Wat kom je veel in de Noord-Hollandse gebieden?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef napoleonfour het volgende:
Alkmaarder Hout, DSB Stadion, ArenA, Kuip en het stadion van Volendam.
Telstar er ook nog bij trouwens. Misschien omdat mijn ouders daar wonen? Ik woon pas sinds mijn 19de geloof ik in Tilly.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kom je veel in de Noord-Hollandse gebieden?
quote:
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 2 april 2015 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Telstar er ook nog bij trouwens. Misschien omdat mijn ouders daar wonen? Ik woon pas sinds mijn 19de geloof ik in Tilly.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kon ooit naar Camp Nou.
Geweigerd natuurlijk
Oh ja Kasteel ben ik ook geweest. Suriprofs - Groningen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef Sked het volgende:
Gelredome
Arena
Kuip
Philips
Goffert
Euroborg
Grolsch Veste
Galgenwaard
Kasteel
In Nederland
daar heb ik nog in gespeeld goede oude tijdenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kon ooit naar Camp Nou.
Geweigerd natuurlijk
Lekker Johan.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar heb ik nog in gespeeld goede oude tijden
Saind komt in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is er al in alle landen van de EU geweest
lijstje van alle EU landenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is er al in alle landen van de EU geweest
Sparta - Vitesse geweest, op uitnodiging in de Skyboxquote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja Kasteel ben ik ook geweest. Suriprofs - Groningen.
neequote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je de poten van Froome gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |