Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
Best bang 4 the buck is imo Chorus.
Moet je laten sudderen iddquote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.
Ik heb op mijn beide fietsen Chorus.
Verder ben ik begonnen met mijn nieuwe strijd; 2e set carbon. Ik heb de opmerking bij de vrouw laten vallen dat ik toch echt een 2e setje nodig heb..Dat heeft dan ff tijd nodig he.
Bijzondere kostenposten?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Moet je laten sudderen iddMaar hoe onderbouw je dat? Kan me voorstellen dat je met jouw bijzondere kostenposten thuis niet zomaar een nieuwe set erbij kan gaan halen...
Vrouw en kinderen haha. Klonk in m'n hoofd minder vreemdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bijzondere kostenposten?Dat klinkt wel heel vreemd. En die hou ik meestal geheim. Dus wat bedoel je?
vertelquote:Op donderdag 2 april 2015 20:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Of hele zwarte fulctrums.
Maar die hebben zo'n gare remrand die je kapot remt.
die 'nite' serie van fulcrum ws. Daar hebben ze de alu remrand een zwart kleurtje gegeven.quote:
Koppen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
Iedereen er al klaar voor?
[ afbeelding ]
Wie weet waar dit is mag het zeggen....
Leiden!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik daar overheen ga met mijn zadeltasje, trilt alle sleuteltjes tegen elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[ afbeelding ]
Kut ik heb een brunch.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanaf 9:30 ook echt op sporza
Genot
Powquote:Op donderdag 2 april 2015 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
Gave foto's van Gent-Wevelgem: http://www.yarak.cc/gentwevelgem
Lijkt er op, maar Bruine Put is tegenwoordig zo glad als een biljartlaken.quote:
Wow vorige week nog gedaan maar dan van andere kant denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lijkt er op, maar Bruine Put is tegenwoordig zo glad als een biljartlaken.
Het is Haaghoek, kwestie van durven om daar doorheen te knallen en driften met je fiets. Was samen met de Paddestraat altijd mijn favoriete stukjes keien, meer mijn nivo zeg maar, want niet te stijl of helemaal vlak en dokkeren maar met een stalen 531 frame. Ik zou het met een carbon frame nooit gedurft hebben.
Ik zit al vóór de middag in de vlieger naar Kuala Lumpur, nee niet met MH17quote:
+1 heb zelf een Deuter superbike tas mooi hoor, past genoeg in en zit lekker ook op langeren afstanden met lading. Zonder tas fietsen blijft beter, mja, eten meenemen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:03 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn Deuter rugzak
Past meer in dan je denkt.
Krijg daar redelijk makkelijk een trui + broek + schoenen + handdoek + appel + bak kwark + muesli repen + portemonnee + grote sleutelbos + telefoon in
Fuck ik ga met vriendin dagje fietsen.... opnemen dan maar.quote:
Dat is wel heel zuurquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
Nee, op 2 terpstra.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor iedereen die het niet kan zien zet ik hier vast de uitslag
1 kristoff
2 krek
3 Thomas
4 Stybar
5 Sepp
23 sagan
1 bedoelde ik ja. Stomme mobiel.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan op 1 of 3 want krek wordt altijd 2e
Sodemieter opquote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ikopter+geland+.aspx
dat zal ze leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |