zou dat echt niet kunnenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste slaapplek was open hut met koude douche bruin water uit de rivier, zonder fan, zonder stroom, zonder airco.
1.50 pppn. Beste eten ooit en gratis drank.
Zou niet kunnenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste slaapplek was open hut met koude douche bruin water uit de rivier, zonder fan, zonder stroom, zonder airco.
1.50 pppn. Beste eten ooit en gratis drank.
quote:
Als ik tijd had was ik daar paar maanden gebleven. Was maar een week.quote:
Dan ga je toch gewoon ergens heen waar je wilquote:Op donderdag 2 april 2015 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie plekjes. Ben wel jaloers op die vakanties. Misschien volgend jaar. Al wil ik ook wel graag 3 weken in de bergen fietsen
Fietsvakanties zijn voor als je oud bent met kinderen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie plekjes. Ben wel jaloers op die vakanties. Misschien volgend jaar. Al wil ik ook wel graag 3 weken in de bergen fietsen
Doe ik ook. Ik ga dit jaar naar Schotland, een meerdaagse tocht met een vriend lopen. Daardoor kan ik niet in de bergen fietsen want te weinig tijd/geld.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ergens heen waar je wil
Tentje mee, fietsje mee, beetje kamperen. Hier fietsen, daar fietsen. Lijkt me wel wat. Alleen niet in m'n uppie. En mijn vaste vakantiemaat fietst niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fietsvakanties zijn voor als je oud bent met kinderen.
Gewoon party eilanden van Thailand vermijden dan ben je al een eind.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ga dit jaar naar Schotland, een meerdaagse tocht met een vriend lopen. Daardoor kan ik niet in de bergen fietsen want te weinig tijd/geld.
Beejte backpacken in azie lijkt me ook wel cool. Maar dan wel een beetje in een gebied waar geen honderdduizend 18 jarige rondslenteren.
hoezoquote:Op donderdag 2 april 2015 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon party eilanden van Thailand vermijden dan ben je al een eind.
twitter:ADnl twitterde op donderdag 02-04-2015 om 15:54:44De tweede zwarte doos van de in Zuid-Frankrijk gecrashte Airbus van Germanwings is gevonden reageer retweet
Zou toch verrassend zijn als de uitkomst van de 2e doos is dat het toch geen crash was.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ADnl twitterde op donderdag 02-04-2015 om 15:54:44De tweede zwarte doos van de in Zuid-Frankrijk gecrashte Airbus van Germanwings is gevonden reageer retweet
Dat het vliegtuig gecrasht is lijkt me vrij evidentquote:Op donderdag 2 april 2015 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou toch verrassend zijn als de uitkomst van de 2e doos is dat het toch geen crash was.
En ook lekker goedkoopquote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Berlijn lijkt me ook wel weer een keer leuk
Die is toch wel tweede man achter Karsdorp volgend seizoen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die dikke rechtsback van Feyenoord
Wie wordt volgend jaar kampioen stijnquote:Op donderdag 2 april 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is toch wel tweede man achter Karsdorp volgend seizoen.
Daar doe ik nu nog geen uitspraken over.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie wordt volgend jaar kampioen stijn
Twente natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie wordt volgend jaar kampioen stijn
Jammer.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar doe ik nu nog geen uitspraken over.
Ik wil eerst wel eens zien wat er allemaal gaat gebeuren in de zomer.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien kon je er een ui weddenschap aan hangen.
Ik denk dat Karsdorp volgend seizoen in de basis start met Wilkshire als back-up. Prima toch. Alles beter dan Boula.quote:
Die 2e 1 maakt dat het niet ongeslagen is.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Ajax. Ajax met 32-1-1 kampioen. Ongeslagen.
Ze verliezen één keer maar wel ongeslagen?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
32-2-0 bedoelde ik natuurlijk. Ik zat met de NHL in mijn hoofd toen ik het typte.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die 2e 1 maakt dat het niet ongeslagen is.
Samen heen?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Berlijn lijkt me ook wel weer een keer leuk
Heftig nieuws in belgenlandquote:Op donderdag 2 april 2015 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die 2e 1 maakt dat het niet ongeslagen is.
Dat krijg je als je onzin uitkraamtquote:Op donderdag 2 april 2015 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Gvd niet zoveel kritiek. Ik ben zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |