moet je airbnb doen donquote:Op donderdag 2 april 2015 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk dat de manier dat ik vakantie wil vieren, elk land duur maakt.
Ik heb nooit gekampeerd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op vakantie. Als ik wil kamperen ga ik wel kamperen.
Nee, ook grote appartementen/huizen/villasquote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben met gezin he, Airbnb zijn toch alleen kamers?
Gewoon thuis latenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben met gezin he, Airbnb zijn toch alleen kamers?
Ah, ik zal het eens bekijken. Ik heb nu gewoon via een agency gehuurd in Portugal.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ook grote appartementen/huizen/villas
In VS vaak een eengezinswoning voor paar dagen huren goedkoper dan hotelkamer hurenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik zal het eens bekijken. Ik heb nu gewoon via een agency gehuurd in Portugal.
Je mist niks.quote:
Of Renesse jaquote:
nu speelt lewandowski er tenminstequote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen was Polen nog leuk, voordat het bij de EU zat.
En die niet aan het schoonmaken is, bedoel je.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of Renesse ja. Maar denk dat het voor don heel intimiderend is als hij de enige donkere persoon is op een camping
Beste slaapplek was open hut met koude douche bruin water uit de rivier, zonder fan, zonder stroom, zonder airco.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk alleen maar:
goed bed
goede douche
goede badkamer
airco
dat is alles wat ik nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |