Ja , maar zo'n principe kan ook gelden bij een BeNeliga alleen op andere schaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat die clubs als uitzondering bij een andere bond zijn aangesloten
Dus je wilt Europese plekken (en dus inkomsten) gaan opgeven?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , maar zo'n principe kan ook gelden bij een BeNeliga alleen op andere schaal.
Leuk bedacht die naam, maar dat is het failliet van het Nederlandse voetbal danquote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben voor de NeGer-liga samen met Duitsland.
Niet als je evenredig gaat meedelen in de tvgelden.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuk bedacht die naam, maar dat is het failliet van het Nederlandse voetbal dan
Voordat je het dan in kwaliteit recht kan trekken ben je weer een paar jaar verder. Als er nog twee clubs in de Bundesliga spelenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als je evenredig gaat meedelen in de tvgelden.
Ik moet nu weer denken aan dat Gazprom project met Nigeria dat werd gelanceerd onder de naam niggerquote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben voor de NeGer-liga samen met Duitsland.
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus je wilt Europese plekken (en dus inkomsten) gaan opgeven?
Blijft leuk ja, gaan ze ook niet aanpassen die Russen.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet nu weer denken aan dat Gazprom project met Nigeria dat werd gelanceerd onder de naam nigger
Wij en Excelsior.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Voordat je het dan in kwaliteit recht kan trekken ben je weer een paar jaar verder. Als er nog twee clubs in de Bundesliga spelen
Schiet recht op de keeperquote:
Ja, die laatste wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:42 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Schiet recht op de keeper
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo lekker vooraan staan bij de Passion
Ik wel. Heerlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Don heb jij wel eens first gevlogen?
jammerquote:Op donderdag 2 april 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
die belg hebben ze uit het kanaal gevist
RIP belgquote:Op donderdag 2 april 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
die belg hebben ze uit het kanaal gevist
De bijbelquote:Op donderdag 2 april 2015 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi boek met spannende avontuurverhalen.
Vloog met mijn vader van Nederland naar Madrid. Veel nut heeft het niet in die korte tijdquote:
Mijn ouders vlogen in A380 naar Dubai first class.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vloog met mijn vader van Nederland naar Madrid. Veel nut heeft het niet in die korte tijd.
Mijn pa ook. Champi alles.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn ouders vlogen in A380 naar Dubai first class.
Ik ben ziek vandaag, voor het eerst in 5,5 jaar heb ik mij ziek moeten melden. Zit nu zwaar onder de Dyclofinac 100 mgquote:
Mijn schoonouders ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn ouders vlogen in A380 naar Dubai first class.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |