quote:
>> OUDquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:58 schreef Juup© het volgende:
En weer wakker
Liggen de prinses en ik op de bank naar een film van Sophia het prinsesje te kijken, val ik in slaap![]()
Het klinkt ook wel als spanning en bad ass actiequote:Op vrijdag 3 april 2015 09:58 schreef Juup© het volgende:
En weer wakker
Liggen de prinses en ik op de bank naar een film van Sofia het prinsesje te kijken, val ik in slaap![]()
Zoals het hoort op de virjdag hequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als spanning en bad ass actie
Wel leuk hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als spanning en bad ass actie
De 1e dag van het lange weekeindequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
De vrijdag voor een lang weekend
Vanavond los hoorquote:
Tekenfilmprinsesfetish?quote:
Verjaardagsfeestjequote:
Nee, dochterlief wilde samen met mij op de bank hangen en dan de tekenfilm kijkenquote:
Apentaalquote:
Auto. No alcohol.quote:
Maar nu even niet blijkbaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, dochterlief wilde samen met mij op de bank hangen en dan de tekenfilm kijkenMaar tekenfilms vind ik soms wel leuk.
I knowquote:
Tried that. Didn't workquote:
En terecht. Slapen is fijnquote:
Klaarblijkelijk ja...quote:
Beetje te ver wegquote:
Daar is een naam voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Echt serieus. Als ik niet kan drinken kom ik niet eens opdagen
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen is een alcoholist
Ook een soort meetingquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegen.
En naar een meeting af en toe.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegen.
Maar niet van de AA-variantquote:
Neuh, zeker niet. Vanavond zal er wel goed gedronken worden, want Duitse op bezoek, maar de rest van de vrije week zal ik wel minder zuipenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond 1 of 2 speciaal biertjes in de sauna, voor de rest waarschijnlijk alcoholvrij weekend. Het hoeft niet altijd
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Denk vanmiddag/vanavond een wijntje en morgen niets, zondag wel weer goed aan de zuip gok ik
Ik denk zo van wel. Het is Pasen dit weekend héquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.
Bij ons is 70/80's disco partyquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef Juup© het volgende:
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.
I.p.v. elke dag 1 krat bier, elke dag een half krat bier?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet. Vanavond zal er wel goed gedronken worden, want Duitse op bezoek, maar de rest van de vrije week zal ik wel minder zuipen.
Betekent nog niet dat "er iets te beleven valt" , eerder dat er iets meer open is / georganiseerd wordt, wat als nog geen kut aan kan zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik denk zo van wel. Het is Pasen dit weekend hé
Sterker nog, ik heb nauwelijks bier in huisquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.p.v. elke dag 1 krat bier, elke dag een half krat bier?
Des te meer een reden om het op het zuipen te zetten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat "er iets te beleven valt" , eerder dat er iets meer open is / georganiseerd wordt, wat als nog geen kut aan kan zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nauwelijks bier in huis. Oh wacht, wel nog dat speciaalbierpakket van mijn verjaardag
.
Lauwe tripel is ook niet allesquote:
Ik ook niet,maar het pakket staat nog naast de koelkastquote:
Pils krijg ik ook niet weg lauw, dat was altijd mijn manco op festivals etcquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is niks. Gewoon niet doen. Lauwe pils, mwah, maar tripel, never
Ja, het festivaldillema, telkens vers koud bier, maar continue in de rij staan wachten, of steeds minder vers bier en af en toe in de rij staan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pils krijg ik ook niet weg lauw, dat was altijd mijn manco op festivals etc.
Ja, dramaquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het festivaldillema, telkens vers koud bier, maar continue in de rij staan wachten, of steeds minder vers bier en af en toe in de rij staan.
Vooral op Bevrijdingsfestival en Dauwpop hebben we een perfecte oplossing bedacht:quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, drama.
Al valt het tegenwoordig volgens mij meer meer qua rijen bij de drank vaak, toch iets slimmer geworden en doorgekregen dat wachtrijen tot "laat maar even" leiden.
En dat is?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral op Bevrijdingsfestival en Dauwpop hebben we een perfecte oplossing bedacht:
Daar zijn met een groep van minstens 10 man (BFO zelfs 20+), altijd voldoende vers bier, en maar eens in de zoveel tijd moeten halen.
Das nietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
Met de trein van Ehvn naar Enschede, bijna 1 uur en 45 minuten onderweg
Ow zo, ik wachtte nog op een geniale tipquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is wat?
De oplossing is om met een groot genoege groep te gaan
Net als de auto zeg maar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
Met de trein van Ehvn naar Enschede, bijna 1 uur en 45 minuten onderweg
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet volgende week van Enschede naar fucking Hoeven... 3:28 uur in totaalOw en daarbij nog 20 minuten van werk naar station erbij
Dan zit je bijna in Thailand met het vliegtuigquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet volgende week van Enschede naar fucking Hoeven... 3:28 uur in totaalOw en daarbij nog 20 minuten van werk naar station erbij
Op BFO combineren we dat:quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, ik wachtte nog op een geniale tip.
Ja, dat werkt opzich natuurlijk prima. Beter is gewoon dat er een tentje in de buurt is dat niet te druk is.
Ik ben ook groot voorstander van de trein hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d. maar dan kan ik geen biertje drinken
Ik eigenlijk niet, maar mocht ik ergens wat willen drinken dan pak ik altijd het OV.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander van de trein hoor
Mooie paintquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op BFO combineren we dat:
[ afbeelding ]
Dat blauwe is dus waar de meeste mensen staan. En wij staan dus daar net in dat rustige hoekje, vlakbij een dranktent
Er zijn wel wat Major Toms, maar inderdaad nog veel te weinig. Er zouden er zeker 30 op het veld voor het hoofdpodium moeten rondlopen (groot festival)quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie paint.
Ik vind sowieso dat op festivals de horeca, ondanks dat ze evengoed binnenlopen hoor, veel kansen laat liggen. Ik zou met veel meer "Major Toms" het veld op gaan, al die duizenden mensen die wachten vooraan etc, die halen natuurlijk ook wel wat drank, maar die kan je veel meer geld uit de zak kloppen door het te brengen.
Dat zou i.d.d. een goed idee zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie paint.
Ik vind sowieso dat op festivals de horeca, ondanks dat ze evengoed binnenlopen hoor, veel kansen laat liggen. Ik zou met veel meer "Major Toms" het veld op gaan, al die duizenden mensen die wachten vooraan etc, die halen natuurlijk ook wel wat drank, maar die kan je veel meer geld uit de zak kloppen door het te brengen.
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Dan zit je bijna in Thailand met het vliegtuig.
Ja, zoiets, dat levert volgens mij bakken op, maar goed, ze zullen het wel berekend hebben ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel wat Major Toms, maar inderdaad nog veel te weinig. Er zouden er zeker 30 op het veld voor het hoofdpodium moeten rondlopen (groot festival)
Blijft echt wel een wereldreis evengoed zeg...quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind nog het irritantste dat er busstukken tussen zitten, maar ach. Overleef ik wel weer.
Mooiste is , de donderdag erop moet ik er van 19 tot 22 uur zijn. Geen idee hoe ik thuis ga komen
Jaah dat klopt. Krijg je ervan als je nog verder dan Breda moetquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Blijft echt wel een wereldreis evengoed zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |