Wat kom je veel in de Noord-Hollandse gebieden?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef napoleonfour het volgende:
Alkmaarder Hout, DSB Stadion, ArenA, Kuip en het stadion van Volendam.
Telstar er ook nog bij trouwens. Misschien omdat mijn ouders daar wonen? Ik woon pas sinds mijn 19de geloof ik in Tilly.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kom je veel in de Noord-Hollandse gebieden?
quote:
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 2 april 2015 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Telstar er ook nog bij trouwens. Misschien omdat mijn ouders daar wonen? Ik woon pas sinds mijn 19de geloof ik in Tilly.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kon ooit naar Camp Nou.
Geweigerd natuurlijk
Oh ja Kasteel ben ik ook geweest. Suriprofs - Groningen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef Sked het volgende:
Gelredome
Arena
Kuip
Philips
Goffert
Euroborg
Grolsch Veste
Galgenwaard
Kasteel
In Nederland
daar heb ik nog in gespeeld goede oude tijdenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kon ooit naar Camp Nou.
Geweigerd natuurlijk
Lekker Johan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar heb ik nog in gespeeld goede oude tijden
Saind komt in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is er al in alle landen van de EU geweest
lijstje van alle EU landenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is er al in alle landen van de EU geweest
Sparta - Vitesse geweest, op uitnodiging in de Skyboxquote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja Kasteel ben ik ook geweest. Suriprofs - Groningen.
neequote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je de poten van Froome gezien.
naar dnper dnperotjsokpicvej vs dinamo kiev geweest?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel in Oekraine geweest.
Dat was bijna EU geweest.
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel in Oekraine geweest.
Dat was bijna EU geweest.
Nee, geen voetbal.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
naar dnper dnperotjsokpicvej vs dinamo kiev geweest?
Dat zal ik nooit vergeten. Grolsch was het toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)
een biertje 32 euro??quote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)
Turkije is geen EUquote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Sked het volgende:
Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Zwitserland
Oostenrijk
Polen
Italië
Spanje
Portugal
UK
Ierland
Kroatië
Cyprus
Griekenland
Turkije
jordanie pwnd ISquote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amstelquote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit vergeten. Grolsch was het toch?
Ja kwam ik pas bij thuiskomst achter. Het waren er wel 2quote:
ohja is waarquote:
Verdommequote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja is waar
Zwitserland zag ik ook ergens voorbij komen, dat is ook geen EU
Geen Polenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
België
Bulgarije
Duitsland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Italië
Luxemburg
Nederland
Oostenrijk
Portugal
Spanje
Verenigd Koninkrijk
Valt mij nog mee
Ben met school keer week naar Dublin geweestquote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet een keer naar Ierland om er een landje bij te krijgen
Inderdaad, en geen van de scandi landenquote:
QFTquote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet een keer naar Ierland om er een landje bij te krijgen
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Democratische Volksrepubliek Algerije
Het Koninkrijk Bahrein
De Unie der Comoren
De Arabische Republiek Egypte
De Republiek Djibouti
De Republiek Irak
De Republiek Jemen
Het Hasjemitische Koninkrijk Jordanië
De Staat Koeweit
De Republiek Libanon
De Libische Republiek
Het Koninkrijk Marokko
De Islamitische Republiek Mauritanië
Het Sultanaat Oman
Palestina
De Staat Qatar
Het Koninkrijk Saoedi-Arabië
De Republiek Soedan
De Federale Republiek Somalië
De Arabische Republiek Syrië
De Republiek Tunesië
De Verenigde Arabische Emiraten
ben jij daar nog niet geweestquote:Op donderdag 2 april 2015 15:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt naar tunesie gaan schijnt mooi te zijn
ZA staat wel erg hoog bij mij op de lijst nu. Denk dat ik daar binnen nu en 3 jaar naartoe ga.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 40-45 plekken waar ik eerder heen ga.
Ik ga deze zomer naar Thailand (en mss Laos)quote:Op donderdag 2 april 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ZA staat wel erg hoog bij mij op de lijst nu. Denk dat ik daar binnen nu en 3 jaar naartoe ga.
Nicequote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Thailand (en mss Laos)
En volgend jaar wil ik eigenlijk nog een keer naar azie maar dan tokyo of seoul
Koninkrijk Marokkoquote:Op donderdag 2 april 2015 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zuid-Afrika was vroeger nog wel wat. Maar ja.
Het Hasjemitische Koninkrijk Jordaniëquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Chillen met de koning en Badr Hari.
Badr Hariquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Chillen met de koning en Badr Hari.
Valt reuze mee. Natuurlijk niet zo cheap als Thailand/Laos maar goedkoper dan EU.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Tokyo schijnt knallend duur te zijn en ik arm
Ik sta niet op goede voet met de King J.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom gaan jullie niet naar madagaskar
dat is een eiland
Had ik maar geweten dat ze hasj hadden had me 32 euro gescheeld.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het Hasjemitische Koninkrijk Jordanië
echt?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Natuurlijk niet zo cheap als Thailand/Laos maar goedkoper dan EU.
volgens mij ben je gewoon hard opgelicht als dit verhaal waar isquote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had ik maar geweten dat ze hasj hadden had me 32 euro gescheeld.
omdat ze kinderen het vliegtuig laten besturen?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
zag laatst wel goedkope vluchten naar azie met aeroflot
het is dat ik hun principieel zou boycotten
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar ook zeer goedkoop. Ik sliep alle keren voor minder dan 15 pppn. En dan had je eigen kamer.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt?
iedereen zegt altijd dat het debiel duur is.
maar als het goedkoper is dan EU wel te doen als er goedkope tickets zijn een keer
ohhh, valt mee danquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar ook zeer goedkoop. Ik sliep alle keren voor minder dan 15 pppn. En dan had je eigen kamer.
Als je in kubushotel wilt slapen kan het voor nog minder. In internetcafe voor nog minderder. Eten ook zeer goedkoop en goed.
Vliegveld he. Schiphol betaal je ook al 6 euro ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon hard opgelicht als dit verhaal waar is
op Malaga Airport kan je voor 3 euro 0,3 liter bier halen bij de Burger Kingquote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vliegveld he. Schiphol betaal je ook al 6 euro ofzo.
Hehe. In tegenstelling tot vele andere landen, zal zoiets je in Suriname waarschijnlijk gewoon een drankje opleveren ipv een gebroken oogkas.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
Ik wil wel naar suriname, dan ga ik de hele dag Ik breek je mars roepen.
Een lekker Parbo'tje. Is er eigenlijk iets te doen in Suriname naast aan het strand te vertoeven?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe. In tegenstelling tot vele andere landen, zal zoiets je in Suriname waarschijnlijk gewoon een drankje opleveren ipv een gebroken oogkas.
Suriname heeft geen strandquote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een lekker Parbo'tje. Is er eigenlijk iets te doen in Suriname naast aan het strand te vertoeven?
Als je arm bent moet je (tenzij vluchteling) gewoon niet reizen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar ook zeer goedkoop. Ik sliep alle keren voor minder dan 15 pppn. En dan had je eigen kamer.
Als je in kubushotel wilt slapen kan het voor nog minder. In internetcafe voor nog minderder. Eten ook zeer goedkoop en goed.
Niet eens.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je arm bent moet je (tenzij vluchteling) gewoon niet reizen.
Er is juist geen strand he...quote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een lekker Parbo'tje. Is er eigenlijk iets te doen in Suriname naast aan het strand te vertoeven?
quote:
Een voorbeeld voor de maatschappij.quote:starting the campaign of donating blood at the opening at the hospital of Souk Lerbe3. I encourage all my fans to do the same. Allah,el Watan, el Malik. Proud to be Moroccan. ️ .مع والي قنيطرة لبداية حملة تبرعات الدم في مستشفى سوف اللربع
أحث الكل على التبرع بالدم أيضاً الله, الوطن والملك. فخور بكوني مغربي!
#BadrHari #Kickboxing #Morocco #AkhmatFightClub
wat is er in Suriname wel te doen danquote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is juist geen strand he...![]()
Alleen wat kunstmatig aangelegde zooi, verder wel veel eco-tourisme in het binnenland.
Baas, ik neem mijn broertje mee naar Thailand zodat ie ook reizen leert waarderenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet eens.
Mn broertje is trouwens ook nog steeds op reis en heeft einddatum al een jaar opgeschoven![]()
oh, weer een droom die weg gaat. Maar verder kan je er dus eigenlijk niks doen?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is juist geen strand he...![]()
Alleen wat kunstmatig aangelegde zooi, verder wel veel eco-tourisme in het binnenland.
Je kunt de Amazone in, op Galibi met reuzenschilpadden spelen, naar watervallen, verder vooral veel relaxen en chimeids scoren met je paspoort.quote:
Hele kust is moerassig.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.suriname-vakantiereis.nl/white-beach-suriname
Toch wel een beetje knappe chimeiden? Ik heb weinig trek in van die oerwoudvrouwen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt de Amazone in, op Galibi met reuzenschilpadden spelen, naar watervallen, verder vooral veel relaxen en chimeids scoren met je paspoort.
Nou, dan ga ik toch liever ergens anders op vakantiequote:Op donderdag 2 april 2015 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt de Amazone in, op Galibi met reuzenschilpadden spelen, naar watervallen, verder vooral veel relaxen en chimeids scoren met je paspoort.
Ik hou gewoon van luxe. Als ik daarop moet inleveren, dan ga ik liever niet weg.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet eens.
Mn broertje is trouwens ook nog steeds op reis en heeft einddatum al een jaar opgeschoven![]()
Je hebt voldoende keuze qua ras he. En als je bent ingeënt tegen jungle fever kun je altijd nog Nederlandse of Belgische stagiaires hosselen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch wel een beetje knappe chimeiden? Ik heb weinig trek in van die oerwoudvrouwen.
Inentingenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt voldoende keuze qua ras he. En als je bent ingeënt tegen jungle fever kun je altijd nog Nederlandse of Belgische stagiaires hosselen.
Luxe vind ik qua slaapkamer niet belangrijk. Luxe is voor mij veel eten en drinken, alles kunnen doen, lange dagen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van luxe. Als ik daarop moet inleveren, dan ga ik liever niet weg.
Blanken die op zwarten vallen. (en v.v.)quote:Op donderdag 2 april 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
of is jungle fever racisten die alleen voor blanke vallen
Nah, van die echte hele zwarte hoef ik niet neequote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt voldoende keuze qua ras he. En als je bent ingeënt tegen jungle fever kun je altijd nog Nederlandse of Belgische stagiaires hosselen.
Dit durf ik nu ook wel te zeggen nu ik weet dan Don geen pikzwarte is zoals van Gobbelquote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, van die echte hele zwarte hoef ik niet nee.
Moet voor mij allemaal goed zijn. Ik doe geen concessies op vakantie.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Luxe vind ik qua slaapkamer niet belangrijk. Luxe is voor mij veel eten en drinken, alles kunnen doen, lange dagen.
In Tokyo gaven we misschien 30 per dag uit aan slapen en 500 aan de rest.
Ik ken het van een film van Spike Lee.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
Jungle Fever komt volgens mij uit het liedje van die blinde pianist
Dit dus. Ik ben op vakantie. Als ik wil kamperen ga ik wel kamperen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet voor mij allemaal goed zijn. Ik doe geen concessies op vakantie.
Dan is Japan wel echt fucking duurquote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet voor mij allemaal goed zijn. Ik doe geen concessies op vakantie.
Ik vond kamperen leuk toen ik 8 wasquote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op vakantie. Als ik wil kamperen ga ik wel kamperen.
Ik merk dat de manier dat ik vakantie wil vieren, elk land duur maakt.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is Japan wel echt fucking duur
moet je airbnb doen donquote:Op donderdag 2 april 2015 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk dat de manier dat ik vakantie wil vieren, elk land duur maakt.
Ik heb nooit gekampeerd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op vakantie. Als ik wil kamperen ga ik wel kamperen.
Nee, ook grote appartementen/huizen/villasquote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben met gezin he, Airbnb zijn toch alleen kamers?
Gewoon thuis latenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben met gezin he, Airbnb zijn toch alleen kamers?
Ah, ik zal het eens bekijken. Ik heb nu gewoon via een agency gehuurd in Portugal.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ook grote appartementen/huizen/villas
In VS vaak een eengezinswoning voor paar dagen huren goedkoper dan hotelkamer hurenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik zal het eens bekijken. Ik heb nu gewoon via een agency gehuurd in Portugal.
Je mist niks.quote:
Of Renesse jaquote:
nu speelt lewandowski er tenminstequote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen was Polen nog leuk, voordat het bij de EU zat.
En die niet aan het schoonmaken is, bedoel je.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of Renesse ja. Maar denk dat het voor don heel intimiderend is als hij de enige donkere persoon is op een camping
Beste slaapplek was open hut met koude douche bruin water uit de rivier, zonder fan, zonder stroom, zonder airco.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk alleen maar:
goed bed
goede douche
goede badkamer
airco
dat is alles wat ik nodig heb
zou dat echt niet kunnenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste slaapplek was open hut met koude douche bruin water uit de rivier, zonder fan, zonder stroom, zonder airco.
1.50 pppn. Beste eten ooit en gratis drank.
Zou niet kunnenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste slaapplek was open hut met koude douche bruin water uit de rivier, zonder fan, zonder stroom, zonder airco.
1.50 pppn. Beste eten ooit en gratis drank.
quote:
Als ik tijd had was ik daar paar maanden gebleven. Was maar een week.quote:
Dan ga je toch gewoon ergens heen waar je wilquote:Op donderdag 2 april 2015 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie plekjes. Ben wel jaloers op die vakanties. Misschien volgend jaar. Al wil ik ook wel graag 3 weken in de bergen fietsen
Fietsvakanties zijn voor als je oud bent met kinderen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie plekjes. Ben wel jaloers op die vakanties. Misschien volgend jaar. Al wil ik ook wel graag 3 weken in de bergen fietsen
Doe ik ook. Ik ga dit jaar naar Schotland, een meerdaagse tocht met een vriend lopen. Daardoor kan ik niet in de bergen fietsen want te weinig tijd/geld.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ergens heen waar je wil
Tentje mee, fietsje mee, beetje kamperen. Hier fietsen, daar fietsen. Lijkt me wel wat. Alleen niet in m'n uppie. En mijn vaste vakantiemaat fietst niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fietsvakanties zijn voor als je oud bent met kinderen.
Gewoon party eilanden van Thailand vermijden dan ben je al een eind.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ga dit jaar naar Schotland, een meerdaagse tocht met een vriend lopen. Daardoor kan ik niet in de bergen fietsen want te weinig tijd/geld.
Beejte backpacken in azie lijkt me ook wel cool. Maar dan wel een beetje in een gebied waar geen honderdduizend 18 jarige rondslenteren.
hoezoquote:Op donderdag 2 april 2015 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon party eilanden van Thailand vermijden dan ben je al een eind.
twitter:ADnl twitterde op donderdag 02-04-2015 om 15:54:44De tweede zwarte doos van de in Zuid-Frankrijk gecrashte Airbus van Germanwings is gevonden reageer retweet
Zou toch verrassend zijn als de uitkomst van de 2e doos is dat het toch geen crash was.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ADnl twitterde op donderdag 02-04-2015 om 15:54:44De tweede zwarte doos van de in Zuid-Frankrijk gecrashte Airbus van Germanwings is gevonden reageer retweet
Dat het vliegtuig gecrasht is lijkt me vrij evidentquote:Op donderdag 2 april 2015 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou toch verrassend zijn als de uitkomst van de 2e doos is dat het toch geen crash was.
En ook lekker goedkoopquote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Berlijn lijkt me ook wel weer een keer leuk
Die is toch wel tweede man achter Karsdorp volgend seizoen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die dikke rechtsback van Feyenoord
Wie wordt volgend jaar kampioen stijnquote:Op donderdag 2 april 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is toch wel tweede man achter Karsdorp volgend seizoen.
Daar doe ik nu nog geen uitspraken over.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie wordt volgend jaar kampioen stijn
Twente natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie wordt volgend jaar kampioen stijn
Jammer.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar doe ik nu nog geen uitspraken over.
Ik wil eerst wel eens zien wat er allemaal gaat gebeuren in de zomer.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien kon je er een ui weddenschap aan hangen.
Ik denk dat Karsdorp volgend seizoen in de basis start met Wilkshire als back-up. Prima toch. Alles beter dan Boula.quote:
Die 2e 1 maakt dat het niet ongeslagen is.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Ajax. Ajax met 32-1-1 kampioen. Ongeslagen.
Ze verliezen één keer maar wel ongeslagen?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
32-2-0 bedoelde ik natuurlijk. Ik zat met de NHL in mijn hoofd toen ik het typte.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die 2e 1 maakt dat het niet ongeslagen is.
Samen heen?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Berlijn lijkt me ook wel weer een keer leuk
Heftig nieuws in belgenlandquote:Op donderdag 2 april 2015 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die 2e 1 maakt dat het niet ongeslagen is.
Dat krijg je als je onzin uitkraamtquote:Op donderdag 2 april 2015 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Gvd niet zoveel kritiek. Ik ben zielig.
Ach ja. Een verkrachter pleegt zelfmoord, normaal staat men te juichen, nu is het opeens erg omdat het een bekend persoon is.quote:
Hij zou moeten lijden in de celquote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja. Een verkrachter pleegt zelfmoord, normaal staat men te juichen, nu is het opeens erg omdat het een bekend persoon is.
maandag begint de ronde van het baskenlandquote:Op donderdag 2 april 2015 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan Thijs Zonneveld weer een column schrijven over zn kelder vol bier.
Gesink start nergens. Eind april pasquote:Op donderdag 2 april 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maandag begint de ronde van het baskenland
Wat is dat nou voor onzinquote:Op donderdag 2 april 2015 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gesink start nergens. Eind april pas
Blijft nog steeds treurig dat hij af moest stappen in de vuelta '14quote:Op donderdag 2 april 2015 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gesink start nergens. Eind april pas
Hij vindt zichzelf niet "100% wedstrijdfit" dus zegt ie gelijk meer de amstel gold en luik afquote:
Ik heb echt zo'n hekel gekregen aan die Gesinkquote:Op donderdag 2 april 2015 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf niet "100% wedstrijdfit" dus zegt ie gelijk meer de amstel gold en luik af
Je zou eens een keer kunnen knechten luie hont.
Het is ook niet alsof hij topfavoriet zou zijn als wel 100% fit.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel gekregen aan die Gesink
Idioot heeft altijd smoesjes waarom het altijd kut isquote:Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof hij topfavoriet zou zijn als wel 100% fit.
Ga gewoon eens een paar weken achter elkaar koersen joh.
Zet die gozert gewoon op 1 in je prono. Rijdt overal de stenen uit de straat.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
18:07 voor Kristoff en hij pakt de eindzege, knap
Hij rijdt de Panne van het dakquote:Op donderdag 2 april 2015 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet die gozert gewoon op 1 in je prono. Rijdt overal de stenen uit de straat.
quote:Bij zijn entree was Chelsea de nummer 25 van Europa. Net voor nummer 26 Feyenoord.
quote:Pas jaren later, als Chelsea nummer 4 staat op de UEFA-ranglijst en voormalig belager Feyenoord 99, beseffen we dat we in het hart van het nieuwe voetbal waren beland.
Ooit waren we de rijkste, de beste en de mooiste. Nu alleen nog de mooiste.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
bekijk het positief
Feyenoord stond nog top 100
Beneligaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:05 schreef Smoofie het volgende:
BeNeliga en commercieel worden is de enige manier om weer subtop te worden.
Ik zie ook wel wat in de beneliga. Je speelt toch liever tegen anderlecht en club dan tegen heracles of dordrecht.quote:
Gewoon zoals nu. Dus met pech heeft maar 1 nederlandse clun europees.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat in de beneliga. Je speelt toch liever tegen anderlecht en club dan tegen heracles of dordrecht.
Enige lastige is hoe ze europa tickets gaan verdelen.
Dan doen ze het nooit. NL en BE samen hebben nu genoeg tickets voor 1 tm 12 ofzo. Dat is natuurlijk een lachertje in 1 competitie.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon zoals nu. Dus met pech heeft maar 1 nederlandse clun europees.
Beste Belgische ploegen en Beste NL-ploegen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat in de beneliga. Je speelt toch liever tegen anderlecht en club dan tegen heracles of dordrecht.
Enige lastige is hoe ze europa tickets gaan verdelen.
Dat kan helemaal niet, omdat die tickets per land worden uitgedeeldquote:Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon zoals nu. Dus met pech heeft maar 1 nederlandse clun europees.
Niet als de competities zijn samengevoegd. Zie bijv swansea of monaco. Die doen ook 'mee' met andere landen.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, omdat die tickets per land worden uitgedeeld
Oké capuchon_jongen.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:05 schreef Smoofie het volgende:
BeNeliga en commercieel worden is de enige manier om weer subtop te worden.
Denk het wel. Zal toch hoger niveau en aantrwkelijkere comptitie worden met wss betere spelers.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan doen ze het nooit. NL en BE samen hebben nu genoeg tickets voor 1 tm 12 ofzo. Dat is natuurlijk een lachertje in 1 competitie.
Ik ben conservatief. Heel erg conservatief.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo naïef, conservatief en nostalgisch.
Omdat die clubs als uitzondering bij een andere bond zijn aangeslotenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als de competities zijn samengevoegd. Zie bijv swansea of monaco. Die doen ook 'mee' met andere landen.
Ja , maar zo'n principe kan ook gelden bij een BeNeliga alleen op andere schaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat die clubs als uitzondering bij een andere bond zijn aangesloten
Dus je wilt Europese plekken (en dus inkomsten) gaan opgeven?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , maar zo'n principe kan ook gelden bij een BeNeliga alleen op andere schaal.
Leuk bedacht die naam, maar dat is het failliet van het Nederlandse voetbal danquote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben voor de NeGer-liga samen met Duitsland.
Niet als je evenredig gaat meedelen in de tvgelden.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuk bedacht die naam, maar dat is het failliet van het Nederlandse voetbal dan
Voordat je het dan in kwaliteit recht kan trekken ben je weer een paar jaar verder. Als er nog twee clubs in de Bundesliga spelenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als je evenredig gaat meedelen in de tvgelden.
Ik moet nu weer denken aan dat Gazprom project met Nigeria dat werd gelanceerd onder de naam niggerquote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben voor de NeGer-liga samen met Duitsland.
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus je wilt Europese plekken (en dus inkomsten) gaan opgeven?
Blijft leuk ja, gaan ze ook niet aanpassen die Russen.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet nu weer denken aan dat Gazprom project met Nigeria dat werd gelanceerd onder de naam nigger
Wij en Excelsior.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Voordat je het dan in kwaliteit recht kan trekken ben je weer een paar jaar verder. Als er nog twee clubs in de Bundesliga spelen
Schiet recht op de keeperquote:
Ja, die laatste wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:42 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Schiet recht op de keeper
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo lekker vooraan staan bij de Passion
Ik wel. Heerlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Don heb jij wel eens first gevlogen?
jammerquote:Op donderdag 2 april 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
die belg hebben ze uit het kanaal gevist
RIP belgquote:Op donderdag 2 april 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
die belg hebben ze uit het kanaal gevist
De bijbelquote:Op donderdag 2 april 2015 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi boek met spannende avontuurverhalen.
Vloog met mijn vader van Nederland naar Madrid. Veel nut heeft het niet in die korte tijdquote:
Mijn ouders vlogen in A380 naar Dubai first class.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vloog met mijn vader van Nederland naar Madrid. Veel nut heeft het niet in die korte tijd.
Mijn pa ook. Champi alles.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn ouders vlogen in A380 naar Dubai first class.
Ik ben ziek vandaag, voor het eerst in 5,5 jaar heb ik mij ziek moeten melden. Zit nu zwaar onder de Dyclofinac 100 mgquote:
Mijn schoonouders ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn ouders vlogen in A380 naar Dubai first class.
Waardeloos stuk stront dat we en masse moeten verbranden om werkelijke vooruitgang te realiserenquote:
Zoveel dommigheid heb ik nog nooit door jouw zien postenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waardeloos stuk stront dat we en masse moeten verbranden om werkelijke vooruitgang te realiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |