Ik kom/kijk er zelden meer, dus had geen ideequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Alweer een tijdje hoor, het liep hier me net echt ff iets te vaak dood.
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aardequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:17 schreef MissMSX het volgende:
NS-rant: Nieuwe tunnel bij Delft: GEEN ontvangst. WTF?
Ja maar de auto...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aarde
Dat houdt het juist interessant.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Pff die nieuwe collega begint te irriteren. Zoals een collega van mij hem noemt "tis een echte ouwehoer"
Bij elk gesprek of geluid dat een collega maakt heeft hij wel een eigen verhaal die vertelt moet worden, draait ie zich om, dat soort dingen.
Irritantste is nog dat z'n verhalen niet interessant zijn, dat hij onduidelijk praat en soms ook volstrekt onlogische dingen zegt
Anno 2015 verwacht je wel een oplossing voor gsm-signaal in een nieuwe tunnel natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen ontvangst in de tunnel, nou ja. En dat is duidelijk wel iets dat de NS doet, signaal zo maar blokkeren door een lading aarde
Bij sommige mensen wel, maar hij mompelt, vertelt iets half, de helft versta je niet, de ander helft is niet interessant, hij vergeet structuur.quote:
Wellicht is 't een idee hem daarop te wijzen: goed mogelijk heeft hij er zelf geen erg in. Zou vrij sneu zijn als hij er over een half jaar achterkomt dat niemand hem verstaat en er maar wat geknikt wordt. Of er helemaal niet achterkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wel, maar hij mompelt, vertelt iets half, de helft versta je niet, de ander helft is niet interessant, hij vergeet structuur.
Nouja niet verstaan is wat overdreven, maar je moet wel moeite doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef NotYou het volgende:
Wellicht is 't een idee hem daarop te wijzen: goed mogelijk heeft hij er zelf geen erg in. Zou vrij sneu zijn als hij er over een half jaar achterkomt dat niemand hem verstaat en er maar wat geknikt wordt. Of er helemaal niet achterkomt.
Misschien vindt zij het niet verstaan wel een voordeel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij heeft ie een vriendin, die voed hem maar op
Dan hoor je de hele tijd wat gebrom, das ook wel irritantquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien vindt zij het niet verstaan wel een voordeel.
Maar die verwacht ik dan weer niet van de NS maar van diegene die de tunnel bouwtquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anno 2015 verwacht je wel een oplossing voor gsm-signaal in een nieuwe tunnel natuurlijk.
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:04 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig was het maar 15 euro en een expansievat
Wat een vraaaaagenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?
Ik vind het nu al veelquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef Juup© het volgende:
Valt wel mee, ik kan er nog veel meer bedenken m.b.t. een lekkage door een defect expansievat
Of overmorgenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Juup© het volgende:
Wat een drukte net in de winkels, net alsof de winkels morgen niet open zijn
Winkels open op zondag, het enige waar zondag dankzij de CU meerderheid nog ontzettend ver mee achter looptquote:
Bij ons nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch zijn er best veel winkels op 1e paasdag dicht maar op 2e paasdag gewoon open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |