Ik eigenlijk niet, maar mocht ik ergens wat willen drinken dan pak ik altijd het OV.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander van de trein hoor
Mooie paintquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op BFO combineren we dat:
[ afbeelding ]
Dat blauwe is dus waar de meeste mensen staan. En wij staan dus daar net in dat rustige hoekje, vlakbij een dranktent
Er zijn wel wat Major Toms, maar inderdaad nog veel te weinig. Er zouden er zeker 30 op het veld voor het hoofdpodium moeten rondlopen (groot festival)quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie paint.
Ik vind sowieso dat op festivals de horeca, ondanks dat ze evengoed binnenlopen hoor, veel kansen laat liggen. Ik zou met veel meer "Major Toms" het veld op gaan, al die duizenden mensen die wachten vooraan etc, die halen natuurlijk ook wel wat drank, maar die kan je veel meer geld uit de zak kloppen door het te brengen.
Dat zou i.d.d. een goed idee zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie paint.
Ik vind sowieso dat op festivals de horeca, ondanks dat ze evengoed binnenlopen hoor, veel kansen laat liggen. Ik zou met veel meer "Major Toms" het veld op gaan, al die duizenden mensen die wachten vooraan etc, die halen natuurlijk ook wel wat drank, maar die kan je veel meer geld uit de zak kloppen door het te brengen.
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Dan zit je bijna in Thailand met het vliegtuig.
Ja, zoiets, dat levert volgens mij bakken op, maar goed, ze zullen het wel berekend hebben ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel wat Major Toms, maar inderdaad nog veel te weinig. Er zouden er zeker 30 op het veld voor het hoofdpodium moeten rondlopen (groot festival)
Blijft echt wel een wereldreis evengoed zeg...quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.
Mooiste is , de donderdag erop moet ik er van 19 tot 22 uur zijn. Geen idee hoe ik thuis ga komen
Jaah dat klopt. Krijg je ervan als je nog verder dan Breda moetquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Blijft echt wel een wereldreis evengoed zeg...
Ergens overnachten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.
Mooiste is , de donderdag erop moet ik er van 19 tot 22 uur zijn. Geen idee hoe ik thuis ga komen
En wel ons voor gek verklaren dat we nooit buiten de ring komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah dat klopt. Krijg je ervan als je nog verder dan Breda moet
Moet even kijken wat ik daarbij nog via het werk kan regelen. En anders de volgende dag vrij en evt naar Rotterdam om daar te pittenquote:
Dat kom je ook nooitquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wel ons voor gek verklaren dat we nooit buiten de ring komen.
En daar dan stappen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet even kijken wat ik daarbij nog via het werk kan regelen. En anders de volgende dag vrij en evt naar Rotterdam om daar te pitten
Niet te serieus he?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja?
Snap wel dat je nooit naar fucking Hoeven gaat, maar dat staat los van Enschede
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappenquote:
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappen
Daarbij de vriend waarbij ik dan evt ga pitten is daar niet zo van
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rotterdam is volgens mij geen reet aan om te stappen
Daarbij de vriend waarbij ik dan evt ga pitten is daar niet zo van
Kijk, gelijk een leuk voorbeeldquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van krachtquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, er is genoeg te doen, maar je moet het weten. Paddy's is een leuke Irish Pub met live muziek.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Dan ga jij alleen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
Ja ok, daar kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, elke stad heeft wel iets leuks. En 1 goede kroegt is al voldoende. Maar dan komt het tweede punt van mijn post van kracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |