Ik vind het nu al veelquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef Juup© het volgende:
Valt wel mee, ik kan er nog veel meer bedenken m.b.t. een lekkage door een defect expansievat
Of overmorgenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Juup© het volgende:
Wat een drukte net in de winkels, net alsof de winkels morgen niet open zijn
Winkels open op zondag, het enige waar zondag dankzij de CU meerderheid nog ontzettend ver mee achter looptquote:
Bij ons nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch zijn er best veel winkels op 1e paasdag dicht maar op 2e paasdag gewoon open.
Ik denk dat als ik morgen ga, ik helemaal gek zal worden van de drukte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij ons niet
Maar goed, morgen boodschappen doen kan natuurlijk ook gewoon
Als je verder geen opties hebt moet je welquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik morgen ga, ik helemaal gek zal worden van de drukte.
Paasij?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zondag brunchen bij pa en ma, daarna Paasij zoeken in de binnenstad. Heb niks nodig van de winkel
Leuk gevonden danquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor elk gevonden ei krijg je een paasij
Niet bij nagedacht, maar bij de Jumbo hebben ze zo'n drive-in gedoe. Online bestellen en dan naar een afhaalpunt bij de Jumbo rijden en ophalenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je verder geen opties hebt moet je wel
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor elk gevonden ei krijg je een paasij
Hoorde ik laatst ook van ja. Slim welquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet bij nagedacht, maar bij de Jumbo hebben ze zo'n drive-in gedoe. Online bestellen en dan naar een afhaalpunt bij de Jumbo rijden en ophalenHet is daar nooit druk en vandaag zag ik er ook maar 1 auto.
Hier is de supermarkt gelukkig gewoon open dit weekend, al zal het idd wel lang in de rij staan gaan worden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Hmm over boodschappen / winkels open
Moet eig nog wel boodschappen doen, maar wil eig vanuit het werk direct de kroeg in. Zaterdag beetje brakjes en rond 2 de trein in, dus ook geen tijd ervoor. En zondag is alles dicht![]()
Dan maar gelijk na het werk boodschappen doen en dan in 1 rits door ofz
vind ik hetzelfde als geslotenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:51 schreef Belsezar het volgende:
idd wel lang in de rij staan gaan worden.
Goedenmorgenquote:
Ik kruip toch maar bij je in dat grote bedquote:
Expansievat was overleden. Dat zat bij het onderhoudscontract in dus gratis vervangen. Verder wat er nog een ontluchter stuk, die is vervangen. lekkage an-sich mogelijk op het dak bij de pijp. Daar moet nog een mannetje voor komen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zat de lekkage dan? Was het expansievat zelf lek? Was de ontlastklep lek?
Je bedoelt dat ene bed waar ik nu niet in lig?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kruip toch maar bij je in dat grote bed
Ik wacht wel. Verveel me toch alquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ene bed waar ik nu niet in lig?
Ik kom eraanquote:
Wellicht, komen wel leuke bands als het goed en veel bekenden, maar ik heb gezelschap, dus even kijken wat die wilquote:
AC/DC UKquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht, komen wel leuke bands als het goed en veel bekenden, maar ik heb gezelschap, dus even kijken wat die wil.
Die gaat liever naar een wasserholequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, komen wel leuke bands als het goed en veel bekenden, maar ik heb gezelschap, dus even kijken wat die wil.
Idd, altijd leukquote:
Bierhole in haar geval, die heeft leren zuipen daar, niet normaalquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die gaat liever naar een wasserhole
Vrouwen die bier drinkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bierhole in haar geval, die heeft leren zuipen daar, niet normaal.
Dan moet je wel hequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Idd, altijd leuk. Zag al meerdere mensen die gaan, Lotte is er, dus ja
.
En hoequote:
Moeten niet, willen wel, ga ook wel denk ikquote:
Ja no shit. Maar als ik 1 glas drink kan ik vervolgens drie keer naar de wcquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wie niet, de menselijke blaas kan twee flesjes glazen bier zo ongeveer hebben.
Nou, das wat overdreven denk ik, of je volle blaas signaal triggert te snelquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Maar als ik 1 glas drink kan ik vervolgens drie keer naar de wc.
Dat laatste heb ik ook dan, ik moet op een gegeven moment een periode echt 2 keer per biertje, dat duurt dan een tijdje, en daarna wordt het weer minder.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, das wat overdreven denk ik, of je volle blaas signaal triggert te snel
Een volle blaas kan ongeveer 400ml hebben. Dan zou die van jou minder dan 100ml zijn.
Bier triggert bij mij heel erg op een of andere manier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, das wat overdreven denk ik, of je volle blaas signaal triggert te snel
Een volle blaas kan ongeveer 400ml hebben. Dan zou die van jou minder dan 100ml zijn.
Neh het is meer het signaal dat je blaas richting je hersenen stuurt. Zo van: he gast, kappen met zuipen en naar een plee, ik zit bijna vol.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook dan, ik moet op een gegeven moment een periode echt 2 keer per biertje, dat duurt dan een tijdje, en daarna wordt het weer minder.
En soms moet ik een hele avond niet.
Ja, dat beaam ik toch, dat het een te snelle trigger is?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh het is meer het signaal dat je blaas richting je hersenen stuurt. Zo van: he gast, kappen met zuipen en naar een plee, ik zit bijna vol.
Oh, laatste van de eerste zin, dacht dat je op die 100ml doeldequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat beaam ik toch, dat het een te snelle trigger is?.
Nee, al zou het me niets verbazen somsquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, laatste van de eerste zin, dacht dat je op die 100ml doelde
Hoe meer zielen...quote:
Zo erg is het dan weer net niet bij mij. Maar ik heb bij stevig drinken ook altijd na een paar drankjes een 'pisperiode' waarin ik om de haverklap moetquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook dan, ik moet op een gegeven moment een periode echt 2 keer per biertje, dat duurt dan een tijdje, en daarna wordt het weer minder.
Het laatste heb ik dus echt nooit helaasquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Arme jijquote:
Er overheen? Niet eens echt aaienquote:
Zo een kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er overheen? Niet eens echt aaien
Maarja niets aan te doen, op dit soort tijdstippen is t altijd afwachten
Er zijn wel mensen maar niet leuk genoegquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo een kon ik niet vindenEn het is wel een vroeg tijdstip voor lol in de kroeg denk ik.
Wat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Cue_ het volgende:
De uitspraak "vaak ben je te bang" is ook viral gegaan zeg. Pff word er gek van
Heb jij ze al aangesproken dan, of selecteer jij op uiterlijk?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen maar niet leuk genoeg
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ok Aleid, ik wens je kerstdagen.
Godverquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ok Aleid, ik wens je kerstdagen.
Zijn stamgasten ook. En ik niet dronken genoeg om daarin mee te kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij ze al aangesproken dan, of selecteer jij op uiterlijk?
Brrrrr, ik snap het gelijk waarom er (nog) niets aan is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn stamgasten ook. En ik niet dronken genoeg om daarin mee te kunnen.
En zon irritant vrouwtje met een te hoge stem die over enthousiast is.
Die laatste is t ergste. Ook nog alles zes x herhalen. Blijkbaar wil ze graag aan t woord zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Brrrrr, ik snap het gelijk waarom er (nog) niets aan is.
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die laatste is t ergste. Ook nog alles zes x herhalen. Blijkbaar wil ze graag aan t woord zijn
Huuuuu, snel aan de zuip dusquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn stamgasten ook. En ik niet dronken genoeg om daarin mee te kunnen.
En zon irritant vrouwtje met een te hoge stem die over enthousiast is.
Tja, ik kan nu niet weg om even de stad in te gaan anders had ik het wel gedaan. Misschien zondag even kijken, tenzij ik in de tuin ga klussenquote:
Ivm kind? Ja lastigquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, ik kan nu niet weg om even de stad in te gaan anders had ik het wel gedaan. Misschien zondag even kijken, tenzij ik in de tuin ga klussen
Yep. Nee dat lijkt mij ook geen goed idee dan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ivm kind? Ja lastig
Als ik nu de kroeg in ga ga ik zuipen en ik moet morgen rond 1 in de trein zitten, dus dat gaat niet werken.
Weet t wel zeker van nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Nee dat lijkt mij ook geen goed idee dan.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet t wel zeker van niet![]()
Daarbij toch niet in de stemming ervoor meer.
Nu maar kijken of ik nog wat leuks heb opgenomen
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 april 2015 07:54 schreef Renesite het volgende:
Mogguh. Al bij Heerenveen, op naar france
Geniet van la douce Francequote:Op zaterdag 4 april 2015 07:54 schreef Renesite het volgende:
Mogguh. Al bij Heerenveen, op naar france
Tssk tssk, niet weten wat dat betekendquote:
Betekendquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, niet weten wat dat betekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |