SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
Aldus Buzz, die nog geen 50 km gefietst heeft dit jaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een alternatieve route nemen, 50 heen en 50 terug, daar word je een vent van.
Nieuwe baan? Proficiat!quote:Op donderdag 2 april 2015 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh daar ga ik volgende week ook aan beginnenKom verdomme net terug van een blessure....
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kano, kan je in instragram vantevoren al ergens #hashtags invoeren zodat die omhoog komen als je daadwerkelijk foto upload?
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maakquote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aldus Buzz, die nog geen 50 km gefietst heeft dit jaar.
[..]
Nieuwe baan? Proficiat!
[..]
Ouwe hashtags komen wel vanzelf naar boven. Dus als je al eens #stravaphoto gebruikt hebt, en je doet #stra dan zie je 'm in een dropdown menutje.
Thnx.quote:
Kan je die niet bij je bureau leggen? Ik had trouwens bij 't vorige pand gewoon een sporttas met daarin mijn kleding liggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx.
Ik ga tips nodig hebben voor goede rugzakIs een douche, maar geen lockers oid dus zal kleren mee moeten nemen elke dag.
DM je instagram.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maak
Ik upload meestal pas op kantoor of op het pontje.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep, dat vond ik ook zo handig, maar wil nu alvast de hashtag van zo'n wedstrijd erin zetten zodat ik het niet vergeet + minder lang sta te pielen langs de weg als ik een foto maak
Die kleren? Dan moet ik eerst door 5 deuren me teen pasje, kleren pakken, en weer terug naar beneden naar de kleedkamers om te douchen?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je die niet bij je bureau leggen?
Oh hier is mijn bureau nauwelijks om richting de douchequote:Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Die kleren? Dan moet ik eerst door 5 deuren me teen pasje, kleren pakken, en weer terug naar beneden naar de kleedkamers om te douchen?
Als je bij de gaykrant gaat werken is dat geen aanrader. Of juist wel.quote:Of naakt door de gangen rennen. Kan ook![]()
Ik heb het juist heel lang met mijn eastpak gedaan en dat beviel primaquote:Het moet allemaal nog even gewoonte worden, ff kijken hoe ik het aan ga pakken. Maar tas gaat nodig zijn. M'n oude trouwe eastpak is geen genot op de fiets.
Je doet net een half jaartje, uitslover.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben woonwerk prof en eastpak krijgt mijn seal of approval
Heb liever dat ie rap vóóruit gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
want als je het dagelijks gaat doen gaat je fiets rap achteruit.
Amsterdamquote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb liever dat ie rap vóóruit gaat![]()
Maar zonder dollen; ja dat realiseerde ik me. Ach, af en toe nieuwe lagertjes en andere slijtageonderdelen kan ik nu wat makkelijker lijen. En dat spaarpotje komt er sowieso
+/- 20k enkele reis.
Wil ik in principe wel elke dag doen, tis in amsterdam, met de auto ben ik net zo lang onderweg en fraumuzas heeft die eigenlijk nodig, en met het ov ben ik 2 keer zo lang onderweg.
Jammer ditquote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je doet net een half jaartje, uitslover.
Het grootste probleem van woon/werk bij mij is het kerstpakket
Ik bedoel natuurlijk dat je het pas een half jaar intensief doet.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent in 2 jaar tijd ook niet veel sneller geworden... je lijkt mij wel.
Ik werkte destijds met iemand die 2 x per week Rotterdam - Zeist deed... op een tijdritfietsquote:Op donderdag 2 april 2015 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat je het pas een half jaar intensief doet.
Dat je überhaupt zo ver van je werk woont, ik zou dat niet graag hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik werkte destijds met iemand die 2 x per week Rotterdam - Zeist deed... op een tijdritfiets![]()
Was aan het trainen voor ironman.
Lekker fietsen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je überhaupt zo ver van je werk woont, ik zou dat niet graag hebben.
Maja ik zou liever elke dag doen dan 2/3 keer per week. Dus dan 20-25 km.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fietsen.
Het enige wat ik wens is een atoombom op Leiden zodat ik daar beter door kan rijden.
Haha dat rijmt
Ach ja, dat is meer gewenning denk ik want voor mij geldt precies het tegenovergestelde. Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf. Bovendien kan ik meeste weken beetje indelen zodat ik slechtste weer vermijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maja ik zou liever elke dag doen dan 2/3 keer per week. Dus dan 20-25 km.
Dat is een keuze he? Als je 20k van je werkt woont kan je er ook 50k van maken. Andersom gaat dat helaas niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf.
Ook wel een punt. Aan de andere kant heb jij op de dagen dat je niet met de fiets bent evengoed een langere reistijd dan ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja, dat is meer gewenning denk ik want voor mij geldt precies het tegenovergestelde. Jullie zijn meer tijd kwijt met aan/omkleden dan het fietsen zelf. Bovendien kan ik meeste weken beetje indelen zodat ik slechtste weer vermijd.
Naja ik snap zijn punt wel hoor. Ik heb speciaal voor woon/werk die gabba en een lange broek gekocht die ik anders misschien niet had gehaald. Puur omdat het snel aantrekt (sneller dan kort/kort met arm/beenstukken) en je die gabba toch naar een kort shirt kan krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is een keuze he? Als je 20k van je werkt woont kan je er ook 50k van maken. Andersom gaat dat helaas niet.
Fiets>auto/trein als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maakt ook niet uit verder, naar je werk fietsen is gewoon genot 2, 20 of 200 km
Zo goed als zeker van niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/wielrenn(...)-van-vlaanderen.html
Ben benieuwd. Zouden ze dat meteen in de uitzending gebruiken?
Ik ben erg blij met mijn Deuter rugzakquote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx.
Ik ga tips nodig hebben voor goede rugzakIs een douche, maar geen lockers oid dus zal kleren mee moeten nemen elke dag.
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt, google was niet heel erg behulpzaam.
[ afbeelding ]
I rest my casequote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt, google was niet heel erg behulpzaam.
[ afbeelding ]
Moet ook weer stapeltje maken voor de vakantie.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef Fretwork het volgende:
Had hem ook al gelezen inderdaad. Wordt denk ik wel een boekje dat ik ga kopen.
Iemand interesse in de functie van voorzitter van de Fok! Recreatief wielrenners boekenclub?
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker fietsen.
Het enige wat ik wens is een atoombom op Leiden zodat ik daar beter door kan rijden.
Haha dat rijmt
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik stem vóór. Mooie verbinding tussen kust en groene hart maken.
Oke, waterstofbom dan...quote:
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
Best bang 4 the buck is imo Chorus.
Moet je laten sudderen iddquote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.
Ik heb op mijn beide fietsen Chorus.
Verder ben ik begonnen met mijn nieuwe strijd; 2e set carbon. Ik heb de opmerking bij de vrouw laten vallen dat ik toch echt een 2e setje nodig heb..Dat heeft dan ff tijd nodig he.
Bijzondere kostenposten?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Moet je laten sudderen iddMaar hoe onderbouw je dat? Kan me voorstellen dat je met jouw bijzondere kostenposten thuis niet zomaar een nieuwe set erbij kan gaan halen...
Vrouw en kinderen haha. Klonk in m'n hoofd minder vreemdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bijzondere kostenposten?Dat klinkt wel heel vreemd. En die hou ik meestal geheim. Dus wat bedoel je?
vertelquote:Op donderdag 2 april 2015 20:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Of hele zwarte fulctrums.
Maar die hebben zo'n gare remrand die je kapot remt.
die 'nite' serie van fulcrum ws. Daar hebben ze de alu remrand een zwart kleurtje gegeven.quote:
Koppen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
Iedereen er al klaar voor?
[ afbeelding ]
Wie weet waar dit is mag het zeggen....
Leiden!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik daar overheen ga met mijn zadeltasje, trilt alle sleuteltjes tegen elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Kut ik heb een brunch.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanaf 9:30 ook echt op sporza
Genot
Powquote:Op donderdag 2 april 2015 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
Gave foto's van Gent-Wevelgem: http://www.yarak.cc/gentwevelgem
Lijkt er op, maar Bruine Put is tegenwoordig zo glad als een biljartlaken.quote:
Wow vorige week nog gedaan maar dan van andere kant denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lijkt er op, maar Bruine Put is tegenwoordig zo glad als een biljartlaken.
Het is Haaghoek, kwestie van durven om daar doorheen te knallen en driften met je fiets. Was samen met de Paddestraat altijd mijn favoriete stukjes keien, meer mijn nivo zeg maar, want niet te stijl of helemaal vlak en dokkeren maar met een stalen 531 frame. Ik zou het met een carbon frame nooit gedurft hebben.
Ik zit al vóór de middag in de vlieger naar Kuala Lumpur, nee niet met MH17quote:
+1 heb zelf een Deuter superbike tas mooi hoor, past genoeg in en zit lekker ook op langeren afstanden met lading. Zonder tas fietsen blijft beter, mja, eten meenemen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:03 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn Deuter rugzak
Past meer in dan je denkt.
Krijg daar redelijk makkelijk een trui + broek + schoenen + handdoek + appel + bak kwark + muesli repen + portemonnee + grote sleutelbos + telefoon in
Fuck ik ga met vriendin dagje fietsen.... opnemen dan maar.quote:
Dat is wel heel zuurquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
Nee, op 2 terpstra.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor iedereen die het niet kan zien zet ik hier vast de uitslag
1 kristoff
2 krek
3 Thomas
4 Stybar
5 Sepp
23 sagan
1 bedoelde ik ja. Stomme mobiel.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan op 1 of 3 want krek wordt altijd 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |