Ik klaag niet verder hoorquote:
Dat kan idd best gezellig zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik klaag niet verder hoor.
Maar soms gewoon even afspreken met iemand is gewoon best gezellig natuurlijk.
Dudequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Q. het volgende:
Zo, opgestaan.![]()
Ik heb gisteren een glas rode wijn over mn bureau gegooid. Ik weet meteen weer waarom ik altijd wit drink. Zit zelfs rode wijn op de muur. En alles stinkt naar wijn, zelfs na goed schoonmaken.
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meerquote:
Dat kan soms lastig zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meer.
Ditoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het om mensen / fokkers gaat, ben ik niet de makkelijkste
Leuke break up?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan soms lastig zijn.
Maar leuk voor je
Hoeven niet per se FOK!sters te zijn hoor, FOK!kers om een Guinness me te drinken kan ook gezellig zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je nog interessante foksters tegenkomt om te willen meeten
Jij hebt het over fokstersquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoeven niet per se FOK!sters te zijn hoor, FOK!kers om een Guinness me te drinken kan ook gezellig zijn. Maar das dan meestal niet 1 op 1
.
Ja, dat komt omdat de laatste keer met een FOK!ster wasquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over foksters
En ja die bestaan ook zo af en toe
"gezellig"quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik klaag niet verder hoor.
Maar soms gewoon even afspreken met iemand is gewoon best gezellig natuurlijk.
Nouja, dan moeten ze dus ook voorbestaan, dat je ze interessant vind. En dat vind ik leuk voor jequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat komt omdat de laatste keer met een FOK!ster was.
Ja, niets mis mee.
Daar is de PlayStation voor uitgevonden. En de rechterhand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker na mijn breakup viel ik weer een beetje in een zwart gat, opeens was die persoon die je 3-4 per week zag er niet meer.
Ja, gezellig, niet alles is een date he?quote:
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gezellig, niet alles is een date he?.
Je hebt toch geen date nodig om te batsen? Daarvoor kan het ook enkel gezellig izjn lijkt mequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?
Neuh, zeker nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dus er wordt niet elke keer gebatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |