Tried that. Didn't workquote:
En terecht. Slapen is fijnquote:
Klaarblijkelijk ja...quote:
Beetje te ver wegquote:
Daar is een naam voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Echt serieus. Als ik niet kan drinken kom ik niet eens opdagen
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen is een alcoholist
Ook een soort meetingquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegen.
En naar een meeting af en toe.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen de ene gaat naar meetings, ik ga naar kroegen.
Maar niet van de AA-variantquote:
Neuh, zeker niet. Vanavond zal er wel goed gedronken worden, want Duitse op bezoek, maar de rest van de vrije week zal ik wel minder zuipenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond 1 of 2 speciaal biertjes in de sauna, voor de rest waarschijnlijk alcoholvrij weekend. Het hoeft niet altijd
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Denk vanmiddag/vanavond een wijntje en morgen niets, zondag wel weer goed aan de zuip gok ik
Ik denk zo van wel. Het is Pasen dit weekend héquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.
Bij ons is 70/80's disco partyquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef Juup© het volgende:
Zondag wel een goed idee ja, eens kijken of er zondag ergens in de buurt iets te beleven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |