Badr Hariquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Chillen met de koning en Badr Hari.
Valt reuze mee. Natuurlijk niet zo cheap als Thailand/Laos maar goedkoper dan EU.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Tokyo schijnt knallend duur te zijn en ik arm
Ik sta niet op goede voet met de King J.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom gaan jullie niet naar madagaskar
dat is een eiland
Had ik maar geweten dat ze hasj hadden had me 32 euro gescheeld.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het Hasjemitische Koninkrijk Jordanië
echt?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Natuurlijk niet zo cheap als Thailand/Laos maar goedkoper dan EU.
volgens mij ben je gewoon hard opgelicht als dit verhaal waar isquote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had ik maar geweten dat ze hasj hadden had me 32 euro gescheeld.
omdat ze kinderen het vliegtuig laten besturen?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
zag laatst wel goedkope vluchten naar azie met aeroflot
het is dat ik hun principieel zou boycotten
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar ook zeer goedkoop. Ik sliep alle keren voor minder dan 15 pppn. En dan had je eigen kamer.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt?
iedereen zegt altijd dat het debiel duur is.
maar als het goedkoper is dan EU wel te doen als er goedkope tickets zijn een keer
ohhh, valt mee danquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar ook zeer goedkoop. Ik sliep alle keren voor minder dan 15 pppn. En dan had je eigen kamer.
Als je in kubushotel wilt slapen kan het voor nog minder. In internetcafe voor nog minderder. Eten ook zeer goedkoop en goed.
Vliegveld he. Schiphol betaal je ook al 6 euro ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon hard opgelicht als dit verhaal waar is
op Malaga Airport kan je voor 3 euro 0,3 liter bier halen bij de Burger Kingquote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vliegveld he. Schiphol betaal je ook al 6 euro ofzo.
Hehe. In tegenstelling tot vele andere landen, zal zoiets je in Suriname waarschijnlijk gewoon een drankje opleveren ipv een gebroken oogkas.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
Ik wil wel naar suriname, dan ga ik de hele dag Ik breek je mars roepen.
Een lekker Parbo'tje. Is er eigenlijk iets te doen in Suriname naast aan het strand te vertoeven?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe. In tegenstelling tot vele andere landen, zal zoiets je in Suriname waarschijnlijk gewoon een drankje opleveren ipv een gebroken oogkas.
Suriname heeft geen strandquote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een lekker Parbo'tje. Is er eigenlijk iets te doen in Suriname naast aan het strand te vertoeven?
Als je arm bent moet je (tenzij vluchteling) gewoon niet reizen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar ook zeer goedkoop. Ik sliep alle keren voor minder dan 15 pppn. En dan had je eigen kamer.
Als je in kubushotel wilt slapen kan het voor nog minder. In internetcafe voor nog minderder. Eten ook zeer goedkoop en goed.
Niet eens.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je arm bent moet je (tenzij vluchteling) gewoon niet reizen.
Er is juist geen strand he...quote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een lekker Parbo'tje. Is er eigenlijk iets te doen in Suriname naast aan het strand te vertoeven?
quote:
Een voorbeeld voor de maatschappij.quote:starting the campaign of donating blood at the opening at the hospital of Souk Lerbe3. I encourage all my fans to do the same. Allah,el Watan, el Malik. Proud to be Moroccan. ️ .مع والي قنيطرة لبداية حملة تبرعات الدم في مستشفى سوف اللربع
أحث الكل على التبرع بالدم أيضاً الله, الوطن والملك. فخور بكوني مغربي!
#BadrHari #Kickboxing #Morocco #AkhmatFightClub
wat is er in Suriname wel te doen danquote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is juist geen strand he...![]()
Alleen wat kunstmatig aangelegde zooi, verder wel veel eco-tourisme in het binnenland.
Baas, ik neem mijn broertje mee naar Thailand zodat ie ook reizen leert waarderenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet eens.
Mn broertje is trouwens ook nog steeds op reis en heeft einddatum al een jaar opgeschoven![]()
oh, weer een droom die weg gaat. Maar verder kan je er dus eigenlijk niks doen?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is juist geen strand he...![]()
Alleen wat kunstmatig aangelegde zooi, verder wel veel eco-tourisme in het binnenland.
Je kunt de Amazone in, op Galibi met reuzenschilpadden spelen, naar watervallen, verder vooral veel relaxen en chimeids scoren met je paspoort.quote:
Hele kust is moerassig.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.suriname-vakantiereis.nl/white-beach-suriname
Toch wel een beetje knappe chimeiden? Ik heb weinig trek in van die oerwoudvrouwen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt de Amazone in, op Galibi met reuzenschilpadden spelen, naar watervallen, verder vooral veel relaxen en chimeids scoren met je paspoort.
Nou, dan ga ik toch liever ergens anders op vakantiequote:Op donderdag 2 april 2015 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt de Amazone in, op Galibi met reuzenschilpadden spelen, naar watervallen, verder vooral veel relaxen en chimeids scoren met je paspoort.
Ik hou gewoon van luxe. Als ik daarop moet inleveren, dan ga ik liever niet weg.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet eens.
Mn broertje is trouwens ook nog steeds op reis en heeft einddatum al een jaar opgeschoven![]()
Je hebt voldoende keuze qua ras he. En als je bent ingeënt tegen jungle fever kun je altijd nog Nederlandse of Belgische stagiaires hosselen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch wel een beetje knappe chimeiden? Ik heb weinig trek in van die oerwoudvrouwen.
Inentingenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt voldoende keuze qua ras he. En als je bent ingeënt tegen jungle fever kun je altijd nog Nederlandse of Belgische stagiaires hosselen.
Luxe vind ik qua slaapkamer niet belangrijk. Luxe is voor mij veel eten en drinken, alles kunnen doen, lange dagen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van luxe. Als ik daarop moet inleveren, dan ga ik liever niet weg.
Blanken die op zwarten vallen. (en v.v.)quote:Op donderdag 2 april 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
of is jungle fever racisten die alleen voor blanke vallen
Nah, van die echte hele zwarte hoef ik niet neequote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt voldoende keuze qua ras he. En als je bent ingeënt tegen jungle fever kun je altijd nog Nederlandse of Belgische stagiaires hosselen.
Dit durf ik nu ook wel te zeggen nu ik weet dan Don geen pikzwarte is zoals van Gobbelquote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, van die echte hele zwarte hoef ik niet nee.
Moet voor mij allemaal goed zijn. Ik doe geen concessies op vakantie.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Luxe vind ik qua slaapkamer niet belangrijk. Luxe is voor mij veel eten en drinken, alles kunnen doen, lange dagen.
In Tokyo gaven we misschien 30 per dag uit aan slapen en 500 aan de rest.
Ik ken het van een film van Spike Lee.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
Jungle Fever komt volgens mij uit het liedje van die blinde pianist
Dit dus. Ik ben op vakantie. Als ik wil kamperen ga ik wel kamperen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet voor mij allemaal goed zijn. Ik doe geen concessies op vakantie.
Dan is Japan wel echt fucking duurquote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet voor mij allemaal goed zijn. Ik doe geen concessies op vakantie.
Ik vond kamperen leuk toen ik 8 wasquote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op vakantie. Als ik wil kamperen ga ik wel kamperen.
Ik merk dat de manier dat ik vakantie wil vieren, elk land duur maakt.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is Japan wel echt fucking duur
moet je airbnb doen donquote:Op donderdag 2 april 2015 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk dat de manier dat ik vakantie wil vieren, elk land duur maakt.
Ik heb nooit gekampeerd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op vakantie. Als ik wil kamperen ga ik wel kamperen.
Nee, ook grote appartementen/huizen/villasquote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben met gezin he, Airbnb zijn toch alleen kamers?
Gewoon thuis latenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben met gezin he, Airbnb zijn toch alleen kamers?
Ah, ik zal het eens bekijken. Ik heb nu gewoon via een agency gehuurd in Portugal.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ook grote appartementen/huizen/villas
In VS vaak een eengezinswoning voor paar dagen huren goedkoper dan hotelkamer hurenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik zal het eens bekijken. Ik heb nu gewoon via een agency gehuurd in Portugal.
Je mist niks.quote:
Of Renesse jaquote:
nu speelt lewandowski er tenminstequote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen was Polen nog leuk, voordat het bij de EU zat.
En die niet aan het schoonmaken is, bedoel je.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of Renesse ja. Maar denk dat het voor don heel intimiderend is als hij de enige donkere persoon is op een camping
Beste slaapplek was open hut met koude douche bruin water uit de rivier, zonder fan, zonder stroom, zonder airco.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk alleen maar:
goed bed
goede douche
goede badkamer
airco
dat is alles wat ik nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |