water uit de Amstel is gratis en smaakt waarschijnlijk nog beter ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar, maar.... Goedkoop en lekkah![]()
En toerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef Carb het volgende:
Hier een foto van mijn fiets. Ben benieuwd welke stijlregels ik ben vergeten.(Alhoewel ik er een paar negeer.)
Leon likes !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een foto van mijn fiets. Ben benieuwd welke stijlregels ik ben vergeten.(Alhoewel ik er een paar negeer.)
nette fiets met teveel spacer onder de penSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Campy wielen met shimanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mooi fietsje, was mijn fiets maar zo mooi.
Je moet ergens in uitblinkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:05 schreef muzas het volgende:
Als ik iedere fles pils incheck wordt het net zo'n feest als kano met z'n forensritjes op strava.
nette fiets behalve de spacertower, en ik zou wit zadel en stuurlint mooier vinden erop, of zilver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:
Jup, wil nog eens uitproberen om 'm te verlagen, maar ben een beetje terughoudend omdat ik geen zin heb in een rugblessure.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:01 schreef dop het volgende:
[..]
nette fiets met teveel spacer onder de pen
Check. De zonda's zijn goedkoper dan de fulcrum 3. De overweging was snel gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Campy wielen met shimano![]()
Zadel zat bij de fiets, maar als die kapot is zal ik het overwegen. Iets dat een beetje opvalt mag de fiets wel gebruiken. Stuurlint zwart vind ik nu wel makkelijk want het wordt niet snel vies.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nette fiets behalve de spacertower, en ik zou wit zadel en stuurlint mooier vinden erop, of zilver.
dat is geen schande, goede groep en goede wieltjes mag je gewoon combinerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Campy wielen met shimano![]()
Als jij voor die van jou straks nog kudos wilt ben je goed fout bezig dunne.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:05 schreef muzas het volgende:
Als ik iedere fles pils incheck wordt het net zo'n feest als kano met z'n forensritjes op strava.
Als ik veel ga forenzen gaan ze mooi op privé.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij voor die van jou straks nog kudos wilt ben je goed fout bezig dunne.
Startpunt voor mij iets te ver van huis, maar veel plezier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:37 schreef Gripper het volgende:
Voor de last minute beslissers die maandag Tweede Paasdag nog niks te doen hebben, en willen fietsen.
Kaasplankje en ik spreken om 10 uur af bij het cafeetje in hekendorp.
Daar gaan je kudos...quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik veel ga forenzen gaan ze mooi op privé.
Ik ga een rondje zeeland doen met o.a. deze man.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:22 schreef ddx het volgende:
[..]
Startpunt voor mij iets te ver van huis, maar veel plezier.
-0.3 voor de telefoon uitaardquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaan je kudos...
[ afbeelding ]
Als ik mijn biervoorraad op de weegschaal zet kom ik op hetzelfde uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaan je kudos...
[ afbeelding ]
Wanneer is de bier fiets meet dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef very het volgende:
[..]
Als ik mijn biervoorraad op de weegschaal zet kom ik op hetzelfde uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |