naar dnper dnperotjsokpicvej vs dinamo kiev geweest?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel in Oekraine geweest.
Dat was bijna EU geweest.
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel in Oekraine geweest.
Dat was bijna EU geweest.
Nee, geen voetbal.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
naar dnper dnperotjsokpicvej vs dinamo kiev geweest?
Dat zal ik nooit vergeten. Grolsch was het toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)
een biertje 32 euro??quote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat IS Jorndanie inneemt dan klinkt het veel stoerder om te zeggen dat ik daar ooit bier heb gedronken (voor 32 euro)
Turkije is geen EUquote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Sked het volgende:
Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Zwitserland
Oostenrijk
Polen
Italië
Spanje
Portugal
UK
Ierland
Kroatië
Cyprus
Griekenland
Turkije
jordanie pwnd ISquote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amstelquote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit vergeten. Grolsch was het toch?
Ja kwam ik pas bij thuiskomst achter. Het waren er wel 2quote:
ohja is waarquote:
Verdommequote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja is waar
Zwitserland zag ik ook ergens voorbij komen, dat is ook geen EU
Geen Polenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
België
Bulgarije
Duitsland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Italië
Luxemburg
Nederland
Oostenrijk
Portugal
Spanje