SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
Aldus Buzz, die nog geen 50 km gefietst heeft dit jaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een alternatieve route nemen, 50 heen en 50 terug, daar word je een vent van.
Nieuwe baan? Proficiat!quote:Op donderdag 2 april 2015 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh daar ga ik volgende week ook aan beginnenKom verdomme net terug van een blessure....
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kano, kan je in instragram vantevoren al ergens #hashtags invoeren zodat die omhoog komen als je daadwerkelijk foto upload?
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maakquote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aldus Buzz, die nog geen 50 km gefietst heeft dit jaar.
[..]
Nieuwe baan? Proficiat!
[..]
Ouwe hashtags komen wel vanzelf naar boven. Dus als je al eens #stravaphoto gebruikt hebt, en je doet #stra dan zie je 'm in een dropdown menutje.
Thnx.quote:
Kan je die niet bij je bureau leggen? Ik had trouwens bij 't vorige pand gewoon een sporttas met daarin mijn kleding liggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx.
Ik ga tips nodig hebben voor goede rugzakIs een douche, maar geen lockers oid dus zal kleren mee moeten nemen elke dag.
DM je instagram.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maak
Ik upload meestal pas op kantoor of op het pontje.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maak
Die kleren? Dan moet ik eerst door 5 deuren me teen pasje, kleren pakken, en weer terug naar beneden naar de kleedkamers om te douchen?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je die niet bij je bureau leggen?
Oh hier is mijn bureau nauwelijks om richting de douchequote:Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Die kleren? Dan moet ik eerst door 5 deuren me teen pasje, kleren pakken, en weer terug naar beneden naar de kleedkamers om te douchen?
Als je bij de gaykrant gaat werken is dat geen aanrader. Of juist wel.quote:Of naakt door de gangen rennen. Kan ook![]()
Ik heb het juist heel lang met mijn eastpak gedaan en dat beviel primaquote:Het moet allemaal nog even gewoonte worden, ff kijken hoe ik het aan ga pakken. Maar tas gaat nodig zijn. M'n oude trouwe eastpak is geen genot op de fiets.
Je doet net een half jaartje, uitslover.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben woonwerk prof en eastpak krijgt mijn seal of approval
Heb liever dat ie rap vóóruit gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
want als je het dagelijks gaat doen gaat je fiets rap achteruit.
Amsterdamquote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb liever dat ie rap vóóruit gaat![]()
Maar zonder dollen; ja dat realiseerde ik me. Ach, af en toe nieuwe lagertjes en andere slijtageonderdelen kan ik nu wat makkelijker lijen. En dat spaarpotje komt er sowieso
+/- 20k enkele reis.
Wil ik in principe wel elke dag doen, tis in amsterdam, met de auto ben ik net zo lang onderweg en fraumuzas heeft die eigenlijk nodig, en met het ov ben ik 2 keer zo lang onderweg.
Jammer ditquote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je doet net een half jaartje, uitslover.
Het grootste probleem van woon/werk bij mij is het kerstpakket
Ik bedoel natuurlijk dat je het pas een half jaar intensief doet.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent in 2 jaar tijd ook niet veel sneller geworden... je lijkt mij wel.
Ik werkte destijds met iemand die 2 x per week Rotterdam - Zeist deed... op een tijdritfietsquote:Op donderdag 2 april 2015 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat je het pas een half jaar intensief doet.
Dat je überhaupt zo ver van je werk woont, ik zou dat niet graag hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik werkte destijds met iemand die 2 x per week Rotterdam - Zeist deed... op een tijdritfiets![]()
Was aan het trainen voor ironman.
Lekker fietsen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je überhaupt zo ver van je werk woont, ik zou dat niet graag hebben.
Maja ik zou liever elke dag doen dan 2/3 keer per week. Dus dan 20-25 km.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fietsen.
Het enige wat ik wens is een atoombom op Leiden zodat ik daar beter door kan rijden.
Haha dat rijmt
Ach ja, dat is meer gewenning denk ik want voor mij geldt precies het tegenovergestelde. Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf. Bovendien kan ik meeste weken beetje indelen zodat ik slechtste weer vermijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maja ik zou liever elke dag doen dan 2/3 keer per week. Dus dan 20-25 km.
Dat is een keuze he? Als je 20k van je werkt woont kan je er ook 50k van maken. Andersom gaat dat helaas niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf.
Ook wel een punt. Aan de andere kant heb jij op de dagen dat je niet met de fiets bent evengoed een langere reistijd dan ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja, dat is meer gewenning denk ik want voor mij geldt precies het tegenovergestelde. Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf. Bovendien kan ik meeste weken beetje indelen zodat ik slechtste weer vermijd.
Naja ik snap zijn punt wel hoor. Ik heb speciaal voor woon/werk die gabba en een lange broek gekocht die ik anders misschien niet had gehaald. Puur omdat het snel aantrekt (sneller dan kort/kort met arm/beenstukken) en je die gabba toch naar een kort shirt kan krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een keuze he? Als je 20k van je werkt woont kan je er ook 50k van maken. Andersom gaat dat helaas niet.
Fiets>auto/trein als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maakt ook niet uit verder, naar je werk fietsen is gewoon genot 2, 20 of 200 km
Zo goed als zeker van niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/wielrenn(...)-van-vlaanderen.html
Ben benieuwd. Zouden ze dat meteen in de uitzending gebruiken?
Ik ben erg blij met mijn Deuter rugzakquote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx.
Ik ga tips nodig hebben voor goede rugzakIs een douche, maar geen lockers oid dus zal kleren mee moeten nemen elke dag.
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt, google was niet heel erg behulpzaam.
[ afbeelding ]
I rest my casequote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt, google was niet heel erg behulpzaam.
[ afbeelding ]
Moet ook weer stapeltje maken voor de vakantie.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef Fretwork het volgende:
Had hem ook al gelezen inderdaad. Wordt denk ik wel een boekje dat ik ga kopen.
Iemand interesse in de functie van voorzitter van de Fok! Recreatief wielrenners boekenclub?
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fietsen.
Het enige wat ik wens is een atoombom op Leiden zodat ik daar beter door kan rijden.
Haha dat rijmt
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik stem vóór. Mooie verbinding tussen kust en groene hart maken.
Oke, waterstofbom dan...quote:
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
Best bang 4 the buck is imo Chorus.
Moet je laten sudderen iddquote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.
Ik heb op mijn beide fietsen Chorus.
Verder ben ik begonnen met mijn nieuwe strijd; 2e set carbon. Ik heb de opmerking bij de vrouw laten vallen dat ik toch echt een 2e setje nodig heb..Dat heeft dan ff tijd nodig he.
Bijzondere kostenposten?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Moet je laten sudderen iddMaar hoe onderbouw je dat? Kan me voorstellen dat je met jouw bijzondere kostenposten thuis niet zomaar een nieuwe set erbij kan gaan halen...
Vrouw en kinderen haha. Klonk in m'n hoofd minder vreemdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bijzondere kostenposten?Dat klinkt wel heel vreemd. En die hou ik meestal geheim. Dus wat bedoel je?
vertelquote:Op donderdag 2 april 2015 20:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Of hele zwarte fulctrums.
Maar die hebben zo'n gare remrand die je kapot remt.
die 'nite' serie van fulcrum ws. Daar hebben ze de alu remrand een zwart kleurtje gegeven.quote:
Koppen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
Iedereen er al klaar voor?
[ afbeelding ]
Wie weet waar dit is mag het zeggen....
Leiden!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik daar overheen ga met mijn zadeltasje, trilt alle sleuteltjes tegen elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Kut ik heb een brunch.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanaf 9:30 ook echt op sporza
Genot
Powquote:Op donderdag 2 april 2015 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
Gave foto's van Gent-Wevelgem: http://www.yarak.cc/gentwevelgem
Lijkt er op, maar Bruine Put is tegenwoordig zo glad als een biljartlaken.quote:
Wow vorige week nog gedaan maar dan van andere kant denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lijkt er op, maar Bruine Put is tegenwoordig zo glad als een biljartlaken.
Het is Haaghoek, kwestie van durven om daar doorheen te knallen en driften met je fiets. Was samen met de Paddestraat altijd mijn favoriete stukjes keien, meer mijn nivo zeg maar, want niet te stijl of helemaal vlak en dokkeren maar met een stalen 531 frame. Ik zou het met een carbon frame nooit gedurft hebben.
Ik zit al vóór de middag in de vlieger naar Kuala Lumpur, nee niet met MH17quote:
+1 heb zelf een Deuter superbike tas mooi hoor, past genoeg in en zit lekker ook op langeren afstanden met lading. Zonder tas fietsen blijft beter, mja, eten meenemen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:03 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn Deuter rugzak
Past meer in dan je denkt.
Krijg daar redelijk makkelijk een trui + broek + schoenen + handdoek + appel + bak kwark + muesli repen + portemonnee + grote sleutelbos + telefoon in
Fuck ik ga met vriendin dagje fietsen.... opnemen dan maar.quote:
Dat is wel heel zuurquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Nee, op 2 terpstra.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor iedereen die het niet kan zien zet ik hier vast de uitslag
1 kristoff
2 krek
3 Thomas
4 Stybar
5 Sepp
23 sagan
1 bedoelde ik ja. Stomme mobiel.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan op 1 of 3 want krek wordt altijd 2e
Sodemieter opquote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ikopter+geland+.aspx
dat zal ze leren
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef buzz1291 het volgende:
Nou, het zit er dus aan te komen, betere fitting en zal komende winter wel in de markt gepushed worden. Geen ontkomen aan dus.
[ afbeelding ]
Mantel heeft binnenkort een actie waar ze F6R voor 999e hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.
Ik heb op mijn beide fietsen Chorus.
Verder ben ik begonnen met mijn nieuwe strijd; 2e set carbon. Ik heb de opmerking bij de vrouw laten vallen dat ik toch echt een 2e setje nodig heb..Dat heeft dan ff tijd nodig he.
Kristoff overleeft de Patersberg niet, want ik denk dat Sepp nu toch wel weet dat hij tot daar moet wachten wachten en wachten. 254 km linkeballen en dan vanuit het gootje demarreren. Maar waarschijnlijk leert hij het nooit.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor iedereen die het niet kan zien zet ik hier vast de uitslag
1 kristoff
2 krek
3 Thomas
4 Stybar
5 Sepp
23 sagan
denk dat bullet ultra dan beter isquote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mantel heeft binnenkort een actie waar ze F6R voor 999e hebben.
Ik ben bang dat lotto djumbo team en el het gevoel heeft de koers te moeten dragen en daar is deze ploeg veel en veel te zwak voor. Sepp zit met nog 100 km te gaan al alleen en moet in de finale als eerste passen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kristoff overleeft de Patersberg niet, want ik denk dat Sepp nu toch wel weet dat hij tot daar moet wachten wachten en wachten. 254 km linkeballen en dan vanuit het gootje demarreren. Maar waarschijnlijk leert hij het nooit.
Dat is inderdaad wel erg zuurquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Volgens mij heb ik iets over levering problemen van de bullets gelezen..quote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat bullet ultra dan beter is
Tentamen? Ben je nog zo jong?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Ik zit vroeg voor de tv, met een hele lading toepasselijke speciaalbiertjes. Schoonzus & schoonbroer en kinderen komen BBQ-en maar ik heb gezegd dat ze niet voor 5 uur hoeven te komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:36 schreef Tommeke het volgende:
Overigens wel mooi dat ze zo vroeg beginnen met uitzenden. Waarschijnlijk eerst allemaal sfeereportages en voorbeschouwingen met een heel contingent Planckaerts en Eeckhouts
straks krijgen we nog fully's tijdens de kasseienklassiekers...quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Team Sky gaat PR met vering rijden
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
straks krijgen we nog fully's tijdens de kasseienklassiekers...
gewoon di2 integratie toepassen,quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.
Ik zie geen locking device. Aan de andere kant, als er zo'n smart systeem inzit gaat dat automatisch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie geen locking device. Aan de andere kant, als er zo'n smart systeem inzit gaat dat automatisch.
http://www.gizmag.com/mag(...)le-suspension/27706/
Kan je gewoon je banden op 10 bar zetten en nog steeds comfy rijden met weinig rolweerstand![]()
Ben benieuwd hoe lang die frames het houden. Zo'n verbinding is voor pinarello natuurlijk helemaal nieuw.
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, opzich wel grappig, maar je hoort gewoon op een super stijve racefiets over die kasseistroken te knallen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Team Sky gaat PR met vering rijden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Dees is ook mooi, alleen past echt nergens bij.
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepelotonquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Focus, a2gr, dat kan er maar 1 zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.![]()
Die strepen lijken me eigenlijk een stuk kutter. Dan rammel je helegaar uit mekaar lijkt me.
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Precies, zijn hier geen haar beter johquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Sorry man, wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.
Er is niets mis met lekker hard scheuren, maar wel daar waar het kan. Dus niet door de bebouwde kom enzovoorts. Ik doe het soms ook hoor. Als ik van werk naar huis rij en het stormt rij ik ook met 40+ voor de wind.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Die strepen liggen op een jaagpad waar het volgens mij zelfs verboden is voor gemotoriseerd verkeer. Het is lastig om voor jezelf in te schatten wanneer je wel of geen overlast veroorzaaktquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.
Je hebt verder wel gelijk hoor, maar je kan nou eenmaal niet altijd zorgen dat je geen overlast veroorzaakt.
Ik vond het ook wel bijzonder dat bij de toertochten in Vlaanderen iedereen in het gootje rijdtquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.
Dat zeker niet. Maar de infrastructuur op de schop gooien ziet er leuk uit voor de kiezer. Handig voor populistische bestuurders. Met een beetje kennis van de sociale media weet je precies wie er meerijdt met het Scheldepeloton en Ledig Erf. Dan kun je gericht aanpakken. Maar zo'n aanpak smoelt niet in de media.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
1994quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.
Mooie paintjob!quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/495776950571072
In stavelot even rechtsafslaan om de stockeu mee te pakkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef Leonos het volgende:
http://www.klimroutes.nl/(...)s-lienne-et-ambleve/
Deze volgend weekend rijden
Ons huisje staat aan de voet van de stockeuquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
In stavelot even rechtsafslaan om de stockeu mee te pakken
Dat wordt 10 keer omhoog met opbouwende snelheidquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ons huisje staat aan de voet van de stockeu
Mooie afsluiting toch!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ons huisje staat aan de voet van de stockeu
museeuw zei in een interview dat hij pr verloren had op die verende fiets, er zitten "maar" iets van 50km kasseienstroken in en de rest is goed asfaltquote:
Idd. In Nijmegen eo. heb je die Wedrenners. Sneue lui.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.
Je wordt de nieuwe Oksel zo, met al die posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef very het volgende:
Zijn dat goede prijzen of koop je dan een kat in de zak?
Half jaren 90 op zo'n bianchi toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
museeuw zei in een interview dat hij pr verloren had op die verende fiets, er zitten "maar" iets van 50km kasseienstroken in en de rest is goed asfalt
Als je het vanaf je stuur kan locken kan het wel tijdswinst opleveren denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ook geen vering nemen voor pr maar 30mm tubes
stom plan van sky vraag me af wat voor voordeel dat nu oplevert qua tijd
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe Oksel zo, met al die posts achter elkaar.
Je koopt voor 3500 ¤ een fiets die nieuw misschien wel 6000 zou moeten kosten. Met het beste frame wat dat merk te bieden heeft, top afmontage, goeie wielen, alles op dura ace niveau. De keerzijde is dat het een jaar lang op professionele wijze is mishandeld en uit mekaar getrokken in de sprint, misschien is er wel mee gegooid door een boze prof, etc.
Gelukkig is het ook door hele kundige mechaniciens onderhouden, niet door een prutser thuis in zn schuurtje.
Zie het als een leaseauto die je als occassion koopt. Leaserijders rijden ook allemaal als malloten, maar hij is gelukkig wel altijd bij de dealer onderhouden.
Waarom zouden ze dat doen, je zit toch vast aan 6.8 kilo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaan
is ook zo met okkie zijn fietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen, je zit toch vast aan 6.8 kilo.
Omdat dat ding relatief zwaar is of wat?quote:
Broodje aap... de top fietsen moeten ze al verzwaren om aan de 6.8kg te voldoen. Dan zou het complete onzin zijn, om ze eerst lichter te maken met minder lak en daarna weer te verzwaren...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaan
Misschien dat het 20 jaar terug zo was toen er nog op staal gekoerst werd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Broodje aap... de top fietsen moeten ze al verzwaren om aan de 6.8kg te voldoen. Dan zou het complete onzin zijn, om ze eerst lichter te maken met minder lak en daarna weer te verzwaren...
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien dat het 20 jaar terug zo was toen er nog op staal gekoerst werd.
Frame van tom bonen schijnt zwaarder te zijn, ooit eens een filmpje ovre gezien. Die heeft idd een versterking vanwege zijn kracht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat dat ding relatief zwaar is of wat?
Ik denk dat het bij de meeste frames absoluut niet nodig is en ze juist wat worden versterkt bv in de bracket zoals Buzz pas geleden opmerkte.
Eigenlijk moeten we Buzz en Kaas af en toe een halfuurtje geven om even te klessen over vroegerquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Opa Kaas is een beetje stil blijven staan HAHAHAHA
En ivo als hostquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Buzz en Kaas af en toe een halfuurtje geven om even te klessen over vroeger
[ afbeelding ]
Klopt, ben ook blij met iedereen in dit topicquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
zonder ons anciens zouden jullie niet eens weten
Klopt. Specialized heeft het ook nooit over zoveel % lichter of stijver bij een nieuwe fiets, maar heeft het over het totaalbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Frame van tom bonen schijnt zwaarder te zijn, ooit eens een filmpje ovre gezien. Die heeft idd een versterking vanwege zijn kracht.
soms best aardige prijzen , maar blijven gewoon 2e hands fietsen, op marktplaats of bij een fietsenmaker is voor dat geld ook heel veel ander mooi's te vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef very het volgende:
Zijn dat goede prijzen of koop je dan een kat in de zak?
De meeste toerders hebben niet zoveel aan Full carbon tubewielen. Dus steken ze gewoon dura ace met Alu remrand. Nog steeds geen kinderachtige wielset hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:18 schreef Andyy het volgende:
Ze hebben ook de wielen vervangen door goedkopere/oudere wielen
carbon imitatie of fizik superlightquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
Nog tips voor goed wit stuurlint wat niet snel vies word? Kurk hoeft niet per se, goed te wikkelen is een pre.
maarre die gf sportful dat wordt dan met jan en okkie en jij last minute arrival?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:37 schreef Gripper het volgende:
Voor de last minute beslissers die maandag Tweede Paasdag nog niks te doen hebben, en willen fietsen.
Kaasplankje en ik spreken om 10 uur af bij het cafeetje in hekendorp. Das hier
We gaan dan een rondje groene hart doen, langs de Meije en Amstel en Waver enzo, ongeveer rond de 100 km. (Met de km's van en naar Hekendorp komen wij allebei wel op 150 km uit, vandaar dat het eigenlijke rondje maar een mieten-afstand is).
Iemand zin om mee te gaan? Géén koffiestops, hooguit aan het eind. Niet wachten op gelosten, en gewoon doorrijen! Koersen op de openbare weg!
Ik ga voor de fizik comfort, 3 mm ipv 2.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
carbon imitatie of fizik superlight
heb nu zelf witte carbon imitatie deda op de gios, erg mooi
Ik vrees t wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maarre die gf sportful dat wordt dan met jan en okkie en jij last minute arrival?
Ik ben al bezig met camping reserveren voor mij en miss kaas.
We gaan gewoon allemaal hand in hand rijden en dan komen we samen over de finish en vallen we elkaar huilend in de armen oke?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vrees t wel.
Na al die afzeggingen wil ik nu echt niet meer sjaak-afhaak zijn. Maar na een dag in de auto ga ik m natuurlijk niet super rijden.
Gewoon, meedoen omdat fietsen in de bergen leuk is.
Voor mij hoef je niks te reserveren. Dat tentje prop ik er wel ergens naast voor die 2 nachten, ik neem de tipi niet mee.
Maar, maar.... Goedkoop en lekkahquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
coureurs pakken geen amstel man
wat is dit
water uit de Amstel is gratis en smaakt waarschijnlijk nog beter ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar, maar.... Goedkoop en lekkah![]()
En toerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef Carb het volgende:
Hier een foto van mijn fiets. Ben benieuwd welke stijlregels ik ben vergeten.(Alhoewel ik er een paar negeer.)
Leon likes !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een foto van mijn fiets. Ben benieuwd welke stijlregels ik ben vergeten.(Alhoewel ik er een paar negeer.)
nette fiets met teveel spacer onder de penSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Campy wielen met shimanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mooi fietsje, was mijn fiets maar zo mooi.
Je moet ergens in uitblinkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:05 schreef muzas het volgende:
Als ik iedere fles pils incheck wordt het net zo'n feest als kano met z'n forensritjes op strava.
nette fiets behalve de spacertower, en ik zou wit zadel en stuurlint mooier vinden erop, of zilver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:
Jup, wil nog eens uitproberen om 'm te verlagen, maar ben een beetje terughoudend omdat ik geen zin heb in een rugblessure.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:01 schreef dop het volgende:
[..]
nette fiets met teveel spacer onder de pen
Check. De zonda's zijn goedkoper dan de fulcrum 3. De overweging was snel gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Campy wielen met shimano![]()
Zadel zat bij de fiets, maar als die kapot is zal ik het overwegen. Iets dat een beetje opvalt mag de fiets wel gebruiken. Stuurlint zwart vind ik nu wel makkelijk want het wordt niet snel vies.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nette fiets behalve de spacertower, en ik zou wit zadel en stuurlint mooier vinden erop, of zilver.
dat is geen schande, goede groep en goede wieltjes mag je gewoon combinerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Campy wielen met shimano![]()
Als jij voor die van jou straks nog kudos wilt ben je goed fout bezig dunne.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:05 schreef muzas het volgende:
Als ik iedere fles pils incheck wordt het net zo'n feest als kano met z'n forensritjes op strava.
Als ik veel ga forenzen gaan ze mooi op privé.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij voor die van jou straks nog kudos wilt ben je goed fout bezig dunne.
Startpunt voor mij iets te ver van huis, maar veel plezier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:37 schreef Gripper het volgende:
Voor de last minute beslissers die maandag Tweede Paasdag nog niks te doen hebben, en willen fietsen.
Kaasplankje en ik spreken om 10 uur af bij het cafeetje in hekendorp.
Daar gaan je kudos...quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik veel ga forenzen gaan ze mooi op privé.
Ik ga een rondje zeeland doen met o.a. deze man.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:22 schreef ddx het volgende:
[..]
Startpunt voor mij iets te ver van huis, maar veel plezier.
-0.3 voor de telefoon uitaardquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaan je kudos...
[ afbeelding ]
Als ik mijn biervoorraad op de weegschaal zet kom ik op hetzelfde uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaan je kudos...
[ afbeelding ]
Wanneer is de bier fiets meet dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef very het volgende:
[..]
Als ik mijn biervoorraad op de weegschaal zet kom ik op hetzelfde uit
Kiss vs progretto? Velocismidingest bevalt mij prima verder. Waar zit het verschil in?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:26 schreef muzas het volgende:
Overigens lag er vanmorgen een nieuw broekje in de bus, Velocissimo was te groot geworden, dus vervangen door een Free aero race.. Weet niet of het komt omdat ie nu wél gewoon past, of door wat anders, maar wát een verschil
Als jij in Spa zitquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wanneer is de bier fiets meet dan?
Beter dan 120km over een dijk stampen
begin juni ergens. Ik ga vanavond de eigenaar van mijn stamcafé es vragen om wat dingen aan te stippen op de kaart.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wanneer is de bier fiets meet dan?
Beter dan 120km over een dijk stampen
Jopen caféquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef muzas het volgende:
[..]
begin juni ergens. Ik ga vanavond de eigenaar van mijn stamcafé es vragen om wat dingen aan te stippen op de kaart.
bierfiets meet gaat wel meer dan 120k worden vrees ik.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef muzas het volgende:
[..]
begin juni ergens. Ik ga vanavond de eigenaar van mijn stamcafé es vragen om wat dingen aan te stippen op de kaart.
en gepoeptquote:
Kort rondje, 1 rit, dus weinig betrouwbaar oordeel verder...quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kiss vs progretto? Velocismidingest bevalt mij prima verder. Waar zit het verschil in?
Kerk, jij barbaar. De Jopenkerk.quote:
vertel meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:30 schreef muzas het volgende:
[..]
de zeem nu wel gewoon strak tegen mn reet zit...
quote:
Beter die uit bodegraven. Die maken écht onwijs goed spul....quote:
Nieuwe zeem is natuurlijk wel weer lekker nieuw dik, scheelt ook een hoopquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Kort rondje, 1 rit, dus weinig betrouwbaar oordeel verder...Wat ik zeg, volgens mij grotendeels omdat de zeem nu wel gewoon strak tegen mn reet zit... en vast een stukje 'nieuw-spul-placebo'
Kaapse brouwersquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Beter die uit bodegraven. Die maken écht onwijs goed spul....
Kaoloduur alleen.
Die zeeuwen van emelisse maken ook topspul.
Goed fietstopic dit.
quote:
Voor 2,- de fles vind ik het prrrrrima bier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zondag dronken geworden op westvletEren. Lekker maar ik snap niks van de hype.
Of op ebay USA en je kan gratis wielsetje ophalenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef muzas het volgende:
Verkoop 1 krat terug in nederland en je bier is gratis
Topper!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:10 schreef muzas het volgende:
Ja verdomme ik ben zondag de bob naar kaatsheuvel![]()
Heerlijk dagje #antigenot met de schoonfamilie.
Dus niet deze.....quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:10 schreef muzas het volgende:
Ja verdomme ik ben zondag de bob naar kaatsheuvel![]()
Heerlijk dagje #antigenot met de schoonfamilie.
Als je bij de molen bent, neem die octomore van ze mee... Niet echt een zomers biertje, maar wel onwijs bizar![]()
Schuldigquote:
Gofferquote:
Minder naden = minder schuurplekkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kiss vs progretto? Velocismidingest bevalt mij prima verder. Waar zit het verschil in?
Iets strakker, iets dunner, lichter en de zeem is een stuk fijnerquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:26 schreef muzas het volgende:
Overigens lag er vanmorgen een nieuw broekje in de bus, Velocissimo was te groot geworden, dus vervangen door een Free aero race.. Weet niet of het komt omdat ie nu wél gewoon past, of door wat anders, maar wát een verschil
Snap niet wat het gedoe om die IPA dingen is. Had deze laatst en vond het gewoon smaken als een blond biertje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef Andyy het volgende:
Ik heb nu een Vedett IPA, mag ik nu meepraten met de coole boys?
Vind blond vele malen milder dan IPA's. En er zit meer smaak in de afdronk, vaak iets fruitigquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Snap niet wat het gedoe om die IPA dingen is. Had deze laatst en vond het gewoon smaken als een blond biertje.
Nieuwe fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan toch wel dieper zitten? Stuur lijkt nu wel bijna even hoog als het zadel.
Als je niet dieper kan, dan had ik een ander frame gekozen, waarmee minder spacers nodig zijn.
Qua uiterlijk ben ik eens met Kaas, wit zadel en stuurlint. Dan oogt het direct wat frisser en komen de witte decals beter uit.Maar ik kan 't mis hebben...
#uberautistquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
http://oneyeartimetrial.org.uk/2-uncategorised/134-steve-is-back
Over een paar dagen is Steve terug in de race. Niet op een gewone fiets maar op een 3-wielige ligfiets. Hij kan dan met een been trappen, het andere been kan gewoon rusten. Volgens de artsen is dit zelfs beter voor het herstel.
Lukt het niet om zo het record binnen bereik te hebben wordt deze poging gestopt en begint Steve met een nieuwe poging als hij weer helemaal in orde is.
XL broek. L shirt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:43 schreef ratatat het volgende:
Muzas: Wat voor maat Castelli broek heb jij dan wel niet? Ik ben redelijk een dwerg vergeleken met jou maar ik heb al XXL
Ligfiets? Flaggen die hap!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Over een paar dagen is Steve terug in de race. Niet op een gewone fiets maar op een 3-wielige ligfiets
Ik loop een week nu met verkoudheid. Irritant vooral. Constant slijm ophoestenquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:37 schreef Oksel het volgende:
Potverdorie ik knap maar niet op. Nu nog last van m'n holtes, onder jukbeen. En las van m'n ogen.
Wilde vandaag, morgen en maandag fietsen.
Over 2 weken zit ik alweer op Sardinie. Met minder km's dan ik had gehoopt. Nouja.
Ouderwerts Vicks stoombadje wil nog wel eens helpen. Maar laatst in Thailand had ik er ook last van, pillen in de 7/11 gekocht en loopneus na 4 uur compleet over. Drie keer zo'n pil en geen last meer. Kun je nagaan wat voor rotzooi het is, maar het werkt wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:35 schreef Oksel het volgende:
Lekker rochelen en je neus ophalen aan tafel bij een klant. Werkt heel goed.
Haha 7/11 is king. Dan wat heb ik daar vaak nachts ff biertje gehaald. Gezien de naam dacht ik eerst open van 7 ochtends tot 11 avonds, maar dus 24u per dag.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ouderwerts Vicks stoombadje wil nog wel eens helpen. Maar laatst in Thailand had ik er ook last van, pillen in de 7/11 gekocht en loopneus na 4 uur compleet over. Drie keer zo'n pil en geen last meer. Kun je nagaan wat voor rotzooi het is, maar het werkt wel.
Inb4, nee tegen een druiper zal het niet helpen...... Denk ik![]()
Ik vond ze behoorlijk duur in Sydney in ieder geval. Hong Kong viel mee geloof ik.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha 7/11 is king. Dan wat heb ik daar vaak nachts ff biertje gehaald. Gezien de naam dacht ik eerst open van 7 ochtends tot 11 avonds, maar dus 24u per dag.
Volgens mij betaalde ik 28cent voor een blikje bier. Kan iets meer zijn, maar naar niet veel..quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik vond ze behoorlijk duur in Sydney in ieder geval. Hong Kong viel mee geloof ik.
Ik ben weer terug in Nederland sinds vanochtend. Eens kijken of ik nu wat kilometers kan gaan maken op de fiets.
Dat is niks inderdaad. Scheelt het dan misschien nog waar je het precies koopt, midden in het centrum van een grote stad?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde ik 28cent voor een blikje bier. Kan iets meer zijn, maar naar niet veel..
Thanks! Hopelijk komt er wat van het weer dat ik daar had deze kant op. Opzich wel weer een mooi moment om het weer op te pakken nu het weer mooier weer wordt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:47 schreef kaasplankje het volgende:
die kolonel joh vliegt ff de halve wereld over
wb man
Geen idee, of ik nu 40cent of 28cent betaal, ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat is niks inderdaad. Scheelt het dan misschien nog waar je het precies koopt, midden in het centrum van een grote stad?
[..]
Thanks! Hopelijk komt er wat van het weer dat ik daar had deze kant op. Opzich wel weer een mooi moment om het weer op te pakken nu het weer mooier weer wordt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen idee, of ik nu 40cent of 28cent betaal, ik zie het verschil niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
mooi gedaan opa.. ff extra bidon houder erbij.. (en staat zadel niet wat ver naar voren?!)quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft een nieuwe fiets
kon hem niet laten staan voor ¤600
er staat toch iets van sora op die crank?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Je mist een bidonhouderWelke groep zit er op?
In Thailand gewoon goedkoop, maar die 28 cent zal wel 28 Baht geweest zijn, iets van 65 euro cent, en dat klopt aardig. 7/11 in HK is veel duurder. Maar over een paar weken kan ik het je exact vertellen. Morgen weer in de vlieger naar Kuala Lumpur, Ho Chi Min, Bangkok en Singapore.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik vond ze behoorlijk duur in Sydney in ieder geval. Hong Kong viel mee geloof ik.
Ik ben weer terug in Nederland sinds vanochtend. Eens kijken of ik nu wat kilometers kan gaan maken op de fiets.
Die stand van het zadel..... Leuke fiets, maar met Sora had ik 'm toch laten staan voor die prijs.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft een nieuwe fiets
kon hem niet laten staan voor ¤600
Dat zal het geweest zijn!quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In Thailand gewoon goedkoop, maar die 28 cent zal wel 28 Baht geweest zijn, iets van 65 euro cent, en dat klopt aardig. 7/11 in HK is veel duurder. Maar over een paar weken kan ik het je exact vertellen. Morgen weer in de vlieger naar Kuala Lumpur, Ho Chi Min, Bangkok en Singapore.
105 , ga er nog wel wat aan versleutelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Je mist een bidonhouderWelke groep zit er op?
105 inderdaad , en dat zadel moet nog wat aan gedaan , ik ben gewend aan weinig setbackquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die stand van het zadel..... Leuke fiets, maar met Sora had ik 'm toch laten staan voor die prijs.
Oh zie nu dat het helemaal geen Sora is, derrie 105?
Haha dat ga je in Sydney NOOIT betalen voor bier. Bovendien heeft 7/11 ook geen licentie om alcohol te verkopen volgens mij.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde ik 28cent voor een blikje bier. Kan iets meer zijn, maar naar niet veel..
Neopreen. Niet al te dik als je in de zomer wilt rijdenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef ratatat het volgende:
Vandaag waren de wegen tijdens de laatste anderhalf uur nat waardoor m'n schoenen en onderbenen doorweekt waren. Iemand een idee wat voor soort overschoenen ik hiervoor het beste kan halen? Liefst ook nog een beetje ademt dus wss niet van die speciale regendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |