik met een fokker afspreek
Ieder z'n voorkeurquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik spreek nog gewoon regelmatig af met FOK!sters.
Ik laat me niet afschrikken door 1 slechte ervaringquote:
Was het er maar 1quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik laat me niet afschrikken door 1 slechte ervaring.
Ik ben weer een beetje begonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |