I.p.v. elke dag 1 krat bier, elke dag een half krat bier?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet. Vanavond zal er wel goed gedronken worden, want Duitse op bezoek, maar de rest van de vrije week zal ik wel minder zuipen.
Betekent nog niet dat "er iets te beleven valt" , eerder dat er iets meer open is / georganiseerd wordt, wat als nog geen kut aan kan zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik denk zo van wel. Het is Pasen dit weekend hé
Sterker nog, ik heb nauwelijks bier in huisquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.p.v. elke dag 1 krat bier, elke dag een half krat bier?
Des te meer een reden om het op het zuipen te zetten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat "er iets te beleven valt" , eerder dat er iets meer open is / georganiseerd wordt, wat als nog geen kut aan kan zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nauwelijks bier in huis. Oh wacht, wel nog dat speciaalbierpakket van mijn verjaardag
.
Lauwe tripel is ook niet allesquote:
Ik ook niet,maar het pakket staat nog naast de koelkastquote:
Pils krijg ik ook niet weg lauw, dat was altijd mijn manco op festivals etcquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is niks. Gewoon niet doen. Lauwe pils, mwah, maar tripel, never
Ja, het festivaldillema, telkens vers koud bier, maar continue in de rij staan wachten, of steeds minder vers bier en af en toe in de rij staan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pils krijg ik ook niet weg lauw, dat was altijd mijn manco op festivals etc.
Ja, dramaquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het festivaldillema, telkens vers koud bier, maar continue in de rij staan wachten, of steeds minder vers bier en af en toe in de rij staan.
Vooral op Bevrijdingsfestival en Dauwpop hebben we een perfecte oplossing bedacht:quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, drama.
Al valt het tegenwoordig volgens mij meer meer qua rijen bij de drank vaak, toch iets slimmer geworden en doorgekregen dat wachtrijen tot "laat maar even" leiden.
En dat is?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral op Bevrijdingsfestival en Dauwpop hebben we een perfecte oplossing bedacht:
Daar zijn met een groep van minstens 10 man (BFO zelfs 20+), altijd voldoende vers bier, en maar eens in de zoveel tijd moeten halen.
Das nietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
Met de trein van Ehvn naar Enschede, bijna 1 uur en 45 minuten onderweg
Ow zo, ik wachtte nog op een geniale tipquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is wat?
De oplossing is om met een groot genoege groep te gaan
Net als de auto zeg maar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
Met de trein van Ehvn naar Enschede, bijna 1 uur en 45 minuten onderweg
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet volgende week van Enschede naar fucking Hoeven... 3:28 uur in totaalOw en daarbij nog 20 minuten van werk naar station erbij
Dan zit je bijna in Thailand met het vliegtuigquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet volgende week van Enschede naar fucking Hoeven... 3:28 uur in totaalOw en daarbij nog 20 minuten van werk naar station erbij
Op BFO combineren we dat:quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, ik wachtte nog op een geniale tip.
Ja, dat werkt opzich natuurlijk prima. Beter is gewoon dat er een tentje in de buurt is dat niet te druk is.
Ik ben ook groot voorstander van de trein hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d. maar dan kan ik geen biertje drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |