Wat kom je veel in de Noord-Hollandse gebieden?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef napoleonfour het volgende:
Alkmaarder Hout, DSB Stadion, ArenA, Kuip en het stadion van Volendam.
Telstar er ook nog bij trouwens. Misschien omdat mijn ouders daar wonen? Ik woon pas sinds mijn 19de geloof ik in Tilly.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kom je veel in de Noord-Hollandse gebieden?
quote:
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 2 april 2015 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Telstar er ook nog bij trouwens. Misschien omdat mijn ouders daar wonen? Ik woon pas sinds mijn 19de geloof ik in Tilly.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kon ooit naar Camp Nou.
Geweigerd natuurlijk
Oh ja Kasteel ben ik ook geweest. Suriprofs - Groningen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef Sked het volgende:
Gelredome
Arena
Kuip
Philips
Goffert
Euroborg
Grolsch Veste
Galgenwaard
Kasteel
In Nederland
daar heb ik nog in gespeeld goede oude tijdenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kon ooit naar Camp Nou.
Geweigerd natuurlijk
Lekker Johan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar heb ik nog in gespeeld goede oude tijden
Saind komt in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is er al in alle landen van de EU geweest
lijstje van alle EU landenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is er al in alle landen van de EU geweest
Sparta - Vitesse geweest, op uitnodiging in de Skyboxquote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja Kasteel ben ik ook geweest. Suriprofs - Groningen.
neequote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je de poten van Froome gezien.
naar dnper dnperotjsokpicvej vs dinamo kiev geweest?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel in Oekraine geweest.
Dat was bijna EU geweest.
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel in Oekraine geweest.
Dat was bijna EU geweest.
Nee, geen voetbal.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
naar dnper dnperotjsokpicvej vs dinamo kiev geweest?
Dat zal ik nooit vergeten. Grolsch was het toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)
een biertje 32 euro??quote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)
Turkije is geen EUquote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Sked het volgende:
Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Zwitserland
Oostenrijk
Polen
Italië
Spanje
Portugal
UK
Ierland
Kroatië
Cyprus
Griekenland
Turkije
jordanie pwnd ISquote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amstelquote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit vergeten. Grolsch was het toch?
Ja kwam ik pas bij thuiskomst achter. Het waren er wel 2quote:
ohja is waarquote:
Verdommequote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja is waar
Zwitserland zag ik ook ergens voorbij komen, dat is ook geen EU
Geen Polenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
België
Bulgarije
Duitsland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Italië
Luxemburg
Nederland
Oostenrijk
Portugal
Spanje
Verenigd Koninkrijk
Valt mij nog mee
Ben met school keer week naar Dublin geweestquote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet een keer naar Ierland om er een landje bij te krijgen
Inderdaad, en geen van de scandi landenquote:
QFTquote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet een keer naar Ierland om er een landje bij te krijgen
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Democratische Volksrepubliek Algerije
Het Koninkrijk Bahrein
De Unie der Comoren
De Arabische Republiek Egypte
De Republiek Djibouti
De Republiek Irak
De Republiek Jemen
Het Hasjemitische Koninkrijk Jordanië
De Staat Koeweit
De Republiek Libanon
De Libische Republiek
Het Koninkrijk Marokko
De Islamitische Republiek Mauritanië
Het Sultanaat Oman
Palestina
De Staat Qatar
Het Koninkrijk Saoedi-Arabië
De Republiek Soedan
De Federale Republiek Somalië
De Arabische Republiek Syrië
De Republiek Tunesië
De Verenigde Arabische Emiraten
ben jij daar nog niet geweestquote:Op donderdag 2 april 2015 15:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt naar tunesie gaan schijnt mooi te zijn
ZA staat wel erg hoog bij mij op de lijst nu. Denk dat ik daar binnen nu en 3 jaar naartoe ga.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 40-45 plekken waar ik eerder heen ga.
Ik ga deze zomer naar Thailand (en mss Laos)quote:Op donderdag 2 april 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ZA staat wel erg hoog bij mij op de lijst nu. Denk dat ik daar binnen nu en 3 jaar naartoe ga.
Nicequote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Thailand (en mss Laos)
En volgend jaar wil ik eigenlijk nog een keer naar azie maar dan tokyo of seoul
Koninkrijk Marokkoquote:Op donderdag 2 april 2015 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zuid-Afrika was vroeger nog wel wat. Maar ja.
Het Hasjemitische Koninkrijk Jordaniëquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Chillen met de koning en Badr Hari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |