Ergens overnachten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.
Mooiste is , de donderdag erop moet ik er van 19 tot 22 uur zijn. Geen idee hoe ik thuis ga komen
En wel ons voor gek verklaren dat we nooit buiten de ring komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah dat klopt. Krijg je ervan als je nog verder dan Breda moet
Moet even kijken wat ik daarbij nog via het werk kan regelen. En anders de volgende dag vrij en evt naar Rotterdam om daar te pittenquote:
Dat kom je ook nooitquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wel ons voor gek verklaren dat we nooit buiten de ring komen.
En daar dan stappen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet even kijken wat ik daarbij nog via het werk kan regelen. En anders de volgende dag vrij en evt naar Rotterdam om daar te pitten
Niet te serieus he?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja?
Snap wel dat je nooit naar fucking Hoeven gaat, maar dat staat los van Enschede
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappenquote:
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappen
Daarbij de vriend waarbij ik dan evt ga pitten is daar niet zo van
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappen
Daarbij de vriend waarbij ik dan evt ga pitten is daar niet zo van
Kijk, gelijk een leuk voorbeeldquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van krachtquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Dan ga jij alleen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Ja ok, daar kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Dat laatste wilde ik nu net niet voorstellenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, daar kan ik niets aan doen.
Pitten bij een fokker?
Zelfs ik ken er een aantal daarquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ik nu net niet voorstellen
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik hier altijd al, dus in een andere stad ga ik liever eens samen
Dat doe ik dan alquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, daar kan ik niets aan doen.
Pitten bij een fokker?
OK, nou dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik dan al
En andere fokkers ken ik niet waarbij ik zou kunnen slapen
(en in meer gevallen, zou willen slapen)
Dan kan ik toch net zo goed bij die vriend van me pittenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
OK, nou dan weet ik het ook niet meer.
Bastion hotel is opzich altijd wel een optie, euro of 60 voor een nacht is te overzien vind ik.
Als je dat niet wil bedoel ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan ik toch net zo goed bij die vriend van me pitten
Pffffffquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal betekent dat ook dat ik niet met die fokker op stap wil dan
Organiseer gewoon een meetquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal betekent dat ook dat ik niet met die fokker op stap wil dan
Ik zou hem idd iets breder trekken dan deze SCquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat is hier altijd een succes gebleken
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te grootquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou hem idd iets breder trekken dan deze SC.
I get it, ik blijf wel thuis hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te groot
Daar kan jij best mee omgaan, je hebt ook met mij afgesprokenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de kans dat er dan sukkels willen komen / alleen maar sukkels willen/kunnen komen, is dan te groot
En spijt dat ik daarvan hebquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Daar kan jij best mee omgaan, je hebt ook met mij afgesproken.
Ik spreek nog gewoon regelmatig af met FOK!stersquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dusjah, sindsdien kijk ik wel 10x uit voordat ik met een fokker afspreek
Ieder z'n voorkeurquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik spreek nog gewoon regelmatig af met FOK!sters.
Ik laat me niet afschrikken door 1 slechte ervaringquote:
Was het er maar 1quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik laat me niet afschrikken door 1 slechte ervaring.
Ik ben weer een beetje begonnenquote:
Ik klaag niet verder hoorquote:
Dat kan idd best gezellig zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik klaag niet verder hoor.
Maar soms gewoon even afspreken met iemand is gewoon best gezellig natuurlijk.
Dudequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Q. het volgende:
Zo, opgestaan.![]()
Ik heb gisteren een glas rode wijn over mn bureau gegooid. Ik weet meteen weer waarom ik altijd wit drink. Zit zelfs rode wijn op de muur. En alles stinkt naar wijn, zelfs na goed schoonmaken.
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meerquote:
Dat kan soms lastig zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meer.
Ditoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het om mensen / fokkers gaat, ben ik niet de makkelijkste
Leuke break up?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan soms lastig zijn.
Maar leuk voor je
Hoeven niet per se FOK!sters te zijn hoor, FOK!kers om een Guinness me te drinken kan ook gezellig zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je nog interessante foksters tegenkomt om te willen meeten
Jij hebt het over fokstersquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoeven niet per se FOK!sters te zijn hoor, FOK!kers om een Guinness me te drinken kan ook gezellig zijn. Maar das dan meestal niet 1 op 1
.
Ja, dat komt omdat de laatste keer met een FOK!ster wasquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over foksters
En ja die bestaan ook zo af en toe
"gezellig"quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik klaag niet verder hoor.
Maar soms gewoon even afspreken met iemand is gewoon best gezellig natuurlijk.
Nouja, dan moeten ze dus ook voorbestaan, dat je ze interessant vind. En dat vind ik leuk voor jequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat komt omdat de laatste keer met een FOK!ster was.
Ja, niets mis mee.
Daar is de PlayStation voor uitgevonden. En de rechterhand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meer.
Ja, gezellig, niet alles is een date he?quote:
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gezellig, niet alles is een date he?.
Je hebt toch geen date nodig om te batsen? Daarvoor kan het ook enkel gezellig izjn lijkt mequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?
Neuh, zeker nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?
Alweer een tijdje hoor, het liep hier me net echt ff iets te vaak dood.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef Cue_ het volgende:
Aah ik zie, daar zit jij tegewnoordig ook dus
Ik kom/kijk er zelden meer, dus had geen ideequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Alweer een tijdje hoor, het liep hier me net echt ff iets te vaak dood.
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aardequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:17 schreef MissMSX het volgende:
NS-rant: Nieuwe tunnel bij Delft: GEEN ontvangst. WTF?
Ja maar de auto...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aarde
Dat houdt het juist interessant.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Pff die nieuwe collega begint te irriteren. Zoals een collega van mij hem noemt "tis een echte ouwehoer"
Bij elk gesprek of geluid dat een collega maakt heeft hij wel een eigen verhaal die vertelt moet worden, draait ie zich om, dat soort dingen.
Irritantste is nog dat z'n verhalen niet interessant zijn, dat hij onduidelijk praat en soms ook volstrekt onlogische dingen zegt
Anno 2015 verwacht je wel een oplossing voor gsm-signaal in een nieuwe tunnel natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aarde
Bij sommige mensen wel, maar hij mompelt, vertelt iets half, de helft versta je niet, de ander helft is niet interessant, hij vergeet structuur.quote:
Wellicht is 't een idee hem daarop te wijzen: goed mogelijk heeft hij er zelf geen erg in. Zou vrij sneu zijn als hij er over een half jaar achterkomt dat niemand hem verstaat en er maar wat geknikt wordt. Of er helemaal niet achterkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wel, maar hij mompelt, vertelt iets half, de helft versta je niet, de ander helft is niet interessant, hij vergeet structuur.
Nouja niet verstaan is wat overdreven, maar je moet wel moeite doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef NotYou het volgende:
Wellicht is 't een idee hem daarop te wijzen: goed mogelijk heeft hij er zelf geen erg in. Zou vrij sneu zijn als hij er over een half jaar achterkomt dat niemand hem verstaat en er maar wat geknikt wordt. Of er helemaal niet achterkomt.
Misschien vindt zij het niet verstaan wel een voordeel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij heeft ie een vriendin, die voed hem maar op
Dan hoor je de hele tijd wat gebrom, das ook wel irritantquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien vindt zij het niet verstaan wel een voordeel.
Maar die verwacht ik dan weer niet van de NS maar van diegene die de tunnel bouwtquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anno 2015 verwacht je wel een oplossing voor gsm-signaal in een nieuwe tunnel natuurlijk.
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:04 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig was het maar 15 euro en een expansievat
Wat een vraaaaagenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |